[MOC] Oshkosh HEMTT
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- M_longer
- VIP
- Posty: 5429
- Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
- Lokalizacja: Lubin
- brickshelf: M-longer
- Kontakt:
-
No ba. To dopiero początek ;)Ramzes pisze:Widze, że odszedłeś od jedynego słusznego koloru, ale w sumie Oshkosh w tym kolorze prezentuje się najlepiej.
Wszystko zależy od tras...Ramzes pisze:więc nie marudź tylko opanuj maszynę:)
Noo... Jakoś tak wyszło... ale nie narzekaj, to nie jest 4x4 ;)Emilus pisze:A umiejscowienie silników do skrętu to widzę inspiracja takimi fotami kiedyś nie?....
Okazale. Szczególnie przypadły mi do gustu zdjęcia od przodu pod skosem. Widok z boku dość nudny. Mało się dzieje między osiami. Kolor bardzo poprawny. Wykonanie kabiny bardzo dobre.
Zbudować 8x8 to duże wyzwanie. Skoro Ci to jeździ to już masz sukces. Szkoda, że silniki są w mostach. To lekkie pójście na łatwiznę, ale przynajmniej jest stabilnie i pewnie. Zawieszenie mostów dość intrygujące. Jednak ma się wrażenie jakby to były dwa osobne autka 4x4 przewożące na swoich grzbietach przęsło mostu. Grunt, że nie gubisz mocy nie wiadomo jakim przeniesieniem napędu.
Jak na drugą trialówkę to bardzo poprawnie.
PS. Z tym ostatnim to żartowałem, to jest poprawnie nawet jak na dziesiątą ;-)
Zbudować 8x8 to duże wyzwanie. Skoro Ci to jeździ to już masz sukces. Szkoda, że silniki są w mostach. To lekkie pójście na łatwiznę, ale przynajmniej jest stabilnie i pewnie. Zawieszenie mostów dość intrygujące. Jednak ma się wrażenie jakby to były dwa osobne autka 4x4 przewożące na swoich grzbietach przęsło mostu. Grunt, że nie gubisz mocy nie wiadomo jakim przeniesieniem napędu.
Jak na drugą trialówkę to bardzo poprawnie.
PS. Z tym ostatnim to żartowałem, to jest poprawnie nawet jak na dziesiątą ;-)
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
- M_longer
- VIP
- Posty: 5429
- Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
- Lokalizacja: Lubin
- brickshelf: M-longer
- Kontakt:
-
Baaardzo podobne do tego które miał Duke w swoim ostatnim Oshkoshu. Tylko że ja mam jeszcze liftarmy, które trzymają te wózki w linii prostej podczas jazdy.aro_kal pisze:Zawieszenie mostów dość intrygujące
77,5cm długości, 22,5cm wysokości (licząc z zapasówką-dojazdówką) :)ManiekManiak pisze:Ciekawe czy czy dłuższy od mojego Jelcza.
Oj, mam nadzieję że nie zawiodę oczekiwań... tyle pozytywnych komentarzy... ;)
Zresztą, to tylko zabawa ;)
Już kilka lat temu Snoop nawijał o tym: :) Bardzo mi się podoba!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tFfb_CwBma0[/youtube]
Dziwię się tylko że taki szary, biorąc pod uwagę że tak lubisz kolorować literki:P Do tego cudze!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tFfb_CwBma0[/youtube]
Dziwię się tylko że taki szary, biorąc pod uwagę że tak lubisz kolorować literki:P Do tego cudze!
Ostatnio zmieniony 2009-07-16, 23:45 przez SeezSQ, łącznie zmieniany 1 raz.
