[Zawody] LUGPol Truck Trial Championship, w skrócie LUGPol T

Wszystko co związane z / everything about LEGO Truck Trial, Cross Country, Truck Racing, Outdoor Car Racing

Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
eric trax
Administrator
Posty: 2466
Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: erictrax

 

#121 Post autor: eric trax »

Z małymi problemami wraz z Mistakes`em dotarliśmy około 9tej. Dorzuciliśmy drugiego XLa przed rajdem i zapomniałem zablokować przed wysuwaniem się wał tylnego wózka. Dzięki czemu mój pojazd stanął na podjeździe dając efektowną salwę z karabinu którego montażu regulamin zabraniał :P


Generalnie podobał mi się sprawny przebieg zawodów, tutaj zasługa Emilusa który poganiał wszystkich, dzięki czemu udało się rozegrać 5 sekcji. Pogoda dopisała choć rano miałem wątpliwości to jednak w południe zrobiło się ciepło

Jestem ogromnie zadowolony z wyjazdu mimo tego, że rosomak nie spisał się tak jak oczekiwałem. Za to był baaardzo fotogeniczny :D Liczę, że Sarielowi uda się coś sklecić z urywków przejazdów mojego tanowego placka :>
Ostatnio zmieniony 2011-08-21, 23:38 przez eric trax, łącznie zmieniany 1 raz.
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.

Awatar użytkownika
3dom
Adminus Emeritus
Posty: 5639
Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: 3dom

 

#122 Post autor: 3dom »

eric trax pisze:Liczę, że Sarielowi uda się coś sklecić z urywków przejazdów mojego tanowego placka :>
Większe wyzwanie to znalezienie kilku urywków kiedy moja maszyna jeździła :P


Gratulacje dla Emila i Lomero za sprawną organizację zawodów (chociaż odbiór techniczny można jeszcze trochę usprawnić). Trasy były ciekawe i w moim odczuciu ciekawe, bardziej urozmaicone niż zwykle, na pewno nie można ich nazwać nudnymi.


Z mojej maszyny jestem kompletnie niezadowolony, strzelająca i blokująca się skrzynia biegów uniemożliwiła zaliczenie choćby jednego odcinka... Trzeba będzie pomyśleć nad sprawniejszym rozwiązaniem.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!

Awatar użytkownika
3dom
Adminus Emeritus
Posty: 5639
Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: 3dom

 

#123 Post autor: 3dom »

Sariel pisze:Film. Z przyczyn których nie ogarniam w ogóle nie sfilmowałem przejazdów 3doma, pardon stary.
Na 4 sekcjach w sumie nie było czego kręcić :P A na odcinku z wąwozem nie filmowałeś małym aparatem?
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Sariel
VIP
Posty: 5418
Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Sariel
Kontakt:

 

#124 Post autor: Sariel »

Sorki, muszę poprawić video bo dopiero teraz zauważyłem, że lista zawodników jest z ostatniego GPM.

Awatar użytkownika
ManiekManiak
Posty: 814
Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
Lokalizacja: Ostrołęka
brickshelf: ManiekManiak

 

#125 Post autor: ManiekManiak »

Lista uczestników to chyba nie z tego rajdu, oglągam dalej:)

Awatar użytkownika
3dom
Adminus Emeritus
Posty: 5639
Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: 3dom

 

#126 Post autor: 3dom »

O, Maniek, dzięki wielkie (jak zwykle zresztą) za obszerną i świetną dokumentację zdjęciową zawodów :)

Szkoda tylko, że nie ma fot Twojej skasowanej maszyny :P
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!

Awatar użytkownika
ManiekManiak
Posty: 814
Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
Lokalizacja: Ostrołęka
brickshelf: ManiekManiak

 

#127 Post autor: ManiekManiak »

Jak już poleciałem z górki to tylko składanie go do kupy miałem w głowie. Ale pięknie leciał:) Jak komuś się silnie mocno podoba któraś fotka to dajcie znać, wyślę oryginał 10Mpix.

Awatar użytkownika
eric trax
Administrator
Posty: 2466
Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: erictrax

 

#128 Post autor: eric trax »

3dom pisze: Większe wyzwanie to znalezienie kilku urywków kiedy moja maszyna jeździła :P
Przez grzeczność nie zaprzeczę :D
3dom pisze: Gratulacje dla Emila i Lomero za sprawną organizację zawodów (chociaż odbiór techniczny można jeszcze trochę usprawnić). Trasy były ciekawe i w moim odczuciu ciekawe, bardziej urozmaicone niż zwykle, na pewno nie można ich nazwać nudnymi.
Myślę, że bardzo pomogła by tu sztywna kolejność startujących i lepsza waga. Taka luźna dygresja :P
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.

Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2142
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk

 

#129 Post autor: smyk »

Bawiłem się świetnie. Dawno zawody nie sprawiły mi takiej przyjemności. Należy zatem mocno podziękować osobom, które podjęły się trudu organizacji zawodów. DZIĘKUJĘ!

