[WIP] Space Marines etap 2

Aquazone, Mecha, Space, SW, Underground, Bionicle, Hero Factory

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Noobi
Posty: 52
Rejestracja: 2010-08-13, 22:14
Lokalizacja: Katowice
brickshelf: Noobi

 

#31 Post autor: Noobi »

Może zamiast takich nóg weź 4 małe opony i przekipnij na lewą stronę.
Po między oponami wsadź maska aquazone i fryzurka starego typu
Co do reszty zrób mu czuprynę z piórek Robin Hooda z 1 serii.
To chyba tyle co mi przychodzi do głowy.

Thangor
Posty: 71
Rejestracja: 2007-12-28, 00:06
Lokalizacja: warszawa
brickshelf: Thangor

 

#32 Post autor: Thangor »

Ten ork porostu za bardzo wygląda na człowieka - jest za wysoki, ma za wysoko osadzoną głowę i jest za wąski w barach. Poza tym powinien mieć ugięte nogi w Wh 40k one w zasadzie nigdy nie są wyprostowane

Awatar użytkownika
Mr.Z
Posty: 374
Rejestracja: 2009-01-16, 17:11
Lokalizacja: Warszawa

#33 Post autor: Mr.Z »

Jerac pisze:Natomiast łebek grievousa który zalinkowałeś, nie nadaje się bo jest zwyczajnie za mały.

a taki? http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=bb453
pewnie też za mały, ale orki to przecież nie intelektualiści.

A, dodam jeszcze, że widok squadu Marin'ów mnie rozwalił. Totalny opad kopary. Trzymam kciuki za wytrwałość w rozbudowie armii.

Awatar użytkownika
Jerac
Posty: 2311
Rejestracja: 2006-01-14, 20:32
Lokalizacja: Sol III, Łódź
brickshelf: Jerrec

 

#34 Post autor: Jerac »

Dzięki za sugestie - muszę to sobie przetrawić. A tymczasem dostałem inny pomysł na łebek, i to potencjalnie świetny, tyle ze na ten moment nie mam ni sztuki tego i przydałoby się aby mi ktoś sprzedał:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-09-27, 11:37 przez Jerac, łącznie zmieniany 1 raz.

kris kelvin

#35 Post autor: kris kelvin »

Przypominam, że to był MÓJ pomysł na ten łeb :D

Awatar użytkownika
Jerac
Posty: 2311
Rejestracja: 2006-01-14, 20:32
Lokalizacja: Sol III, Łódź
brickshelf: Jerrec

 

#36 Post autor: Jerac »

To na flikrze masz nicka Doctor Mobius? :D

kris kelvin

#37 Post autor: kris kelvin »

Polecam więc poszperać w archiwum gadu gadu - taka rozmowa z 6 sierpnia :D
Żeby nie było, że tylko krytykuję a nie potrafię niczego konstruktywnego podsunąć.
Starczy tego offtopa o moich niedocenionych radach.

Awatar użytkownika
Jerac
Posty: 2311
Rejestracja: 2006-01-14, 20:32
Lokalizacja: Sol III, Łódź
brickshelf: Jerrec

 

#38 Post autor: Jerac »

6 sierpnia... kto by to pamiętał :D

Ale widzisz, historia zatoczyła koło, i może stanie na Twoim - zobaczymy ;>

Awatar użytkownika
Jerac
Posty: 2311
Rejestracja: 2006-01-14, 20:32
Lokalizacja: Sol III, Łódź
brickshelf: Jerrec

 

#39 Post autor: Jerac »

Etap Drugi
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=O3pnCVqo6ck[/youtube]

Obrazek

Kompozycja oddziałów jest już bardziej sensowna. Mam zatem oddział Tacticali, z Sierżantem i 9 Marines, 7 z nich ma boltery, jeden miotacz ognia a drugi multi-meltę.
Obrazek

Drugi, mniejszy oddział to Devastatorzy - łowcy czołgów. Mają do wyboru ciężki bolter, rakietnicę, działo plazmowe i kontrowersyjny, pocięty laser.
Obrazek

No i zmotoryzowany czołg...
Obrazek

O czołgu coś by wypadało napisać. Jak widać jeździ, mimo gąsienic zrobionych z chain linków które mają wszystkie możliwe wady i jedną jedyną zaletę: 2 study szerokości. Opory są paskudne, gąsienice lubią spadać jeśli nie są dobrze napięte, tak więc do napędu w sumie tego niedużego pojazdu potrzebne są 2 XLe które dają z siebie wszystko. Jeździ toto wcale nie najgorzej, ostatecznie wyszło dużo odporniejsze niż myślałem, ale generalnie jestem zawiedziony. Tyle czasu i efekt nie taki jakbym chciał. W ogóle - na początku miało być ambitnie - subtraktor wg designu Sariela.... który jedyne co robił to napędzał jednym silnikiem drugi. Pewnie coś skopałem ale co, nie wiem. Potem miały być silniki w pionie, aby zwiększyć prześwit, ale jak zmieliłem ostatniego bevela i okazało się że na knoby miejsca nie ma, zrezygnowałem. Knoba zresztą też złamałem, tyle że później. Potem jak już wszystko działało pojawił się jeszcze syndrom żabki (czołg w jeździe do przodu radośnie podskakiwał), rozwiązany przez samonapinacz... z którego zrezygnowałem bo jak spadła gąsienica, to bez rozmontowania połowy modelu nie dało się jej zamocować. Aha, zawieszenie jest, niesymetrycznie zawieszone wózki i środkowe kółka niezależnie podwieszone. Nawet działa.

