[WIP] Renault Kerax 4x4
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- Sariel
- VIP
- Posty: 5418
- Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Sariel
- Kontakt:
-
[WIP] Renault Kerax 4x4
Tak wygląda pierwszy prototyp, który idzie do prawie całkowitej rozbiórki. Testy polowe ujawniły co następuje:
Plusy:
- mocny napęd (2 x PF XL) i układ przeniesienia, w którym nic nie przeskakuje
- cała redukcja 7:1 wykonywana w mostach, w tym 5:1 przed dyframi
- zwrotnice ze zwolnicami, wytrzymujące duży nacisk bez uginania się
- nadspodziewanie dobra stabilność
Minusy:
- układ skrętu do niczego
- kabina do zastąpienia brickową bo patrzeć nie mogę
- zapomniałem o takim drobiazgu jak atrapa silnika
- draństwo jest niebezpiecznie wysokie
- słaby tylny most
Plany na najbliższą przyszłość: rozbiórka wszystkiego oprócz przedniego mostu, jak zrobię w nim sensownie działający skręt to może na następne GPM Kerax będzie gotowy.
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
Re: Renault Kerax 4x4
Mam nadzieję, że mówisz o najbliższej sobocie :)... to może na następne GPM Kerax będzie gotowy.
- FastER
- Posty: 180
- Rejestracja: 2008-10-01, 17:33
- Lokalizacja: brać na to pieniądze?
- brickshelf: FastER
-
Cóż, mój LIAZ też wysoki most ma... Ale udało się to ładnie w kabinie zamknąć, kosztem tego, że atrapa silnika prawie pod sufitem a z foteli w kabinie nici, no chyba, że same oparcia...
Moja trialówka powstaje w tak astronomicznie szybkim tempie, że do niedzieli powinna być gotowa :) (Fakt, że przy klockach siedzę od poniedziałku po ok. 5,6 godzin dziennie , i pozostawia to swoje skutki).
No mam nadzieję, że się nie zniechęcasz i zrobisz wreszcie dobrą maszynkę na zawody.
Ja niestety za daleko mam... No chyba, że ktoś załatwi transport, bo na zawody trialówką nie dojadę :P
A co do tej kabiny z bricków- jesteś pewny? Ja nie wiedziałem, że to tyle może ważyć, i tyle klocków zjadać, ledwo mi starczy... Ale nie wpieprzam się ze swoim WIP do Twojego WIP :P
Przesyłam pozdrowienia i 3kg motywacji ;)
Moja trialówka powstaje w tak astronomicznie szybkim tempie, że do niedzieli powinna być gotowa :) (Fakt, że przy klockach siedzę od poniedziałku po ok. 5,6 godzin dziennie , i pozostawia to swoje skutki).
No mam nadzieję, że się nie zniechęcasz i zrobisz wreszcie dobrą maszynkę na zawody.
Ja niestety za daleko mam... No chyba, że ktoś załatwi transport, bo na zawody trialówką nie dojadę :P
A co do tej kabiny z bricków- jesteś pewny? Ja nie wiedziałem, że to tyle może ważyć, i tyle klocków zjadać, ledwo mi starczy... Ale nie wpieprzam się ze swoim WIP do Twojego WIP :P
Przesyłam pozdrowienia i 3kg motywacji ;)
-
- VIP
- Posty: 1263
- Rejestracja: 2009-04-13, 22:21
- Lokalizacja: Karczew/Warszawa
- brickshelf: cieslu12
-
Wygląda ciekawie, jestem bardzo ciekaw efektu końcowego. Liczę, że zrobisz kabinę brickową, bo przy 2x PF XL jest to korzystne przelicznikowo a poza tym wygląda znacznie okazalej :) Mocy i tak mu nie zabraknie a i prędkość będzie dobra. Widzę, że nie tylko ja miałem problemy z atrapą :P U mnie się ledwie zmieściła na jakiejś normalnej wysokości, odbiło się to co prawda nieco na wysokości kabiny ale tylko o studa.
Mosty pływające?
Przedni most na tej fotce wygląda dość dziwnie, dysponujesz jeszcze innymi zdjęciami?
Pozdrawiam. Powodzenia w dalszych bojach i mam nadzieję że kiedyś się uda z tą Renią porywalizować :)
Mosty pływające?
Przedni most na tej fotce wygląda dość dziwnie, dysponujesz jeszcze innymi zdjęciami?
Pozdrawiam. Powodzenia w dalszych bojach i mam nadzieję że kiedyś się uda z tą Renią porywalizować :)
Ostatnio zmieniony 2009-05-13, 17:22 przez Cieślu, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
O takie mocowanie mi chodziło, http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=726828
Pozdrawiam,
Maciej
Maciej