8043 Motorized Excavator

Recenzje oficjalnych zestawów LEGO napisane przez Forumowiczów

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
raczeqq

#151 Post autor: raczeqq »

Z tych zdjęć które podał Longer, to wychodzi ze dodali smaru...

+ na całkowitym wysunięciu luźna pozostaje sztyca...
Jakoś to do mnie nie przemawia.

Awatar użytkownika
Sariel
VIP
Posty: 5418
Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Sariel
Kontakt:

 

#152 Post autor: Sariel »

raczeqq pisze:Jakoś to do mnie nie przemawia.
Do mnie przemawiają liczne opinie osób które dostały 'poprawkę' i potwierdzają że istotnie jest lepiej.

Fistach

#153 Post autor: Fistach »

Przeciez widac golym okiem ze inny jest gwint na tloczysku + dodano smar.

Backbone
Posty: 671
Rejestracja: 2009-12-06, 17:30
Lokalizacja: Doncaster
brickshelf: backbone

 

#154 Post autor: Backbone »

http://technic.lego.com/en-us/Designers ... fault.aspx

Tu sa filmy jak latwo wymienic LA na nowe.

Backbone
Posty: 671
Rejestracja: 2009-12-06, 17:30
Lokalizacja: Doncaster
brickshelf: backbone

 

#155 Post autor: Backbone »

wyglada na to ze service pack pomogl:

http://www.youtube.com/watch?v=InBFgb4DYbI

Awatar użytkownika
Filus
Posty: 596
Rejestracja: 2010-08-08, 20:37
Lokalizacja: Śląsk
brickshelf: Filus

 

#156 Post autor: Filus »

Ja tam wsłuchując się w dźwięk pracy silników widzę tylko niewielką poprawę. Ale z ostatecznym osądem poczekam, jak ten SP przyjdzie, co mam nadzieję nastąpi niedługo.

Backbone
Posty: 671
Rejestracja: 2009-12-06, 17:30
Lokalizacja: Doncaster
brickshelf: backbone

 

#157 Post autor: Backbone »

Filus, wiesz dźwięk dzwiękiem, ale fakt iż ramie podnosi się płynnie jest do zauważenia.

Jessie

#158 Post autor: Jessie »

Tak nie do końca mogłem znaleźć w temacie, czy firma LEGO dzwoniąc, sprawdza tj identyfikuje danego posiadacza czy posiada swój komplet, który jeszcze nie dostał service packa. Pytam mianowicie pod względem teoretycznym, czy:
a) ktoś kto nie ma kompletu może wkręcić, że mu potrzeba service packa
b) czy ktoś kto ma już komplet i dostał service packa, może wkręcić, że niby zgłasza się pierwszy raz i chce dostać service packa , np pod inny adres.

Wcale nie planuje żadnego sabotażu, tak tylko pytam o jakieś sposoby autoryzacji ze strony LEGO
Ostatnio zmieniony 2010-10-20, 16:09 przez Jessie, łącznie zmieniany 1 raz.

Backbone
Posty: 671
Rejestracja: 2009-12-06, 17:30
Lokalizacja: Doncaster
brickshelf: backbone

 

#159 Post autor: Backbone »

Nie ma autoryzacji wlasnie ;/ I chamy - handlarze pewnie wyłudzają.

Jessie

#160 Post autor: Jessie »

Czyli okaże się niebawem, że co drugiemu sprzedawcy części technicowych, na codzień doskwierają niedoskonałości jego 8043...

Awatar użytkownika
Chrupek
Posty: 834
Rejestracja: 2010-04-13, 09:57
Lokalizacja: Wawa

#161 Post autor: Chrupek »

Nie widzę problemu. Jak ktoś chce oszukać, to niech później żyje ze swoim sumieniem. A z drugiej strony, widocznie dla LEGO też nie jest to żaden problem, skoro wysyłają service packi każdemu.

Ja korzystałem z pomocy LEGO dwa razy. Za każdym razem wystarczyło zgłosić braki w zestawie i paczuszka była dosyłana - żadnych numerów seryjnych, faktur etc nie wymagali. Widocznie taniej im to wychodzi, niż zatrudniać ludzi do weryfikacji reklamacji.
Sezon w pełni!

raczeqq

#162 Post autor: raczeqq »

Sorki że zapytam, ale czy ktoś otrzymał paczuszkę?

Backbone
Posty: 671
Rejestracja: 2009-12-06, 17:30
Lokalizacja: Doncaster
brickshelf: backbone

 

#163 Post autor: Backbone »

Ja nadal czekam.

Awatar użytkownika
Gandalf
Posty: 36
Rejestracja: 2008-01-08, 12:32
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Bosper1

 

#164 Post autor: Gandalf »

Wiecie co oni chyba do polski tego nie wyślą, uważają nas za zacofany kraj i oleją nasze prośby.
Nie buduję trialówek!!! Jestem tylko kolekcjonerem lego technic

Backbone
Posty: 671
Rejestracja: 2009-12-06, 17:30
Lokalizacja: Doncaster
brickshelf: backbone

 

#165 Post autor: Backbone »

Wyśla, ale po jakim czasie dojdzie, i ile poczta polska rozkradnie to nie wiadomo :P

ODPOWIEDZ