[MOC] Syrenka
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
[MOC] Syrenka
Ot, autko które dłubałem od czasu do czasu po pracy. Do perfekcji wiele brakuje, ale mam dość na ten moment, tym bardziej że jako że i tak prawie nic nie buduje pozwoliłem sobie zaszaleć i hm, portfel zieje pustką. Ale na chromy Auriego ani grosza nie żałuję!
Tak prawdziwie zadowolony jestem chyba tylko z wnętrza. Mam więc drzwi które się otwierają razem ze słupkami, przesuwane i podnoszone fotele, otwieraną maskę i bagażnik, a nawet atrapę atrapy silnika. A w ogóle, taka ciekawostka - komuś coś się pomyliło przy projektowaniu, i zamienił chłodnicę z silnikiem, spójrzcie zresztą tutaj...
A, i kierownica nawet działa!
Reszta:
Tak prawdziwie zadowolony jestem chyba tylko z wnętrza. Mam więc drzwi które się otwierają razem ze słupkami, przesuwane i podnoszone fotele, otwieraną maskę i bagażnik, a nawet atrapę atrapy silnika. A w ogóle, taka ciekawostka - komuś coś się pomyliło przy projektowaniu, i zamienił chłodnicę z silnikiem, spójrzcie zresztą tutaj...
A, i kierownica nawet działa!
Reszta:
Ostatnio zmieniony 2011-06-02, 17:03 przez Jerac, łącznie zmieniany 2 razy.
- M_longer
- VIP
- Posty: 5429
- Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
- Lokalizacja: Lubin
- brickshelf: M-longer
- Kontakt:
-
A jak mu mówiłem, że to się tak skończy to mówił że nie :DSariel pisze:Panie Jerac: instrukcja albo sprzedaż gotowego modelu. Chcę to sobie na półce postawić.
No cóż, masz już dwa pojazdy produkowane w tym samym przedziale czasowym. Kontynuuj rozbudowywanie kolekcji, bo jak na razie wychodzi Ci to lepiej niż dobrze.
- TruckeR
- Posty: 851
- Rejestracja: 2006-05-03, 21:25
- Lokalizacja: Układ Mendelejewa
- brickshelf: Ciezarowkaz
-
Prawidłowa jest brązowa. Od rdzy. Jeśli ma być Syrena nowsza niż 102, to biała jest najbardziej charakterystyczna. I basta.rh pisze:jakoś bardziej mi się kojarzy jasnoszara syrenka ...
A jeśli chodzi o ustawienie silnika, to w innych dwusuwach (np Wartburg przed rokiem 1984/1985) tez tak było, z tego powodu, że trzeba było jeszcze jakoś sensownie umieścić skrzynię biegów, zblokowaną z jednostką napędową. Zwróć uwagę, że silnik ustawiony jest jak w autach tylnonapędowych, a nie prostopadle. W ostatnich Wartburgach 353 (1984/85 - 1988) zastosowano bardziej wypukłą atrapę, przez co chłodnica powędrowała już w normalne miejsce (Syrena takiej modyfikacji nie doczekała :) ).
Ostatnio zmieniony 2011-06-01, 22:17 przez TruckeR, łącznie zmieniany 1 raz.
Nobody wants him, they just turn their heads
Nobody helps him, now he has his revenge!
Nobody helps him, now he has his revenge!