Coś szybszego?
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- DonArkada2
- Posty: 169
- Rejestracja: 2008-08-01, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: DonArkada2
-
Nie wiem czy trial'ówkę zbuduję do 22V a wyścigówkę szybciej dam radę.
Co do dyfrów - pewnie będą, ich brak spowodowałby na zakrętach straty w prędkości.
Nie musimy budować modelu jakiegoś auta tylko model AUTA. Ma wyglądać jak samochód. Atrapa lub silnik w miejscu silnika a nie np.pasażera :)
I żadnych ograniczeń masowych. Wielkości też nie trzeba regulować - i tak każdy będzie starał się zbudować jak najmniejsze.
Co do dyfrów - pewnie będą, ich brak spowodowałby na zakrętach straty w prędkości.
Nie musimy budować modelu jakiegoś auta tylko model AUTA. Ma wyglądać jak samochód. Atrapa lub silnik w miejscu silnika a nie np.pasażera :)
I żadnych ograniczeń masowych. Wielkości też nie trzeba regulować - i tak każdy będzie starał się zbudować jak najmniejsze.
Kiedy iść spać?
Gdy budując coś źle zrobisz pomyślisz:
Wcisnę Ctrl+z to się cofnie i naprawi.
Gdy budując coś źle zrobisz pomyślisz:
Wcisnę Ctrl+z to się cofnie i naprawi.
Jeżeli wyścig będzie na jakimś piasku to straty będą niezauważalne.DonArkada2 pisze:Co do dyfrów - pewnie będą, ich brak spowodowałby na zakrętach straty w prędkości.
Ostatnio zmieniony 2010-05-05, 14:19 przez Barteq, łącznie zmieniany 2 razy.
- DonArkada2
- Posty: 169
- Rejestracja: 2008-08-01, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: DonArkada2
-
A ja jestem za tym, żeby na pierwszych zawodach/spotkaniu nie było ŻADNYCH regulaminów. Bez wymaganej zawieszki, dyfrów, napędu 4x4 czy maksymalnej liczby silników. Na razie nie wiemy z czym to się je, po pierwszych zawodach może będzie można coś poustalać. Nie chcecie zobaczyć jak jeździ autko z Lego z pięcioma XLami? Ja chętnie zobaczę.
Chodzi o to, żeby była zabawa a nie ograniczenia i nakazy od samego początku. Takie jest moje zdanie.
Warto by tylko uprzedzić jakiego typu planujemy trasy.
Chodzi o to, żeby była zabawa a nie ograniczenia i nakazy od samego początku. Takie jest moje zdanie.
Warto by tylko uprzedzić jakiego typu planujemy trasy.
Ja bym chętnie wziął udział w takich zawodach. Zacząłem nawet budować coś co mogłoby wystartować :). Zdjęcie robione telefonem, więc wybaczcie jakość.
4x4, niezależne zawieszenie (z tyłu do gruntownej przebudowy) i siedzenia z offroadera ^^.
Jedyne co mogłoby mnie ograniczyć to transport. Raczej ciężko by mi było pojawić się w Wawie, choć to nie jest przesądzone.
4x4, niezależne zawieszenie (z tyłu do gruntownej przebudowy) i siedzenia z offroadera ^^.
Jedyne co mogłoby mnie ograniczyć to transport. Raczej ciężko by mi było pojawić się w Wawie, choć to nie jest przesądzone.
Ostatnio zmieniony 2010-05-05, 19:25 przez Gibon, łącznie zmieniany 3 razy.
Dlatego nie wymuszajmy ilości kół. Jak ktoś chce monocykl z jednym kołem to proszę bardzo :) Chociaż szczerze mówiąc wątpię, żeby ktoś zbudował auto inne niż 4 kołowe.Duke pisze:Atr, masz rację, narzucanie regulaminu przed jakimikolwiek testami "na żywo" nie jest dobrym rozwiązaniem, dajmy sobie swobodę konstruowania. Wg mnie i tak za duzo juz wymuszamy: pojazd ma mieć 4 koła, ale czy napewno muszą być 4 i napewno koła???
Na integracji poruszyliśmy temat tych zawodów. Jedyne to teraz należałoby zrobić to ustalić termin, zbudować pojazdy i się spotkać. Padła taż propozycja, żeby na najbliższym GPM ustalić typ trasy i strzelić fotkę, żeby każdy wiedział czego się spodziewać. Termin jaki mógłby być odpowiedni to 2 tygodnie po GPM3, czyli 5 czerwca, miejsce - wstępnie Park Szczęśliwicki bo tam poszukamy trasy.
Czy są chętni na zawody cross-country 5 czerwca w Warszawie? A może propozycje innego terminu?
Ja oczywiście jestem chętny :)
- DonArkada2
- Posty: 169
- Rejestracja: 2008-08-01, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: DonArkada2
-