A, i ma jeszcze ten cały synchronizowany mechanizm obracania działek, w pionie nie bo zabrakło mi miejsca, poza tym jak patrzyłem na design oryginalnego czołgu to tamten też nie może lufy ruszać w pionie. Tutaj znowu wszystko co możliwe sprawiało problemy. Na przykład 2 ślimaki na jednej ośce z powodów naturalnych luzów klocków się rozpychały przy kręceniu w jedną stronę a w drugą powodowały skokowy ruch wieżyczki. No ale wiem jak zbudować sekundnik... :D

Ogólnie jestem tak totalnie zniesmaczony problemami sprawianymi przez mechanizmy że cały czas się zastanawiam czy chcę się jeszcze w technica kiedyś babrać. Wszystko musi być idealnie a nawet jak jest to i tak nie zadziała (vide bevele do kątowego przeniesienia napędu z XLi albo sekundnik...). Płynne obracanie lufy - drobiazg - zajął tydzień. Skończyło się na ostrożnym dobieraniu papierowych podkładek tak aby zlikwidować luzy, oraz zamontowaniu specjalnych "oporników" z gumek. Na filmie tego nie słychać, ale gąsienice przy jeździe do tyłu chrupią tak że łoskot niesie się przez podłogę do kuchni - ale nie spadają ni nic, po prostu tak jest. Jak zwykle - dlaczego? k*wa, nie wiem. Aha, i jeszcze potrafi ni stąd ni zowąd wysunąć sobie ośkę której nie mogłem zabudować z obu stron. Nic to że na niej 2 busze i 2 zębatki, po jakimś czasie wyjdzie i już.
I jeszcze ostatnie spostrzeżenie - pył z zeszlifowanych technic bricków jest smaczniejszy niż pył ze zmielonych liftarmów.

emo mode off.

Ale wygląd mi się udał, o! :D
Ostatnio zmieniony 2010-11-10, 18:25 przez Jerac, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Mr.Z
Posty: 374
Rejestracja: 2009-01-16, 17:11
Lokalizacja: Warszawa

#40 Post autor: Mr.Z »

Jerac pisze:Ogólnie jestem tak totalnie zniesmaczony problemami sprawianymi przez mechanizmy że cały czas się zastanawiam czy chcę się jeszcze w technica kiedyś babrać. Wszystko musi być idealnie a nawet jak jest to i tak nie zadziała
Nie przejmuj się, Jerac, czołg działa lepiej, niż MOCe wielu "zawodowych" technicowców. A wygląda obłędnie zajefajnie. Nie wspominając już o towarzyszącej mu piechocie spejs-morskiej, bo ta jest absolutnie niedościgniona.

[edyta] co za maszyna piekielna zamieniła mi ukuty właśnie neologizm .z.a.j.e.bójczo na "ocenzurowano"? :-/
Ostatnio zmieniony 2010-11-10, 21:39 przez Mr.Z, łącznie zmieniany 2 razy.

kris kelvin

#41 Post autor: kris kelvin »

Całość wygląda po prostu obłędnie.
OBŁĘDNIE.

Pozostaje Ci teraz zrobić przeciwników, bo raczej nikt inny nie zrobi tego w takiej jakości :D

No i ta muzyczka pasuje świetnie do prezentacji.

Awatar użytkownika
Jerac
Posty: 2311
Rejestracja: 2006-01-14, 20:32
Lokalizacja: Sol III, Łódź
brickshelf: Jerrec

 

#42 Post autor: Jerac »

Bardzo bym chciał zrobić przeciwników. Tyle że to się sprowadza do rozwiązania problemu głowy/hełmu.

Ten co sugerowałeś wcześniej dla orków.... w wolnej chwili pokażę, ale jest niewiele lepiej niż z tym "moim" , tak więc orków na ten moment nie wiem jak zrobić.

Z sensownych jeszcze Chaos - to w końcu marines tylko z rogami. Ale jak do cholery doprawić do kasku szturmowca rogi? Przecież jak zrobię to wiertarką to mi będzicie wiertarką przyssawki w mackach dziurawić :(

Dalej - nekroni - ~2studowa czaszka - jak?

Eldarzy - patrz wyżej - długa, smukła łepetyna (poza tym nie wiem czy umiałbym tak filigranową figurkę złożyć, wątpię), tak więc od razu odpadają dark eldarzy.

Tyranidzi - z tego co mam teraz niezrabialni. Poza tym musiałbym ich zrobić mnóstwo do kwadratu. I jescze trochę. Poszedłbym z torbami... już LandRaider który ma być w przyszłym roku ma budżet wyliczony na marne 1000 złotych....

Co tam jeszcze... IG? Ale oni są po tej samej stronie.

Tau? To chyba jedyna rasa w tym świecie która jest "dobra". Mniej więcej tak dobra jak komuniści, co w tych warunkach jest wprost anielską dobrocią. I jest mało znana więc odpada.

Coś pominąłem?

kris kelvin

#43 Post autor: kris kelvin »

Myślę, że Tyranidzi byliby fajni. A w zasadzie najfajniejsi. Zakuci w stal marines kontra te dziwaczne wstrętne potwory :)

Obrazek

Obrazek

Nie mów, że tego nie zrobisz :D

Awatar użytkownika
Żbik
Administrator
Posty: 2960
Rejestracja: 2006-06-06, 15:34
Lokalizacja: Gdynia
brickshelf: Zbiczasty

 

#44 Post autor: Żbik »

[edyta] co za maszyna piekielna zamieniła mi ukuty właśnie neologizm .z.a.j.e.bójczo na "ocenzurowano"? :-/
Maszyna puszczona w ruch przez czterech żądnych władzy Jeźdźców Apokalipsy :)

Trzypies

#45 Post autor: Trzypies »

Eldarów widziałem kiedyś z łebkami zrobionymi z hełmów Rebelinatów.

ODPOWIEDZ