8043 Motorized Excavator
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
Tak nie do końca mogłem znaleźć w temacie, czy firma LEGO dzwoniąc, sprawdza tj identyfikuje danego posiadacza czy posiada swój komplet, który jeszcze nie dostał service packa. Pytam mianowicie pod względem teoretycznym, czy:
a) ktoś kto nie ma kompletu może wkręcić, że mu potrzeba service packa
b) czy ktoś kto ma już komplet i dostał service packa, może wkręcić, że niby zgłasza się pierwszy raz i chce dostać service packa , np pod inny adres.
Wcale nie planuje żadnego sabotażu, tak tylko pytam o jakieś sposoby autoryzacji ze strony LEGO
a) ktoś kto nie ma kompletu może wkręcić, że mu potrzeba service packa
b) czy ktoś kto ma już komplet i dostał service packa, może wkręcić, że niby zgłasza się pierwszy raz i chce dostać service packa , np pod inny adres.
Wcale nie planuje żadnego sabotażu, tak tylko pytam o jakieś sposoby autoryzacji ze strony LEGO
Ostatnio zmieniony 2010-10-20, 16:09 przez Jessie, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie widzę problemu. Jak ktoś chce oszukać, to niech później żyje ze swoim sumieniem. A z drugiej strony, widocznie dla LEGO też nie jest to żaden problem, skoro wysyłają service packi każdemu.
Ja korzystałem z pomocy LEGO dwa razy. Za każdym razem wystarczyło zgłosić braki w zestawie i paczuszka była dosyłana - żadnych numerów seryjnych, faktur etc nie wymagali. Widocznie taniej im to wychodzi, niż zatrudniać ludzi do weryfikacji reklamacji.
Ja korzystałem z pomocy LEGO dwa razy. Za każdym razem wystarczyło zgłosić braki w zestawie i paczuszka była dosyłana - żadnych numerów seryjnych, faktur etc nie wymagali. Widocznie taniej im to wychodzi, niż zatrudniać ludzi do weryfikacji reklamacji.
Sezon w pełni!