Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] Ził 43272T
Autor Wiadomość
Bocian 

Wiek: 28
Dołączył: 13 Lis 2008
Wpisy: 26
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-04-13, 12:37   [MOC] Ził 43272T

Witam!

Po blisko miesięcznej budowie przyszedł czas na prezentację.

Na moją pierwszą trialówkę wybrałem Ziła 43272T.
W internecie znalazłem tylko jedno zdjęcie tego modelu, ale pewno słabo szukałem.


Specyfikacja modelu:

Skala - ok 1:12,6
Wysokość - 30 st.
Długość - 53 st.
Szerokość - 25 st.
Rozstaw Osi - 34 st.
Waga - Jeszcze nie znana
Napęd - (1x) PF XL z redukcją 1:9
Skręt - PF Medium z redukcją 1:9
Napęd atrapy - PF Medium
Przechył - PF Medium
Zawieszenie - "aktywne" (z dyfrem)
Wyciągarka - PF XL z redukcją 1:3

Galeria

Dla nie cierpliwych od 1 do 8.
http://www.brickshelf.com...IL-43272T/1.jpg



Nowe filmy dopiero po GPS.

Wiem że model do ładnych nie należy, ale na razie na swoje usprawiedliwienie mam tylko jedno: Brakło mi liftarmów, ale za jakiś czas się w nie zaopatrzę.
W modelu używam lekko zmodyfikowanych zwrotnic i zawieszenia według pomysłu TT.

Pozdrawiam i czekam na komentarze.

Ostatnio zmieniony przez Bocian 2009-04-13, 12:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
 
Kubrick 
VIP
Volkswageniarz


Wiek: 33
Dołączył: 19 Maj 2006
Wpisy: 2094
Skąd: KrakóVW
Wysłany: 2009-04-13, 13:22   

Na zywo wyglada lepiej, niz na zdjeciach ;]
Nakrec film jak to jezdzi z kabina, bo niewatpliwie jazda wychodzi mu swietnie.
Nie podoba mi sie ta zabudowa, zrob zgodnie z moja sugestia chociaz zarys platformy :)
_________________
Cieślu napisał/a:
kup volvo nie bądź janusz
Cieślu napisał/a:
Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

 
 
 
ManiekManiak 
VIP


Wiek: 37
Dołączył: 07 Wrz 2008
Wpisy: 814
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2009-04-13, 16:00   

Wygląda dobrze, solidnie.

Jest tylko jedno ale. Jak by nie było napisane co to za ciężarówka to zapytany o to na pewno bym nie powiedział, że to ten ZIŁ. Myślę że tylko typowo MT kabina może ten problem rozwiązać. Z drugiej jednak strony jest to trialówka, ma dawać radę w terenie a nie cudownie wyglądać, więc priorytety wybrane właściwie:)

Aha, zrób mu jakąś pakę, będzie fajniejszy.
 
 
 
 
TT 
VIP


Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2004
Wpisy: 1181
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2009-04-13, 16:52   

ManiekManiak napisał/a:
Z drugiej jednak strony jest to trialówka, ma dawać radę w terenie a nie cudownie wyglądać, więc priorytety wybrane właściwie:)


Nie, nie Maniek trialówka ma dawać radę w terenie i cudownie wyglądać ;)
Popatrz maszyna Aro i Twoja - ten sam układ techniczny (silniki, zawieszenie itp.) Aro dzięki pięknej kabinie o włos przed Tobą w klasyfikacji generalnej i technicznej. Popatrz Gaz Smyka - nikt się nie spodziewał tak wysokiego miejsca, ale maszyna piękna i dała radę:)
Więc wniosek dla wszystkich - budujcie piękne kabiny - życie pokazuję, że wpływają pozytywnie na jazdę ;)
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
 
Kubrick 
VIP
Volkswageniarz


Wiek: 33
Dołączył: 19 Maj 2006
Wpisy: 2094
Skąd: KrakóVW
Wysłany: 2009-04-13, 19:25   

TT napisał/a:
Więc wniosek dla wszystkich - budujcie piękne kabiny - życie pokazuję, że wpływają pozytywnie na jazdę ;)
raczej na przelicznik, bo sa ciezkie ;)
_________________
Cieślu napisał/a:
kup volvo nie bądź janusz
Cieślu napisał/a:
Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

 
 
 
FastER 
Producent AGD


Wiek: 27
Dołączył: 01 Paź 2008
Wpisy: 180
Skąd: brać na to pieniądze?
Wysłany: 2009-04-13, 21:47   

Ta ciężarówka wygląda prawie jak jeżdżące podwozie ;)
Postaraj się nad tą kabiną, bo mi to Ziła nie przypomina...
Ale jak już ktoś tu wspomniał- to właściwości terenowe są priorytetem w TrTr, więc czekam z niecierpliwością na filmik, by ocenić ją i pod tym względem.
Pozdrawiam.
_________________
YouTube.
 
 
 
Cieślu 
VIP
Do odciny!


Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2009
Wpisy: 1222
Skąd: Karczew/Warszawa
Wysłany: 2009-04-14, 11:15   

A może zastanowiłbyś się nad zbudowaniem czegoś takiego:


Ma to co chciałeś czyli skrętne obie osie.Jest to przeróbka rajdowa ZIŁa więc myślę że pod regulamin by podeszła.Do tego jest znacznie ładniejsza moim zdaniem.

Więcej o niej można znaleźć TUTAJ

Pozdrawiam
_________________
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
 
 
 
 
smyk 
VIP


Wiek: 36
Dołączył: 14 Mar 2006
Wpisy: 2097
Skąd: Warszawa-Ochota
Wysłany: 2009-04-14, 12:30   

No cóż - do oryginału nie podobny, maska raczej za długa, a charakterystyczne obłości raczej trudno będzie oddać za pomocą liftarmów. Ale każdy od czegoś zaczynał, ważne by ciągle doskonalić model - nie tylko od strony dzielności terenowej, ale również od strony wizualnej.

Życzę dużo frajdy na zawodach!
 
 
 
Ramzes 
Master of disaster


Wiek: 33
Dołączył: 10 Kwi 2008
Wpisy: 395
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Wysłany: 2009-04-16, 14:46   

Wreszcie się odrobiłem ze swoim ustrojstwem, można komentować i oceniać cudze:)
Wizualnie mi się nie podoba - za bardzo liftarmowaty, chyba że oszczędzałeś na masie,
zresztą trudno odwzorować to co sobie wybrałeś. Sprawy technicznej chyba nie ma co omawiać przed zawodami :)P
Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci powodzenia i połamania zębatek (zwłaszcza z24);]
pozdrawiam
_________________
Long is the way AND Hard, that out of hell leadsup to Light.
 
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,051 sekundy. Zapytań do SQL: 9