Pogoda dopisała.
Frekwencja akuratna.
W trasach brakowało mi średnich wertepów.
Nowy przelicznik ogólnie na plus.
Regulamin wymaga uściślenia, zwłaszcza definicja kar.

Teraz cierpliwie czekam na szczegółowe wyniki z czasami przejazdów i wyszczególnionymi karami w jakimś przystępnym formacie.
Rolki wyborne, brawa dla ekipy foto-wideo.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9

Awatar użytkownika
Chrupek
Posty: 834
Rejestracja: 2010-04-13, 09:57
Lokalizacja: Wawa

#130 Post autor: Chrupek »

Dzięki Maniek za mnóstwo fotek! Niektóre to zaiste dobre ujęcia, ukazujące dramatyczność wywrotowych podjazdów:))
Sezon w pełni!

Mistakes
Posty: 529
Rejestracja: 2009-12-20, 18:00
Lokalizacja: Warszawa!
brickshelf: Ayumi

 

#131 Post autor: Mistakes »

Maniek, zdjęcia są świetne, Dzięki!
Rajd był bardzo dobrze zorganizowany i poprowadzony. Trasy były dość trudne, ale i ciekawe. Trawa to wcale nie taka nudna i prosta przeszkoda o czym się przekonałem.
Fajnie było każdego osobiścię poznać i porozmawiać.
Zebrałem dużo doświadczeń które mam nadzieję zaowocują kolejną, mniej wywrotną i bardziej skuteczną ciężarówką.
Czekam na film.
Ostatnio zmieniony 2011-08-22, 15:07 przez Mistakes, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2142
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk

 

#132 Post autor: smyk »

Mistakes pisze:Zebrałem dużo doświadczeń które mam nadzieję zaowocują kolejną, mniej wywrotną i bardziej skuteczną ciężarówką.
I tak była bardzo dobra. Kropka.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9

Awatar użytkownika
Sariel
VIP
Posty: 5418
Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Sariel
Kontakt:

 

#133 Post autor: Sariel »

Widło, zrodzone w bulach i nadzieji.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ICiqPxc9gFM[/youtube]

Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
brickshelf: Emilus
Kontakt:

 

#134 Post autor: Emilus »

Koledzy, TU znajdziecie wyniki cząstkowe.

Regulamin wymaga doprecyzowania, to pewne. Z kwestii, które zostaną poprawione, wymienić należy:
-Doprecyzowanie zapisu dotyczącego bramek na trasie,
-Zapis dotyczący obowiązkowych elementów, które muszą znaleźć się na każdej trasie,
-Jasno określony limit czasowy na dany odcinek, który zastąpi mało efektywną normę czasową,
-Modyfikacja arkusza liczącego przelicznik. Chodzi o wpływ masy na przelicznik. Przykładem jest tu druga trasa - hopki. Ani ja ani Atr nie popełniliśmy tam żadnego błędu, kary itp. Obaj mieliśmy 8x8. Na odcinku były i podjazdy i zjazdy i płaskie, zakręty. Moje auto było dynamiczne, większość tej trasy jechałem na 3:1 (regulamin ma premiować szybkie auta). Atr zbudował 8x8 na jednym XLu co dało mu ogromny przyrost przelicznika i bardzo zmniejszył masę - do 2,8 kg (u mnie 2 XLe i prawie 3,3 kg). Ale spadek masy wpływa już bardzo mało na przelicznik, czyli dalej niestety opłaca się budować auto wolniejsze i z mniejszą mocą.
Wynik - ja jechałem 82 sekundy a Atr 118 sekund, czyli aż 44% dłużej ale i tak wygrał. Po poprawkach, można będzie robić np. 8x8 na jednym XLu, ale przelicznik będzie mniej korzystny przy ciężkim aucie o małej mocy. A oczywiście 8x8 lekkie, rzędu 2,5kg może jeździć szybko, cięższe jak pokazuje praktyka, już niestety nie.

Dziękuję zawodnikom za pierwsze zawody w kanwie LTTC. Cieszę się z obecności debiutantów i mam nadzieję poprawić wynik frekwencji na przyszłym rajdzie. Obszerniejsza relacja z rajdu wkrótce.

EDYTA:

-Doprecyzowania wymagają także kary.
Ostatnio zmieniony 2011-08-22, 20:55 przez Emilus, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Sariel
VIP
Posty: 5418
Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Sariel
Kontakt:

 

#135 Post autor: Sariel »

Panowie, przytaczam zamieszczoną pod filmem opinię wybitnego francuskiego znawcy trialu Nico71, który jak powszechnie wiadomo jest w tym sporcie mistrzem świata, a może nawet dwóch. Czytajcie i uczcie się.
Polish truck are so slow I think. why building big and ineficient truck when we can create light and efficient truck ? I d’ont understand why. Maybe a culture issue ?
Ostatnio zmieniony 2011-08-23, 07:48 przez Sariel, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