Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] Brama Kaer Morhen
Autor Wiadomość
kris kelvin
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-21, 11:50   [MOC] Brama Kaer Morhen

No i w zasadzie wszystko widać.
Komu się podoba niech się podoba, komu nie niech się nie podoba.
Arcydzieło to to nie jest, ale wyszło przyzwoicie.
Moja ostatnia druga i ostatnia praca na CCC VIII w kategorii "Prepare to war".
Chyba tyle...



Flickr

Brickshelf jak opublikują

Alleluja i do przodu!!!
 
 
 
glaz_pimpur 
VIP
OLD SKULL


Wiek: 45
Dołączył: 13 Maj 2008
Wpisy: 1355
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-21, 13:34   

Od razu wiadomo kto to zrobił. Podbis był zbędny:)
Nie pamiętam jak to w ksiązce było opisane, w grę nie grałem, więc nie mam porównania, ale największym brakiem jest brak wiedźmina Geralta. Może któryś z kapturów to jest on ale nie mam pojęcia który. Co robią tam te rycerzyki?
Idąc dalej tym tokiem rozumowania, to skoro GO tam nie ma i wszystko wygląda cacy to są to czasy PRZED?
Poza tym podoba mi się sama brama, za to, że ma szerokość większą niż 2 bricki i za wszystkie drewniane nadbudówki. Z budowli wewnątrz na uwagę zasługuje oczywiście daszek nad częscia drewnianą.
Całość standardowo trzyma wysoki poziom.
Good Luck!
_________________
acmilaneo napisał/a:
jak widzę zawiść niektórych osób wobec osób niebudujących i niepublikujących to aż mi się odechciewa brać udział w tych zakupach
Ostatnio zmieniony przez glaz_pimpur 2010-12-21, 13:44, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Hezar 

Wiek: 39
Dołączył: 29 Sie 2016
Wpisy: 933
Skąd: Oberschlesien
Wysłany: 2010-12-21, 13:39   

kris kelvin napisał/a:
Arcydzieło to to nie jest, ale wyszło przyzwoicie.

Ja bym nawet dodał, że bardzo przyzwoicie.
Na pierwszy rzut oka jakby mi tu czegoś brakowało, jakby było nieco pustawo, ale po bliższych oględzinach stwierdziłem, że chyba tak właśnie ma być.

Powodzenia w konkursie.
 
 
 
Ex3qtor 
VIP
Szkieletofan


Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2008
Wpisy: 439
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-21, 14:43   

Glaz - tak jak kris zaznaczył - wziął sobie tylko nazwę, więc z realiami Wiedźmina nie ma to nic wspólnego (a szkoda - jak zobaczyłem nazwę, pomyślałem "Kris robi Wiedźmina - wow, będzie mega").
A więc swobodnie można to oceniać jako "luźną" pracę, mi podobają się drewniane wstawki, które zresztą się już chyba kiedyś u krisa pojawiły. Przypadkowy, jak wynika z flickra pomysł z bramą na kanale tez wyszedł bardzo interesująco (i w jakiś sposób może nawiązuje do nazwy "Warownia Starego Morza";-)
Jedyne co, to tak mi się wydaje, że ta droga i ten trawniczek jakieś takie "sterylne" i jednobarwne - jakieś okazjonalne round platy w charakterze kamyków by chyba nie zaszkodziły.
Praca na Twoim poziomie, jak glaz napisał - można odgadnąć, że to Ty.

Również powodzenia.
_________________
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce...
 
 
 
 
kris kelvin
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-21, 15:19   

No niestety ta sterylność to taki trochę mój znak firmowy :D
Niestety, jak nie skończę czegoś w miarę szybko to już zupełnie tracę do tego zapał i chęć.
No i to w zasadzie tyle gwoli wyjaśnień.
 
 
 
Chrupek 


Wiek: 32
Dołączył: 13 Kwi 2010
Wpisy: 834
Skąd: Wawa
Wysłany: 2010-12-21, 15:59   

Sama budowla bardzo ładna, patrząc z daleka nie sprawia nawet wrażenia, że jest z klocków. Niestety minifigi jakie są, takie są i nieco psują konwencję realistycznych kolorów. Choć z drugiej strony, gdy wyobrażę sobie tą scenkę bez 'ludziów' to byłoby zbyt pusto:]
_________________
Sezon w pełni!
 
