Przedstawiam trialówkę z pierwszych zawodów Grand Prix Mazowsza 2011 roku. Auto posiada 4-biegową skrzynię i jest napędzane 1 silnikiem XL.
Dane techniczne:
Waga: 3210g
Napęd: 1x XL
Skręt: 1x Medium
Skrzynia: 2x Medium
Przełożenia: 1:3, 1:5, 1:9, 1:15
Przelicznik: prawie 2400 (zgodnie z regulaminem na 2011)
Z auta jestem nawet zadowolony. Ugrałem 2 miejsce na 12 startujących w pierwszym GPM tego sezonu. Wadą jak to zwykle bywa w moich konstrukcjach jest zbyt duża masa. Zrzucając 300-400 gram zyskałby dużo na sprawności. Czy się tego doczeka czas pokaże.
Mi także ciężarówka bardzo się podoba. Jest niewiele krótsza od mojego 10x10 ale radzi sobie dobrze. Chociaż w moim odczuciu mogłaby być trochę żwawsza.
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
Najwazniejsze ze jest skuteczna i niezawodna ... :) !!! jesli sa jakies niedociagniecia to schodza one na daleki malo istotny plan ... drugie miejsce jest tez miejscem do pozazdroszczenia :D:D:D