[MOC] Vagabond
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- Sariel
- VIP
- Posty: 5418
- Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Sariel
- Kontakt:
-
[MOC] Vagabond
Tak, tak, znowu hotrod...
Vagabond
Dane techniczne:
Wymiary: dł. 51 studów / szer. 30 studów / wys. 22 study
Waga: 1.78 kg
Zawieszenie: pełne niezależne
Napęd: na tylną oś silnikiem PF XL
Inne: ruchoma atrapa silnika V8 napędzana PF Medium, działająca kierownica, otwierane drzwi
Hotrod jaki jest, każdy widzi. Dorobiłem się lanserskich kół z felgami w metallic silver, i naszła mnie odwaga żeby zbudować takiego HR pełną gębą, żeby od razu było widać co to. O wyglądzie nie będę się rozpisywał poza dwiema uwagami: tył ma nietypowy kształt, bo chciałem żeby wyglądał jakby razem z tylnymi błotnikami usunięto część paneli nadwozia. Bez tego ciężko byłoby zmieścić takie koła razem z zawieszą. Kolor - chciałem żeby karoseria wyglądała na trochę powycieraną, a kolory uzyskiwane z klocków są zawsze czyściutkie, równe i ładne jak prosto z fabryki. Stąd użycie nalepek na dużą skalę.
Technicznie jest bardzo, bardzo prosto. Zawieszenie prawie bez zmian przeniesione z 8448 (tylna oś została poszerzona i wyposażona w nowy dyfer w obejmie), napęd prosto z PF XLa z minimalną redukcją. Skręt obsługuje PF Medium ze sprzęgłem, a jednocześnie kierownica w kabinie jest w pełni funkcjonalna. Ponieważ atrapa silnika jest mocno rozbudowana (ruchomych jest 8 tłoków, wiatrak i 2 turbiny po bokach), nie komplikowałem sobie życia podłączaniem jej pod układ napędowy, a zamiast tego zrobiłem bardzo wstydliwą rzecz i podpiąłem do niej osobny silnik. Obciach, wiem. Acha, warto wspomnieć że mała i wąska dupka modelu to zasługa baterii 8878.
I to w zasadzie tyle. To był taki prosty, przyjemny MOCyk zbudowany relaksacyjnie w około tydzień. Bardzo mi się podoba jego sylwetka i wypasione tylne koła, zobaczymy czy jeszcze komuś też :)
Galeria
Przykładowe fotki:
I film:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1Jl-Y5DTUi8[/youtube]
PS. Specjalne podziękowania dla Smyka za pomoc.
Vagabond
Dane techniczne:
Wymiary: dł. 51 studów / szer. 30 studów / wys. 22 study
Waga: 1.78 kg
Zawieszenie: pełne niezależne
Napęd: na tylną oś silnikiem PF XL
Inne: ruchoma atrapa silnika V8 napędzana PF Medium, działająca kierownica, otwierane drzwi
Hotrod jaki jest, każdy widzi. Dorobiłem się lanserskich kół z felgami w metallic silver, i naszła mnie odwaga żeby zbudować takiego HR pełną gębą, żeby od razu było widać co to. O wyglądzie nie będę się rozpisywał poza dwiema uwagami: tył ma nietypowy kształt, bo chciałem żeby wyglądał jakby razem z tylnymi błotnikami usunięto część paneli nadwozia. Bez tego ciężko byłoby zmieścić takie koła razem z zawieszą. Kolor - chciałem żeby karoseria wyglądała na trochę powycieraną, a kolory uzyskiwane z klocków są zawsze czyściutkie, równe i ładne jak prosto z fabryki. Stąd użycie nalepek na dużą skalę.
