To rozumiem. Ale Twoja wypowiedź jest znowu politycznie niepoprawna bo nie wspomniałeś o jeepach...Pietruch pisze:Jeden zawodnik, jedna ciężarówka.
[Regulamin / Rules - TruckTrial] FAQ [Regulamin 2009-2010]
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
Ale w generalce Duke dostanie tylko punkty za start i pokonanie Sariela. Bo sam siebie raczej pokonać nie mógł ;)Atr pisze:Ok, to ma sens.
Duke co prawda ostatnio nie namieszał w stawce ale zdziwiłem się jak smyk sklasyfikował jego oba auta.
A tak w ogóle to przychylam się do opinii "jedna maszyna na zawodnika" i będę starał się tego pilnować.
- m4rc1n
- Posty: 369
- Rejestracja: 2009-09-17, 15:28
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- brickshelf: m4rc1n
-
Mam pytanie odnośnie Regulaminu dla Południa.
Kubricka się pytałem, się zgodził. Otóż doszedłem do wniosku, że 1-1.5 mm odcinek o tego, kapitalnie redukuje luzy na przekładni ślimakowej, tzn, ślimak nie lata po axlu jak z motorkiem w tyłku. Czy w ramach GP Południa, taki myk jest akceptowany?
Kubricka się pytałem, się zgodził. Otóż doszedłem do wniosku, że 1-1.5 mm odcinek o tego, kapitalnie redukuje luzy na przekładni ślimakowej, tzn, ślimak nie lata po axlu jak z motorkiem w tyłku. Czy w ramach GP Południa, taki myk jest akceptowany?
MOCs: 4
WIP: who cares?
WIP: who cares?
Dopuszczamy, gdyż taki pojazd uznajemy jako specjalny.
Dużo jest takich pojazdów, np. pojazdy przystosowane do Dakaru które budujemy, a tak naprawdę często mają mało wspólnego z pierwowzorem.Dopuszczalne są samochody ciężarowe lub odpowiadające im pojazdy specjalne.
Ostatnio zmieniony 2010-05-23, 22:07 przez Pietruch, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Maciej
Maciej
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
Panowie a co w sytuacji, gdy podczas jazdy w trakcie sekcji zawodnikowi zawiesi się pilot IR? Nie jest to zawodnika winą tylko pilota. Dodatkowo nie jest to awaria auta.
Wnioskuję o stop czasu aby można było odkręcić pokrywę, wyjąć paluszek i zresetować sterownik a nastepnie czas start bez żadnych kar. Zgadzacie się?
Wnioskuję o stop czasu aby można było odkręcić pokrywę, wyjąć paluszek i zresetować sterownik a nastepnie czas start bez żadnych kar. Zgadzacie się?
Zawiesił Ci się kiedyś? Mi nie. Jak to wygląda?Emilus pisze:Panowie a co w sytuacji, gdy podczas jazdy w trakcie sekcji zawodnikowi zawiesi się pilot IR? Nie jest to zawodnika winą tylko pilota. Dodatkowo nie jest to awaria auta.
Wnioskuję o stop czasu aby można było odkręcić pokrywę, wyjąć paluszek i zresetować sterownik a nastepnie czas start bez żadnych kar. Zgadzacie się?
I jak to weryfikować, sprawdzić? Czy nie narazimy się na symulanctwo?
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
...zawieszony pilot wygląda tak:Smyk pisze:Zawiesił Ci się kiedyś? Mi nie. Jak to wygląda?
-przestaje wykonywać polecenia operatora
-zielona dioda na pilocie świeci światłem ciągłym niezależnie od wychylenia/nie wychylenia dźwigienek
Jak widać wszelkie symulanctwo wykluczone. Ja wciąż nie wiem jak go zawiesić na zawołanie ale w sumie zawiesił mi się z 8 razy a ostatnio w ciągu 2 dni 2 razy. Inna sprawa Smyku, że Ty używasz jednego pilota na raz a ja zależnie od auta, nawet 4. Oraz nie, nie wierzę, że nasi przewrotni zawodnicy będą specjalnie zawieszać pilota, aby ogarnąć sytuację na trasie, dżisssssas przecież to bardziej SF niż pływające ferrari pana samochodzika.
Oba. Chyba, że ten drugi jest w bezpośrednim sąsiedztwie pierwszego i tylko nieznacznie wystaje z miejsca przeznaczonego w oryginale na silnik.Emilus pisze:Pytanie. Jeśli auto ma więcej niż jeden silnik napędowy, np.dwa XLe. Czy oba muszą być w miejscu atrapy czy wystarczy jeden aby tej atrapy nie umieszczać?
Zasada przewodnia: komora silnika oryginału przeznaczona jest do zapełnienia przez atrapę silnika lub silnik(i) napędowe.
Przykład: pod maską zila 131 możesz upchnąć trzy mediumy do napędu.