[Regulamin / Rules - TruckTrial] FAQ [Regulamin 2009-2010]

Wszystko co związane z / everything about LEGO Truck Trial, Cross Country, Truck Racing, Outdoor Car Racing

Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
brickshelf: Emilus
Kontakt:

 

#121 Post autor: Emilus »

Pietruch pisze:Jeden zawodnik, jedna ciężarówka.
To rozumiem. Ale Twoja wypowiedź jest znowu politycznie niepoprawna bo nie wspomniałeś o jeepach...

Awatar użytkownika
Atros
VIP
Posty: 803
Rejestracja: 2009-04-08, 19:03
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Atrx
Kontakt:

 

#122 Post autor: Atros »

Ok, to ma sens.
Duke co prawda ostatnio nie namieszał w stawce ale zdziwiłem się jak smyk sklasyfikował jego oba auta.

Awatar użytkownika
Pietruch
Posty: 1379
Rejestracja: 2004-12-25, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Pietruch-15

 

#123 Post autor: Pietruch »

Emilus pisze:Ale Twoja wypowiedź jest znowu politycznie niepoprawna bo nie wspomniałeś o jeepach...
Poprawione. Ahhh te jeepy, namieszały nam trochę. :) Ale o tym porozmawiamy sobie w sobotę.
Pozdrawiam,
Maciej

Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2142
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk

 

#124 Post autor: smyk »

Atr pisze:Ok, to ma sens.
Duke co prawda ostatnio nie namieszał w stawce ale zdziwiłem się jak smyk sklasyfikował jego oba auta.
Ale w generalce Duke dostanie tylko punkty za start i pokonanie Sariela. Bo sam siebie raczej pokonać nie mógł ;)

A tak w ogóle to przychylam się do opinii "jedna maszyna na zawodnika" i będę starał się tego pilnować.

Awatar użytkownika
m4rc1n
Posty: 369
Rejestracja: 2009-09-17, 15:28
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
brickshelf: m4rc1n

 

#125 Post autor: m4rc1n »

Mam pytanie odnośnie Regulaminu dla Południa.

Kubricka się pytałem, się zgodził. Otóż doszedłem do wniosku, że 1-1.5 mm odcinek o tego, kapitalnie redukuje luzy na przekładni ślimakowej, tzn, ślimak nie lata po axlu jak z motorkiem w tyłku. Czy w ramach GP Południa, taki myk jest akceptowany?
MOCs: 4
WIP: who cares?

Backbone
Posty: 671
Rejestracja: 2009-12-06, 17:30
Lokalizacja: Doncaster
brickshelf: backbone

 

#126 Post autor: Backbone »

m4rc1n, przecież to część lego, ciąć je można tak samo jak rurki od pneu wiec raczej dozwolone :p

Bocian
Posty: 26
Rejestracja: 2008-11-13, 11:11
Lokalizacja: Kraków
brickshelf: bocian

 

#127 Post autor: Bocian »

Z tego co wiem to to już nawet było stosowane :)

Awatar użytkownika
Sariel
VIP
Posty: 5418
Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Sariel
Kontakt:

 

#128 Post autor: Sariel »

Być może ktoś już o to pytał, nie pamiętam... czy dopuszczamy pojazdy koncepcyjne? Mam na myśli kompletne pojazdy, z zaprojektowanymi bebechami, zawieszeniem, silnikiem itd, tylko nie wprowadzone do seryjnej produkcji.

Awatar użytkownika
Pietruch
Posty: 1379
Rejestracja: 2004-12-25, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Pietruch-15

 

#129 Post autor: Pietruch »

Dopuszczamy, gdyż taki pojazd uznajemy jako specjalny.
Dopuszczalne są samochody ciężarowe lub odpowiadające im pojazdy specjalne.
Dużo jest takich pojazdów, np. pojazdy przystosowane do Dakaru które budujemy, a tak naprawdę często mają mało wspólnego z pierwowzorem.
Ostatnio zmieniony 2010-05-23, 22:07 przez Pietruch, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Maciej

Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
brickshelf: Emilus
Kontakt:

 

#130 Post autor: Emilus »

Panowie a co w sytuacji, gdy podczas jazdy w trakcie sekcji zawodnikowi zawiesi się pilot IR? Nie jest to zawodnika winą tylko pilota. Dodatkowo nie jest to awaria auta.

Wnioskuję o stop czasu aby można było odkręcić pokrywę, wyjąć paluszek i zresetować sterownik a nastepnie czas start bez żadnych kar. Zgadzacie się?

Awatar użytkownika
Pietruch
Posty: 1379
Rejestracja: 2004-12-25, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Pietruch-15

 

#131 Post autor: Pietruch »

Emilus pisze:Zgadzacie się?
Tak jest Panie kierowniku.
Pozdrawiam,
Maciej

Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2142
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk

 

#132 Post autor: smyk »

Emilus pisze:Panowie a co w sytuacji, gdy podczas jazdy w trakcie sekcji zawodnikowi zawiesi się pilot IR? Nie jest to zawodnika winą tylko pilota. Dodatkowo nie jest to awaria auta.

Wnioskuję o stop czasu aby można było odkręcić pokrywę, wyjąć paluszek i zresetować sterownik a nastepnie czas start bez żadnych kar. Zgadzacie się?
Zawiesił Ci się kiedyś? Mi nie. Jak to wygląda?

I jak to weryfikować, sprawdzić? Czy nie narazimy się na symulanctwo?

Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
brickshelf: Emilus
Kontakt:

 

#133 Post autor: Emilus »

Smyk pisze:Zawiesił Ci się kiedyś? Mi nie. Jak to wygląda?
...zawieszony pilot wygląda tak:
-przestaje wykonywać polecenia operatora
-zielona dioda na pilocie świeci światłem ciągłym niezależnie od wychylenia/nie wychylenia dźwigienek

Jak widać wszelkie symulanctwo wykluczone. Ja wciąż nie wiem jak go zawiesić na zawołanie ale w sumie zawiesił mi się z 8 razy a ostatnio w ciągu 2 dni 2 razy. Inna sprawa Smyku, że Ty używasz jednego pilota na raz a ja zależnie od auta, nawet 4. Oraz nie, nie wierzę, że nasi przewrotni zawodnicy będą specjalnie zawieszać pilota, aby ogarnąć sytuację na trasie, dżisssssas przecież to bardziej SF niż pływające ferrari pana samochodzika.

Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
brickshelf: Emilus
Kontakt:

 

#134 Post autor: Emilus »

Drugi post pod pierwszym żeby to ktoś przeczytał.

Pytanie. Jeśli auto ma więcej niż jeden silnik napędowy, np.dwa XLe. Czy oba muszą być w miejscu atrapy czy wystarczy jeden aby tej atrapy nie umieszczać?

Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2142
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk

 

#135 Post autor: smyk »

Emilus pisze:Pytanie. Jeśli auto ma więcej niż jeden silnik napędowy, np.dwa XLe. Czy oba muszą być w miejscu atrapy czy wystarczy jeden aby tej atrapy nie umieszczać?
Oba. Chyba, że ten drugi jest w bezpośrednim sąsiedztwie pierwszego i tylko nieznacznie wystaje z miejsca przeznaczonego w oryginale na silnik.

Zasada przewodnia: komora silnika oryginału przeznaczona jest do zapełnienia przez atrapę silnika lub silnik(i) napędowe.

Przykład: pod maską zila 131 możesz upchnąć trzy mediumy do napędu.

Zablokowany