Recenzja na bardzo wysokim poziomie: Przemyślany tekst, świetne zdjęcia i do tego jeszcze ankieta - brawo!
Do pełni szczęścia brakuje tu tylko opisu modelu "B", ale to obiecał nam już
Backbone, więc w ostateczności można przymknąć oko ;^)
Waler93 pisze:... ze skręcaniem jest już gorzej.
No właśnie, czy takie opory generowane są tylko wówczas, gdy U400 stoi w miejscu? Czy podczas jazdy sytuacja się poprawia? Jeżeli tak, to jak bardzo?
Waler93 pisze:żeby ugiąć tylne amortyzatory potrzeba prawie 3kg nacisku na oś!
Waler93 pisze:Przednie amortyzatory zamiast się uginać to… się wyginają.
I tu pojawia się następne pytanie: Jak wygląda praca amortyzatorów podczas zwykłej jazdy po nierównościach bez jakiegokolwiek obciążenia pojazdu? Czy zawieszenie jest tak twarde, że w zasadzie nie zbiera nierówności, czy też widoczna i odczuwalna jest chociażby namiastka ich pracy?
Waler93 pisze:gdy dźwig jest założony z przodu pojazdu nie da go się skręcić w drugą stronę.
Czy mam rozumieć, że zakres pracy to kąt 180 stopni, od ułożenia ramienia
w przód, poprzez skręt
w prawo, aż do ułożenia
tył? To by mniej więcej wynikało ze zdjęć...
I na koniec jeszcze jedno:
Waler93 pisze:Niegdyś marka ta znana była z niemieckiej solidności, wytrzymałości i wysokiej ceny.
Do dnia dzisiejszego niewiele się w tej kwestii zmieniło...
Oj, tu się niestety nie mogę zgodzić.
Z pewnego źródła wiem, że nowe samochody z "celownikiem" na masce, nawet te za baaardzo ciężkie pieniądze, psują się na potęgę i nieraz częściej stoją w ASO niż w garażu właściciela...