[MOC] Offroader
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- FastER
- Posty: 180
- Rejestracja: 2008-10-01, 17:33
- Lokalizacja: brać na to pieniądze?
- brickshelf: FastER
-
[MOC] Offroader
Witam!
Obiecane- dotrzymane. Longer i Aro mają rację- zamiast gadać- do roboty!
To jest mój kandydat do zawodów :)
Offroader, wzorowany (a może bardziej inspirowany) na sandrailach, buggy i tego typu cudach.
Powstawał od dawna, a przedni most miałem już miesiąc temu i myślałem gdzie by go wykorzystać. Czesi jak widać są najlepsi w podsuwaniu pomysłów. :]
Łącznie budowa trwała 2 tygodnie. Bardzo przyjemne 2 tygodnie. Dlaczego? Ponieważ postanowiłem, że zbuduję MOCa z wyglądem nie, jak ostatnio, bardziej MT, bo nużą mnie już bricki... Chciałem osiągnąć ,,czysty Technic''. I po złączeniu mostów ramą, czyli zbudowaniu podwozia, postanowiłem poświęcić troszkę czasu nadwoziu.
Cel był taki- musi być jak najlżejsze, ale ma być ładne.
Czy wypaliło- ocenę pozostawiam Wam :)
Model napędzany jest na tylną oś poprzez 2 silniki PF XL. Bez redukcji, 1:1. Testowałem parę typów podwozia i przełożeń, to najbardziej mnie zadowala, oceniając je kryteriami prędkość/moc.
Skręt tradycyjnie PF medium.
Koła- po tym jak Belmondo pokazał przejściówkę na te felgi, musiałem je wykorzystać, tutaj moim zdaniem pasują idealnie!
Zawieszenie: z przodu niezależne, z tyłu amortyzowana jest cała oś, wzdłużnie. Bardzo fajnie wybiera przeszkody i nierówności.
Ze spraw ,,lanserskich'' ^^ : są atrakcyjne przednie reflektory (przez pewien czas wzdychałem do tego koloru i stał na biurku tylko z włączonymi) oraz otwierane drzwi, co jest nowością w moich modelach. (Nie licząc mikrofali i pralki ;P .)
Kończąc napiszę, że MOC spełnił moje oczekiwania! A wymagania były nie małe- chciałem mieć czym szybko pojeździć w warunkach ogrodowych. Udało się- patrząc na efekt końcowy wiem, że zawody mogą być bardzo ciekawe i jeszcze mocniej zaczęło zależeć mi, aby doszły one do skutku.
To co miałem napisać, chyba tu zawarłem. Zapodaję multimedia:
-Galeria, po upublicznieniu, będzie o tu.
-Film, dla odmiany, będzie tutaj.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do komentowania. :)
Obiecane- dotrzymane. Longer i Aro mają rację- zamiast gadać- do roboty!
To jest mój kandydat do zawodów :)
Offroader, wzorowany (a może bardziej inspirowany) na sandrailach, buggy i tego typu cudach.
Powstawał od dawna, a przedni most miałem już miesiąc temu i myślałem gdzie by go wykorzystać. Czesi jak widać są najlepsi w podsuwaniu pomysłów. :]
Łącznie budowa trwała 2 tygodnie. Bardzo przyjemne 2 tygodnie. Dlaczego? Ponieważ postanowiłem, że zbuduję MOCa z wyglądem nie, jak ostatnio, bardziej MT, bo nużą mnie już bricki... Chciałem osiągnąć ,,czysty Technic''. I po złączeniu mostów ramą, czyli zbudowaniu podwozia, postanowiłem poświęcić troszkę czasu nadwoziu.
Cel był taki- musi być jak najlżejsze, ale ma być ładne.
Czy wypaliło- ocenę pozostawiam Wam :)
Model napędzany jest na tylną oś poprzez 2 silniki PF XL. Bez redukcji, 1:1. Testowałem parę typów podwozia i przełożeń, to najbardziej mnie zadowala, oceniając je kryteriami prędkość/moc.