Technicznie jest bardzo, bardzo prosto. Zawieszenie prawie bez zmian przeniesione z 8448 (tylna oś została poszerzona i wyposażona w nowy dyfer w obejmie), napęd prosto z PF XLa z minimalną redukcją. Skręt obsługuje PF Medium ze sprzęgłem, a jednocześnie kierownica w kabinie jest w pełni funkcjonalna. Ponieważ atrapa silnika jest mocno rozbudowana (ruchomych jest 8 tłoków, wiatrak i 2 turbiny po bokach), nie komplikowałem sobie życia podłączaniem jej pod układ napędowy, a zamiast tego zrobiłem bardzo wstydliwą rzecz i podpiąłem do niej osobny silnik. Obciach, wiem. Acha, warto wspomnieć że mała i wąska dupka modelu to zasługa baterii 8878.
I to w zasadzie tyle. To był taki prosty, przyjemny MOCyk zbudowany relaksacyjnie w około tydzień. Bardzo mi się podoba jego sylwetka i wypasione tylne koła, zobaczymy czy jeszcze komuś też :)
Galeria
Przykładowe fotki:
I film:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1Jl-Y5DTUi8[/youtube]
PS. Specjalne podziękowania dla Smyka za pomoc.
Ostatnio zmieniony 2009-07-26, 14:17 przez Sariel, łącznie zmieniany 2 razy.
Muszę przyznać szczerze, że bardzo mi się podoba. Przynajmniej tak na pierwszy rzut oka;]
Widać, że kawał hotroda, w jedynym słusznym kolorze, ładne koła, piękny silnik, dużo szczegółów, więc sama radość można by rzec.
Jak galeria będzie publiczna to zobaczymy, czy coś więcej będzie można pochwalić, ew. zganić;]
Widać, że kawał hotroda, w jedynym słusznym kolorze, ładne koła, piękny silnik, dużo szczegółów, więc sama radość można by rzec.
Jak galeria będzie publiczna to zobaczymy, czy coś więcej będzie można pochwalić, ew. zganić;]
Ride Your Way!
- Sariel
- VIP
- Posty: 5418
- Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Sariel
- Kontakt:
-
Dziękuję.
No bo ile razy można powtarzać to samo młodocianym pokemonom z YT? Przy Abramsie chyba z 20 osób pytało jaki to zestaw zanim nie dodałem wielkiego czerwonego napisu że żaden ;)szww pisze:tekst na sam koniec filmu jest rewelacyjny :)
Ostatnio zmieniony 2009-07-26, 14:39 przez Sariel, łącznie zmieniany 1 raz.
Tego no... a te żółte rury z tyłu to co? :D
Gratuluję każdemu kto jest w stanie przeczytać napis tą porąbaną czcionką na pierwszym zdjęciu. Można by z tego niezłą captchę zrobić :D
EDIT: "dngnbonó".
Gratuluję każdemu kto jest w stanie przeczytać napis tą porąbaną czcionką na pierwszym zdjęciu. Można by z tego niezłą captchę zrobić :D
EDIT: "dngnbonó".
Ostatnio zmieniony 2009-07-26, 16:59 przez Jerac, łącznie zmieniany 2 razy.
Ten silnik z turbinami i wiatrakiem jest po prostu boski, z resztą jak cały ten hotrod.
P.s. Sariel- ale muszę Ci powiedzieć, że powoli schodzisz na psy. Tylko 3 silniki w jednym modelu? :D
Też nie wiem co tam jest napisane :)Jerac pisze:Gratuluję każdemu kto jest w stanie przeczytać napis tą porąbaną czcionką na pierwszym zdjęciu.
P.s. Sariel- ale muszę Ci powiedzieć, że powoli schodzisz na psy. Tylko 3 silniki w jednym modelu? :D
- Sariel
- VIP
- Posty: 5418
- Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Sariel
- Kontakt:
-
Urozmaicenie takie. Kto powiedział, że układ wydechowy musi być jeden? ;)Jerac pisze:Tego no... a te żółte rury z tyłu to co? :D
A mogłyby być i dwa. Ale nie bój nic, zaczynam motać koparkę której koło łopatkowe jest wielkości prawie tego hotroda.Barteq pisze:powoli schodzisz na psy. Tylko 3 silniki w jednym modelu? :D
- TruckeR
- Posty: 851
- Rejestracja: 2006-05-03, 21:25
- Lokalizacja: Układ Mendelejewa
- brickshelf: Ciezarowkaz
-
No, piękny jest! Bardzo fajna stylistyka i proporcje. Tym razem nie mam się czego czepiać... za bardzo ;> Ale i tak mam parę uwag.