SqqSE nie lubić Jarec! http://shutupwomangetonmyhorse.com/
- Fiołkowa Furia
- Posty: 63
- Rejestracja: 2007-12-12, 22:03
- Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
- brickshelf: Fiolkowa-Furia
-
Jak tak na niego patrzę to wydaje się lżejszy, niż te 4.7kg. Podoba mi się kabina i kolor i to, że jest taki gładziutki. I fajna atrapa mocowania zapasówki. Jest trochę niespójny i przewyższony, ale to zdaje się typowa przypadłość trialówek.
ps. nakarm go, bo wygląda na głodnego, zwłaszcza na zdjęciu numer 14.
ps. nakarm go, bo wygląda na głodnego, zwłaszcza na zdjęciu numer 14.
<szarikm> trzy odcinki XXX - starczy na dzis
- M_longer
- VIP
- Posty: 5429
- Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
- Lokalizacja: Lubin
- brickshelf: M-longer
- Kontakt:
-
Dobra. Sprawa wygląda tak:
Ciężka kabina zwisająca z przodu przed kołami to zło.
Na dodatek coś w tylnym module przedniego wózka się przestawiło (podejrzewam jakieś przesunięcie elementów wynikające ze specyficznej budowy całego wózka) powodując najpierw przeskakiwanie knobów, a następnie ich stałe zablokowanie. Efekt był taki że przedni wózek się zapierał, a tylny próbował to całe 4,5kg (tak, 4,5kg, a nie 4,7. Moja waga domowa oszukuje ;) ) pchać do przodu.
Wnioski: Gdyby nie ten feler z knobami podejrzewam że HEMTT jeździłby całkiem nieźle.
Cały przedni wózek kwalifikuje się do przebudowy. Dla odmiany jestem bardzo zadowolony z tylnego wózka, który pracował bardzo dobrze, i tylko raz w nim coś przeskoczyło (z8 postanowiła przesunąć się na axlu w bok...), nawet pomimo zablokowania przednich osi. Właśnie to była jedyna wada tego wózka, którą zauważyłem już wcześniej, a jest raczej trudna do wyeliminowania (chociaż pomysł Fiołka na cięcie ribbed hose i zrobienie z nich dystansów jest wart wypróbowania). Zaowocowało to całkiem ciekawie wyglądającym przerobieniem z8 z tylnego wózka.
Tak czy inaczej, jestem całkiem zadowolony z dzisiejszej próby terenowej. Wiem czego już należy unikać, a co dobrze się sprawdza w terenie. I... kolejna trialówka w planach ;)
Nie, na pewno nie 4x4...
Ciężka kabina zwisająca z przodu przed kołami to zło.
Na dodatek coś w tylnym module przedniego wózka się przestawiło (podejrzewam jakieś przesunięcie elementów wynikające ze specyficznej budowy całego wózka) powodując najpierw przeskakiwanie knobów, a następnie ich stałe zablokowanie. Efekt był taki że przedni wózek się zapierał, a tylny próbował to całe 4,5kg (tak, 4,5kg, a nie 4,7. Moja waga domowa oszukuje ;) ) pchać do przodu.
Wnioski: Gdyby nie ten feler z knobami podejrzewam że HEMTT jeździłby całkiem nieźle.
Cały przedni wózek kwalifikuje się do przebudowy. Dla odmiany jestem bardzo zadowolony z tylnego wózka, który pracował bardzo dobrze, i tylko raz w nim coś przeskoczyło (z8 postanowiła przesunąć się na axlu w bok...), nawet pomimo zablokowania przednich osi. Właśnie to była jedyna wada tego wózka, którą zauważyłem już wcześniej, a jest raczej trudna do wyeliminowania (chociaż pomysł Fiołka na cięcie ribbed hose i zrobienie z nich dystansów jest wart wypróbowania). Zaowocowało to całkiem ciekawie wyglądającym przerobieniem z8 z tylnego wózka.
Tak czy inaczej, jestem całkiem zadowolony z dzisiejszej próby terenowej. Wiem czego już należy unikać, a co dobrze się sprawdza w terenie. I... kolejna trialówka w planach ;)
Nie, na pewno nie 4x4...