Skręt tradycyjnie PF medium.
Koła- po tym jak Belmondo pokazał przejściówkę na te felgi, musiałem je wykorzystać, tutaj moim zdaniem pasują idealnie!
Zawieszenie: z przodu niezależne, z tyłu amortyzowana jest cała oś, wzdłużnie. Bardzo fajnie wybiera przeszkody i nierówności.
Ze spraw ,,lanserskich'' ^^ : są atrakcyjne przednie reflektory (przez pewien czas wzdychałem do tego koloru i stał na biurku tylko z włączonymi) oraz otwierane drzwi, co jest nowością w moich modelach. (Nie licząc mikrofali i pralki ;P .)
Kończąc napiszę, że MOC spełnił moje oczekiwania! A wymagania były nie małe- chciałem mieć czym szybko pojeździć w warunkach ogrodowych. Udało się- patrząc na efekt końcowy wiem, że zawody mogą być bardzo ciekawe i jeszcze mocniej zaczęło zależeć mi, aby doszły one do skutku.
To co miałem napisać, chyba tu zawarłem. Zapodaję multimedia:
-Galeria, po upublicznieniu, będzie o tu.
-Film, dla odmiany, będzie tutaj.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do komentowania. :)
Ma wspaniały design taki futurystyczny, szkoda że film taki krótki ale i tak widać że jeździ super, pewnie prawdziwą moc chcesz pokazać dopiero na zawodach :D jest wspaniale dopracowany no i te światła - piękność.
Jeśli w tych zawodach mają uczestniczyć takie cudeńka to czekam z niecierpliwością na pierwsze relacje!
Edit: Zapomniałem dodać - koła pasują idealnie do reszty zabudowy, jak wspomniałem taki nowoczesny monster truck !
Jeśli w tych zawodach mają uczestniczyć takie cudeńka to czekam z niecierpliwością na pierwsze relacje!
Edit: Zapomniałem dodać - koła pasują idealnie do reszty zabudowy, jak wspomniałem taki nowoczesny monster truck !
Ostatnio zmieniony 2009-06-20, 00:58 przez AertE, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam
Te koła są tak paskudne, że nawet nie chcę wiedzieć z którego zestawu pochodzą.
Krzesła fajne, dach i maska zbyt płaskie. Z jednej strony piszesz, że chciałeś uzyskać czysty technic - a czysty technic nie ma takich powierzchni z liftarmów.
Co do zawieszenia, to wydaje mi się, że źle ono pracuje. Jest za twarde. Daj 4 szare amorki na przód i 2 żółte na tył.
Sprawnie jeździ i skręca. Jaka jest waga pojazdu? 1700 g?
Dałbyś radę zamienić koła na te z 8297 i wtedy pokazać auto?
Krzesła fajne, dach i maska zbyt płaskie. Z jednej strony piszesz, że chciałeś uzyskać czysty technic - a czysty technic nie ma takich powierzchni z liftarmów.
Co do zawieszenia, to wydaje mi się, że źle ono pracuje. Jest za twarde. Daj 4 szare amorki na przód i 2 żółte na tył.
Sprawnie jeździ i skręca. Jaka jest waga pojazdu? 1700 g?
Dałbyś radę zamienić koła na te z 8297 i wtedy pokazać auto?
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
Fajna maszyna. Ja wczoraj do północy siedziałem i testowałem patenty na napęd i zawieszenie. Takie jak Ty wybrałeś wydaje się być najlepsze. Kombinowałem z silnikami w ramie i dyfrem ale to średnio działa. Nie wiem tylko czy skręt zrobić "samoprostujący".
Widać, że bryczka dobrze jeździ. Wygląd moim zdaniem bardzo dobry, jak wyczynowa terenówka. Te koła nie są takie złe, ale pewnie wcale się nie uginają.
PS. Spadam na GPM bo nie zdążę.
