[WIP] Tatra T815 6×6 Doublecab
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- Kubrick
- VIP
- Posty: 2200
- Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
- Lokalizacja: KrakóVW
- brickshelf: Kubrick
- Kontakt:
-
Sariel, ode mnie nie kradnij - po prostu bierz jak leci, jesli cos Ci sie przyda :P
I tak poczatkowo zrobilem wahacze by NICO71, potem je przerobilem, a jeszcze cos jest nie halo z nimi. W kazdym razie, praca w toku i zaczyna w koncu model nabierac ksztaltow ;]
I tak poczatkowo zrobilem wahacze by NICO71, potem je przerobilem, a jeszcze cos jest nie halo z nimi. W kazdym razie, praca w toku i zaczyna w koncu model nabierac ksztaltow ;]
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>
Witam
a o to mój prototyp tatry 813 kolos na zachętę :) :
http://www.brickshelf.com/gallery/lizak ... /11426.jpg
Już zostało dużo poprawione, ale jeszcze sporo jest do zrobienia. Zawieszenie chodzi rewelacyjnie.
Niebawem wrzucę więcej zdjęć już po poprawkach
a o to mój prototyp tatry 813 kolos na zachętę :) :
http://www.brickshelf.com/gallery/lizak ... /11426.jpg
Już zostało dużo poprawione, ale jeszcze sporo jest do zrobienia. Zawieszenie chodzi rewelacyjnie.
Niebawem wrzucę więcej zdjęć już po poprawkach
Ostatnio zmieniony 2010-03-09, 21:42 przez lizak86, łącznie zmieniany 1 raz.
Mialem przyjemnosc widziec jakies 2 tygodnie temu na bs, zapowiada sie bardzo obiecujaco.lizak86 pisze:Witam
a o to mój prototyp tatry 813 kolos na zachętę :) :
http://www.brickshelf.com/gallery/lizak ... /11426.jpg
Już zostało dużo poprawione, ale jeszcze sporo jest do zrobienia. Zawieszenie chodzi rewelacyjnie.
Niebawem wrzucę więcej zdjęć już po poprawkach
- Kubrick
- VIP
- Posty: 2200
- Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
- Lokalizacja: KrakóVW
- brickshelf: Kubrick
- Kontakt:
-
lizak86, Ale kola sa zbyt pochylone. Fakt, ze pod ciezarem budy jeszcze to troche siadzie, ale juz na ten moment bym zmniejszyl to pochylenie o 1/3 - 1/2, zeby nie miec jakichs niekorzystnych wlasnosci jezdnych.
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>
Pochylenie jest naturalnie ok, szczególnie, że w praktyce (z kabina i na trasie) będzie przecież dużo mniejsze.
Największa wada to oczywiście półosie zawieszone na wale napędowym. No, ale jeśli nie dba się o przelicznik to można z tym żyć ;)
lizak86, masz może jakiś film pokazujący jak to jeździ?
Największa wada to oczywiście półosie zawieszone na wale napędowym. No, ale jeśli nie dba się o przelicznik to można z tym żyć ;)
lizak86, masz może jakiś film pokazujący jak to jeździ?
Lomero
Lomero zgadza się ale da sie to przeżyć. Niebawem wrzuce dokładniejsze zdjęcia i filmik pokazujący prace zawieszenia. Na razie nie mam czasu..
Ostatnio zmieniony 2010-03-10, 19:03 przez lizak86, łącznie zmieniany 1 raz.
Lomero pisze:
Największa wada to oczywiście półosie zawieszone na wale napędowym. No, ale jeśli nie dba się o przelicznik to można z tym żyć ;)
Jakby nie patrzeć, to w oryginale półosiowahacze nie są zawieszone bezpośrednio na wale napędowym, to oczywiste, ale niestety w Lego nie osiągniemy zamierzonych celów mocując półosie inaczej, niżeli do wału. Każde inne wyjście oznacza rozstanie się z symetrią całego przeniesienia napędu "na boki" i mamy zagwarantowe, że czegobyśmy nie robili, to i tak coś tu nie będzie do końca grało, jak powinno....
Ostatnio zmieniony 2010-03-10, 21:11 przez Tomek, łącznie zmieniany 1 raz.