 
 
 
Ciamek 
VIP
Ciamosław Ciamek


Wiek: 38
Dołączył: 24 Cze 2004
Wpisy: 2496
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-12-21, 17:03   

Architektonicznie i górotwórczo bardzo ładnie!
Ale łaj ders noł singl kolorowy kwiatek??
Można się zdołować: oP
_________________
Zdrufko, Ciamek
 
 
 
Mrutek
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-21, 18:17   

Ciamek napisał/a:
Ale łaj ders noł singl kolorowy kwiatek??
Można się zdołować: oP

Ale to Ciamku Twój styl ;)
Nie wiedziałem co napisać - dzięki za podpowiedź - mroczne to jakieś...
I właśnie "oczami wyobraźni" ujrzałem rozwaloną bramę, osmolone ściany, sczerniałe kościotrupy+ gdzieniegdzie pobielałe kości i zupełny brak życia...
Byłoby jeszcze bardziej dołujące ale inne i kontrowersyjne.
 
 
 
Misaki 

Wiek: 36
Dołączył: 23 Wrz 2007
Wpisy: 84
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-12-21, 18:58   

Bardzo mi się podoba. Może brakuje podłoża z round plate tylko. Jest w tej pracy pewna surowość ale według mnie działa to na jej plus.
Ostatnio zmieniony przez Misaki 2010-12-21, 18:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Der 
Łowca uśmiechów


Wiek: 33
Dołączył: 14 Lis 2010
Wpisy: 83
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-12-22, 01:17   

Hm. Ja w sumie nie umiem jeszcze określić czy dany twór ma dużo krisokelwinowatowości w sobie, ale praca mi się wyjątkowo podoba właśnie za jej surowość. Wręcz za tą nieklockową sterylność. Jest kompletna, mądrze zbudowana i ciekawa (nie, że jest brama i obok budynek 1 i budynek dwa, trochę muru pomiędzy i woda na dole, tylko budowla jest bardziej złożona). Świetna praca.
_________________
<cisza>
Słyszysz?
 
 
 
 
Cevillus 


Wiek: 35
Dołączył: 29 Kwi 2010
Wpisy: 553
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-22, 22:10   

Jeszcze nie miałem okazji zagrać w Wiedźmina ale będę musiał żeby zobaczyć przestawioną przez Ciebie Bramę Kaer Morhen :D MOC jak najbardziej skromny ale udany. Nic złego na temat budowli napisać na razie nie mogę.
 
 
 
Jerac 
Zdemodywowany


Wiek: 35
Dołączył: 14 Sty 2006
Wpisy: 2311
Skąd: Sol III, Łódź
Wysłany: 2010-12-23, 10:49   

Zagrać. Może lepiej poczytać...?
A co do samej pracy... podtrzymuję wszystkie uwagi jakie zgłaszałem do wersji beta. Czyli w skrócie, jest ok, ale miejscami bez sensu...
_________________
Galeria moich MOCy
 
 
 
 
rasch22
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-23, 11:09   

A ja powiem ze czegoś mi tu brakuje, praca bardzo dobra ale chyba brakuje mi tego wrażenia jakie robią na mnie twoje wcześniejsze MOC'e, Powodzenia w konkursie ;)
 
 
 
zgrredek 
Pan Narrans


Wiek: 56
Dołączył: 10 Gru 2007
Wpisy: 2259
Skąd: Ankh-Morpork
Wysłany: 2010-12-23, 11:16   

Zastanawiam się jak odbierałbym tę pracę, gdybym nie znał historii jej powstawania. No bo od razu rzuca mi się w oczy brak jakiejś myśli urbanistycznej. A z drugiej strony ten urbanistyczny nieład dodaje pracy realizmu. Wiele jest budynków, które przez lata obrosły przybudówkami i są całkiem niepodobne do pierwotnego wyglądu. Myślę, że tu mamy właśnie przykład tego.
Szkoda, że nie wypełniłeś tych murów większą ilością akcji. W czasie gorączkowych przygotowań, gdy wróg u bram, może wydarzyć się wiele i tego mi tu brakuje.
_________________
Dobby's shop
 
 
 
Nexus 7
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-23, 14:39   

zgrredek napisał/a:
No bo od razu rzuca mi się w oczy brak jakiejś myśli urbanistycznej. A z drugiej strony ten urbanistyczny nieład dodaje pracy realizmu.


A to ciekawe, bo wedlug mnie jest akurat odwrotnie. Urbanistycznie to ma sens, nie ma tu ani grama chaosu, ktory byl wlasnie cecha charakterystyczna takiej zabudowy wtloczonej w obreb miejskich murow.
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 9