Widać, że bryczka dobrze jeździ. Wygląd moim zdaniem bardzo dobry, jak wyczynowa terenówka. Te koła nie są takie złe, ale pewnie wcale się nie uginają.
PS. Spadam na GPM bo nie zdążę.
- FastER
- Posty: 180
- Rejestracja: 2008-10-01, 17:33
- Lokalizacja: brać na to pieniądze?
- brickshelf: FastER
-
V3speer, dziękuję! :) Nie wiem czy piekielne, bo ja tam żadnych paktów z diabłem jak Sariel nie podpisywałem, radzę sobie na razie bez tego :P
AertE
A co do filmu, tu historia jest dłuższa...
Bo nie wiem, czy ktoś wie, dlaczego mój nick to FastER? Szybki?
Dlaczego?
Wcale nie dlatego, że szybko biegam na 60m. (choć mam niezły czas ;D ) Mój internet jest piekielnie (tu też żadnego paktu nie podpisywałem) szybki... Naprawdę. 230,0 Kb/s.
I chociaż, gdyby pomimo tej prędkości był niezawodny. Ale gdzie tam. Przesyłanie filmu na YouTube trwa ok 15 minut. Filmy są krótkie, ale staram się zachować dobrą ich jakość. Ich rozmiar zawsze wynosi ok. 7 MB. Często film muszę ładować 3,4 razy, bo po prostu łącze siada podczas przesyłania... Stąd tak to wygląda.
Nie wiem co i kto jeszcze zamierza startować, ale miło, że mamy już zdeklarowanego widza ;]
Fistach, to też tego Tobie nie powiem. :P Gusta i guściki, ja akurat za nimi przepadam ;P
Powierzchnie z liftarmów- dobrze wiem, że nie występują w modelach Lego Technic. Tam są często wielkie, po wybuchowe dziury. Nie chciałem tego u siebie, afee! Zrezygnowałem z bricków- i jestem z tego dumny. ^^
Zawieszenie- oj, tu to przesadziłeś. :P
Nad nim i doborem amorków trochę posiedziałem, po to, by sprawowało się to tak, jak powinno. I jest tak. Dlaczego z przodu po 2 żółte? A więc- przy jednym- po wciśnięciu pojazdu w podłogę nie powracał do swojej ,,postawy''. Poprawka- dodanie po jednym szarym z każdej strony. Efekt- zawieszenie wracało do swojego stanu ale z mniejszą ,,ochotą'' , nie było wystarczającej sprężystości. Poprawka- wymiana szarych na drugą parę żółtych. Efekt- to jest to! Przód po wciśnięciu odskakuje wręcz do pierwotnej postawy, a na przeszkodach zachowuje się idealnie. Takie zachowanie i wymóg 2 żółtych amorków jest moim zdaniem zależne od tego, jak one są przypięte do wahaczy- bardzo daleko od koła. :)
Myślę, że powinieneś to zobaczyć na żywo, bo takie gadanie lepiej zastąpić wrażeniami, jak to jeździ i jak działa zawias.
Z tyłu żółte? Za sztywno by było. Dobór zawieszenia tam także był zależny od tylnego mostu. A on, wraz z powierzchnią nad sobą, jest bardzo lekki. Stąd dwa szare. Środek ciężkości w aucie starałem się przesunąć na środek, i tak właśnie jest.
Nie mam pojęcia ile waży, tym razem pomysłu od Jeraca (z mąką, ryżem, cukrem...) nie wykorzystałem i nie sprawdzałem.
ManiekManiak,
Dzięki :) Tak, po wielu testach chyba każdy dojdzie do tego wniosku. Tył fajnie amortyzuje całość, przód wybiera przeszkody i nierówności, a całość zawieszenia + duża szerokość (rozstaw kół) daje stabilność.
Dyfry- też sprawdzałem. Na początku z całą obudową Sariela, na nowy dyfer- skacze czasem, za słabe są te zębatki do tego typu MOCy.