1) Mógłby być trochę szybszy, ale tak tylko trochę
2) Szpara przy drzwiach jest ciut za duża
3) Może trochę za małe przednie koła
4) Brakuje jakiegoś crashtestu :>
5) No i gdzie jest chomik?!
1) Mógłby być trochę szybszy, ale tak tylko trochę
2) Szpara przy drzwiach jest ciut za duża
3) Może trochę za małe przednie koła
4) Brakuje jakiegoś crashtestu :>
5) No i gdzie jest chomik?!
Nobody wants him, they just turn their heads
Nobody helps him, now he has his revenge!
Nobody helps him, now he has his revenge!
- Sariel
- VIP
- Posty: 5418
- Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Sariel
- Kontakt:
-
TruckeR pisze:1) Mógłby być trochę szybszy, ale tak tylko trochę
Z mniejszą się nie otworzą.TruckeR pisze:2) Szpara przy drzwiach jest ciut za duża
Widziałem HR budowane specjalnie do drag racingu z taką dysproporcją kół.TruckeR pisze:3) Może trochę za małe przednie koła
A chomik akurat spał :P
Ostatnio zmieniony 2009-07-26, 20:38 przez Sariel, łącznie zmieniany 2 razy.
Są i tacy, co uważają, że czerwony lakier dodaje +10 do prędkości;]Jerac pisze:Wszyscy wiedzą przecież że "red go fasta!" :D
Sariel, szkoda, że nie pokazałeś wnętrza(foteli, deski rozdzielczej itp).
Silnik jest ładniejszy niż myślałem, świetne detale(czacha, turbiny, wloty powietrza), istna poezja. Żółte rury z tyłu trochę szpecą chyba...
Ride Your Way!
- Sariel
- VIP
- Posty: 5418
- Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Sariel
- Kontakt:
-
Nie pomyślałem, musiałbym w zasadzie zdjąć dach żeby je sfotografować. Ale jakiejś orgii detali to tam nie ma.stpman pisze:Sariel, szkoda, że nie pokazałeś wnętrza(foteli, deski rozdzielczej itp).
A piesek z kiwającą główką +6 do przyspieszenia i -1 do widoczności na radarze ;)Robson pisze:A spoilery + 5 do aerodynamiki i + 3 do lansu.
- Bartex0805
- Posty: 197
- Rejestracja: 2008-01-21, 16:24
- Lokalizacja: Leszno
- brickshelf: Bartex0805
-
No i to mi się podoba, świetna atrapa. Ładne proporcje widać, małe przednie kółeczka do tych tylnych świetnie się prezentują. Poprawa formy Sariel.
Zapraszam na mój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/rzymianin22?feature=mhee
Chyba się wyrwę z szeregu ale mi sie nie podoba. Zaczynając na słabym i nudnym filmiku [muza tez na minus]. To sam jakis taki jest DLA mnie nie do końca. Czerń moim zdaniem nie idzie tu za dobrze. Za dużo tu jej.
Na fotkach lepiej to wygląda niż w rzeczywistościu. Ale to już fach w ręku fotografa/edytora.
Co mi się podoba?
Świetne ujęcie skręcania przednimi kołami z ujęciem na kierownice. Nie wiem czemu ale jak cały filmik mnie usypiał to to ujęcie wywołalo efekt <wow>.
No i rewelacyjna fotka żuczka :). No i twin turbo zawsze na plus.
Na fotkach lepiej to wygląda niż w rzeczywistościu. Ale to już fach w ręku fotografa/edytora.
Co mi się podoba?
Świetne ujęcie skręcania przednimi kołami z ujęciem na kierownice. Nie wiem czemu ale jak cały filmik mnie usypiał to to ujęcie wywołalo efekt <wow>.
No i rewelacyjna fotka żuczka :). No i twin turbo zawsze na plus.