Potem zrobiłem swój most na dyfrze, starym- nie skakało, ale średnio mi się to podobało.
Skręt- o, tu pokombinuj, ja już na to za bardzo miejsca nie miałem ;)
Nie, od tego mam zawieszenie. ;P
Koła są sztywne jak murzyński... kark.
AertE
Jejku, jak miło się czyta takie komentarze!Ma wspaniały design taki futurystyczny, szkoda że film taki krótki ale i tak widać że jeździ super, pewnie prawdziwą moc chcesz pokazać dopiero na zawodach :D jest wspaniale dopracowany no i te światła - piękność.
Jeśli w tych zawodach mają uczestniczyć takie cudeńka to czekam z niecierpliwością na pierwsze relacje!
Edit: Zapomniałem dodać - koła pasują idealnie do reszty zabudowy, jak wspomniałem taki nowoczesny monster truck !
A co do filmu, tu historia jest dłuższa...
Bo nie wiem, czy ktoś wie, dlaczego mój nick to FastER? Szybki?
Dlaczego?
Wcale nie dlatego, że szybko biegam na 60m. (choć mam niezły czas ;D ) Mój internet jest piekielnie (tu też żadnego paktu nie podpisywałem) szybki... Naprawdę. 230,0 Kb/s.
I chociaż, gdyby pomimo tej prędkości był niezawodny. Ale gdzie tam. Przesyłanie filmu na YouTube trwa ok 15 minut. Filmy są krótkie, ale staram się zachować dobrą ich jakość. Ich rozmiar zawsze wynosi ok. 7 MB. Często film muszę ładować 3,4 razy, bo po prostu łącze siada podczas przesyłania... Stąd tak to wygląda.
Nie wiem co i kto jeszcze zamierza startować, ale miło, że mamy już zdeklarowanego widza ;]
Fistach, to też tego Tobie nie powiem. :P Gusta i guściki, ja akurat za nimi przepadam ;P
Powierzchnie z liftarmów- dobrze wiem, że nie występują w modelach Lego Technic. Tam są często wielkie, po wybuchowe dziury. Nie chciałem tego u siebie, afee! Zrezygnowałem z bricków- i jestem z tego dumny. ^^
Zawieszenie- oj, tu to przesadziłeś. :P
Nad nim i doborem amorków trochę posiedziałem, po to, by sprawowało się to tak, jak powinno. I jest tak. Dlaczego z przodu po 2 żółte? A więc- przy jednym- po wciśnięciu pojazdu w podłogę nie powracał do swojej ,,postawy''. Poprawka- dodanie po jednym szarym z każdej strony. Efekt- zawieszenie wracało do swojego stanu ale z mniejszą ,,ochotą'' , nie było wystarczającej sprężystości. Poprawka- wymiana szarych na drugą parę żółtych. Efekt- to jest to! Przód po wciśnięciu odskakuje wręcz do pierwotnej postawy, a na przeszkodach zachowuje się idealnie. Takie zachowanie i wymóg 2 żółtych amorków jest moim zdaniem zależne od tego, jak one są przypięte do wahaczy- bardzo daleko od koła. :)
Myślę, że powinieneś to zobaczyć na żywo, bo takie gadanie lepiej zastąpić wrażeniami, jak to jeździ i jak działa zawias.
Z tyłu żółte? Za sztywno by było. Dobór zawieszenia tam także był zależny od tylnego mostu. A on, wraz z powierzchnią nad sobą, jest bardzo lekki. Stąd dwa szare. Środek ciężkości w aucie starałem się przesunąć na środek, i tak właśnie jest.
Nie mam pojęcia ile waży, tym razem pomysłu od Jeraca (z mąką, ryżem, cukrem...) nie wykorzystałem i nie sprawdzałem.
Nigdy!Dałbyś radę zamienić koła na te z 8297 i wtedy pokazać auto?
ManiekManiak,
Dzięki :) Tak, po wielu testach chyba każdy dojdzie do tego wniosku. Tył fajnie amortyzuje całość, przód wybiera przeszkody i nierówności, a całość zawieszenia + duża szerokość (rozstaw kół) daje stabilność.
Dyfry- też sprawdzałem. Na początku z całą obudową Sariela, na nowy dyfer- skacze czasem, za słabe są te zębatki do tego typu MOCy.
Potem zrobiłem swój most na dyfrze, starym- nie skakało, ale średnio mi się to podobało.
Skręt- o, tu pokombinuj, ja już na to za bardzo miejsca nie miałem ;)
Dziękuję!Widać, że bryczka dobrze jeździ. Wygląd moim zdaniem bardzo dobry, jak wyczynowa terenówka. Te koła nie są takie złe, ale pewnie wcale się nie uginają.
Nie, od tego mam zawieszenie. ;P
Koła są sztywne jak murzyński... kark.
Powodzenia!PS. Spadam na GPM bo nie zdążę.
- Ramzes
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-04-10, 17:34
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Kraków
- brickshelf: Ramzes
- Kontakt:
-
Pierwszy model, nowej kategori zawodów - wreszcie cośsięruszyło:)
Model wygląda ładnie, mysle, że poradzi sobie w terenie. Troche za krótki filmik jak dla mnie, bo nie pokazuje całego potencjału tego auta. Jak wspomniał fistach, jęsli masz koła 94,8x44R użyj ich prosze, zrób zdjęcia i przedstaw na forum, wg będą one wyglądały znacznie lepiej w tego typu samochodzie:)
pozdrawiam
Model wygląda ładnie, mysle, że poradzi sobie w terenie. Troche za krótki filmik jak dla mnie, bo nie pokazuje całego potencjału tego auta. Jak wspomniał fistach, jęsli masz koła 94,8x44R użyj ich prosze, zrób zdjęcia i przedstaw na forum, wg będą one wyglądały znacznie lepiej w tego typu samochodzie:)
pozdrawiam
Long is the way AND Hard, that out of hell leadsup to Light.
Fachura!! Bardzo fajny. Brakuje mu surrealizmu Jeżdzącego odkurzacza i miktrofali z LEGO. Ale to pokazuje żeś Panie przestronny :D
musiałem czekać do ostatniej sceny filmu aby zobaczyć jak skręca ;)
Chętnie zobaczyłbym go w ruch na piasku, jakieś małe kopki, jak podjeżdza i zjeżdza - dla mnie wyglada jak hardoce buggy.
musiałem czekać do ostatniej sceny filmu aby zobaczyć jak skręca ;)
Chętnie zobaczyłbym go w ruch na piasku, jakieś małe kopki, jak podjeżdza i zjeżdza - dla mnie wyglada jak hardoce buggy.
- FastER
- Posty: 180
- Rejestracja: 2008-10-01, 17:33
- Lokalizacja: brać na to pieniądze?
- brickshelf: FastER
-
Ramzes, dzięki :)
Wiesz, sprawdzałem wersję z kołami od 8297, i mi jakoś bardziej ta do gustu przypadła.
Poza tym, to było jedno z założeń tego MOCa- zbudować coś na tych kołach. Są one ciężkie i było to jakimś wyzwaniem. Być może, jeśli na zawodach będą pojazdy lżejsze i bardziej zaradne niż mój, zmienię koła. Na razie wciąż delektuję się ich ubrudzoną, pełną offroadowego ducha sylwetką. :)
szczudel, kolejne podziękowania, tym razem do Ciebie ;)
Dlatego właśnie takie podjazdy zrobiłem na kawałku drzewa :)
Dziękuję za dotychczasowe komentarze, a że człowiek zachłanny, to i o więcej prosi ;P
Wiesz, sprawdzałem wersję z kołami od 8297, i mi jakoś bardziej ta do gustu przypadła.
Poza tym, to było jedno z założeń tego MOCa- zbudować coś na tych kołach. Są one ciężkie i było to jakimś wyzwaniem. Być może, jeśli na zawodach będą pojazdy lżejsze i bardziej zaradne niż mój, zmienię koła. Na razie wciąż delektuję się ich ubrudzoną, pełną offroadowego ducha sylwetką. :)
szczudel, kolejne podziękowania, tym razem do Ciebie ;)
Nie chcę, aby moje prace były nudne, nie można wciąż robić tego samego, linia produkcyjna ,,AGD na kryzys'' dała wszystkim pracownikom mały urlop. :)Brakuje mu surrealizmu Jeżdzącego odkurzacza i miktrofali z LEGO. Ale to pokazuje żeś Panie przestronny :D
Ciężko jest być operatorem kamery i kierowcą... :Pmusiałem czekać do ostatniej sceny filmu aby zobaczyć jak skręca ;)
Piasek? Moje klocki już planują zamach na Twoje życie.Chętnie zobaczyłbym go w ruch na piasku, jakieś małe kopki, jak podjeżdza i zjeżdza - dla mnie wyglada jak hardoce buggy.
Dlatego właśnie takie podjazdy zrobiłem na kawałku drzewa :)
Dziękuję za dotychczasowe komentarze, a że człowiek zachłanny, to i o więcej prosi ;P
FastER - ok teraz rozumiem skąd tak krótki filmik, jesteś usprawiedliwiony ;).
Wiadomo, że wszystko jest kwestią gustu, ale nie rozumiem dlaczego niektórym nie spodobały się koła, wdg mnie trzymają klimat - chyba wszyscy widzieli kiedyś projekty nowoczesnych samochodów, a tam koła właśnie tak wyglądają, ciekawe kształty wielkie felgi, małe opony. Nawiązując do mojej wcześniejszej wypowiedzi koła są na swoim miejscu i nie zmieniaj ich na żadne inne (no chyba, że tak jak pisałeś potrzeba będzie lżejszych).
Wiadomo, że wszystko jest kwestią gustu, ale nie rozumiem dlaczego niektórym nie spodobały się koła, wdg mnie trzymają klimat - chyba wszyscy widzieli kiedyś projekty nowoczesnych samochodów, a tam koła właśnie tak wyglądają, ciekawe kształty wielkie felgi, małe opony. Nawiązując do mojej wcześniejszej wypowiedzi koła są na swoim miejscu i nie zmieniaj ich na żadne inne (no chyba, że tak jak pisałeś potrzeba będzie lżejszych).
dzięki ;) szkoda, że na razie tylko widza, ale niestety moja motoryzacja lego ogranicza się do batteryboxa i pf medium, chociaż nie powiem i tym można się pobawić ;Pmiło, że mamy już zdeklarowanego widza ;]
pozdrawiam
- Belmondo
- Posty: 64
- Rejestracja: 2009-03-25, 08:10
- Lokalizacja: Zawiercie/Wrocław
- brickshelf: Belmondo
-
Offroader wyszedł Ci świetnie. Naprawdę trzyma klimat lekkiej, zwinnej, terenowej maszyny. Patrząc na narzekania na koła już się boję przyjęcia moich wściekle zielonych kół z Challengera :D
Moim zdaniem koła pasują świetnie, a każda nowość jest pożądana, choćby z tego względu żeby ocenić jej przydatność. Do tej pory nie widziałem MOC'a z tymi kołami.
Ja na razie testuję kilka rozwiązań a budowę kompletnej maszyny zostawiłem na wakacje. Próbuję wykorzystać zębatki po wewnętrznej stronie kół jako przekładnie zwiększające moment i zmniejszające obciążenie wałów.
Co do wyglądu felg - próbowałeś założyć je w drugą stronę? Efekt może być ciekawy.
Moim zdaniem koła pasują świetnie, a każda nowość jest pożądana, choćby z tego względu żeby ocenić jej przydatność. Do tej pory nie widziałem MOC'a z tymi kołami.
Ja na razie testuję kilka rozwiązań a budowę kompletnej maszyny zostawiłem na wakacje. Próbuję wykorzystać zębatki po wewnętrznej stronie kół jako przekładnie zwiększające moment i zmniejszające obciążenie wałów.
Co do wyglądu felg - próbowałeś założyć je w drugą stronę? Efekt może być ciekawy.
Ostatnio zmieniony 2009-06-20, 12:08 przez Belmondo, łącznie zmieniany 2 razy.
"All men are equal 'till the victory is won
No color or religion ever stopped a bullet from a gun" - Thin Lizzy
No color or religion ever stopped a bullet from a gun" - Thin Lizzy
- FastER
- Posty: 180
- Rejestracja: 2008-10-01, 17:33
- Lokalizacja: brać na to pieniądze?
- brickshelf: FastER
-
AertE:
Belmondo, dzięki serdeczne, jest w tym sporo Twojej zasługi!
To, że są nowością- nie podlega chyba dyskusji.
Pozdrawiam serdecznie!
Też się dziwie, bo koła są sympatyczne, rzadkie i powiem więcej- dzięki możliwości ich wykorzystywania stały się moimi ulubionymi.Wiadomo, że wszystko jest kwestią gustu, ale nie rozumiem dlaczego niektórym nie spodobały się koła, wdg mnie trzymają klimat - chyba wszyscy widzieli kiedyś projekty nowoczesnych samochodów, a tam koła właśnie tak wyglądają, ciekawe kształty wielkie felgi, małe opony. Nawiązując do mojej wcześniejszej wypowiedzi koła są na swoim miejscu i nie zmieniaj ich na żadne inne (no chyba, że tak jak pisałeś potrzeba będzie lżejszych).
Belmondo, dzięki serdeczne, jest w tym sporo Twojej zasługi!
To, że są nowością- nie podlega chyba dyskusji.
Miło być autorem pierwszego MOCa na danych felgach :]Do tej pory nie widziałem MOC'a z tymi kołami.
Czyli możemy liczyć na Twój udział?Ja na razie testuję kilka rozwiązań a budowę kompletnej maszyny zostawiłem na wakacje
To samo mi chodzi po głowie ;)Próbuję wykorzystać zębatki po wewnętrznej stronie kół jako przekładnie zwiększające moment i zmniejszające obciążenie wałów.
No pewnie, że próbowałem ;) Ładnie to wygląda (tak bardziej szosowo, sportowo), ale zwiększa szerokość przez budowę samej felgi i opony. Minimalnie, ale wrażenie estetyczne jest wtedy gorsze.Co do wyglądu felg - próbowałeś założyć je w drugą stronę? Efekt może być ciekawy.
Pozdrawiam serdecznie!
Bardzo zgrabna zabaweczka z nawet ładną blacharką. Co prawda niczego mi to nie przypomina, ale coś w sobie ma. Jeździ też na tyle ładnie, że gdyby nie mój przesyt klockowy to sam chętnie bym usiadł i coś w tym stylu zbudował. Dałeś dobry przykład i być może przyczynisz się do rozkręcenia proponowanej chyba również przez Ciebie zabawy. Powodzenia.
- Belmondo
- Posty: 64
- Rejestracja: 2009-03-25, 08:10
- Lokalizacja: Zawiercie/Wrocław
- brickshelf: Belmondo
-
Heh... jako widz - zawsze chętnie, jeśli będę mógł (miał czas) dojechać na jakieś zawody. Co do udziału aktywnego, czekam aż uzbiera mi się na koncie tyle gotowizny, żeby zakupić Buldka i Offroadera. Niestety wydatków ostatnio coraz więcej. Ale pomysły cały czas testuję i już mam plany dwóch maszyn, tak że jak tylko zakupię co trzeba, biorę się do roboty :DFastER pisze: Czyli możemy liczyć na Twój udział?
"All men are equal 'till the victory is won
No color or religion ever stopped a bullet from a gun" - Thin Lizzy
No color or religion ever stopped a bullet from a gun" - Thin Lizzy