[Zawody] LUGPol Truck Trial Championship, w skrócie LUGPol T
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- eric trax
- Administrator
- Posty: 2466
- Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
- Lokalizacja: Wrocław
- brickshelf: erictrax
-
Z małymi problemami wraz z Mistakes`em dotarliśmy około 9tej. Dorzuciliśmy drugiego XLa przed rajdem i zapomniałem zablokować przed wysuwaniem się wał tylnego wózka. Dzięki czemu mój pojazd stanął na podjeździe dając efektowną salwę z karabinu którego montażu regulamin zabraniał :P
Generalnie podobał mi się sprawny przebieg zawodów, tutaj zasługa Emilusa który poganiał wszystkich, dzięki czemu udało się rozegrać 5 sekcji. Pogoda dopisała choć rano miałem wątpliwości to jednak w południe zrobiło się ciepło
Jestem ogromnie zadowolony z wyjazdu mimo tego, że rosomak nie spisał się tak jak oczekiwałem. Za to był baaardzo fotogeniczny :D Liczę, że Sarielowi uda się coś sklecić z urywków przejazdów mojego tanowego placka :>
Generalnie podobał mi się sprawny przebieg zawodów, tutaj zasługa Emilusa który poganiał wszystkich, dzięki czemu udało się rozegrać 5 sekcji. Pogoda dopisała choć rano miałem wątpliwości to jednak w południe zrobiło się ciepło
Jestem ogromnie zadowolony z wyjazdu mimo tego, że rosomak nie spisał się tak jak oczekiwałem. Za to był baaardzo fotogeniczny :D Liczę, że Sarielowi uda się coś sklecić z urywków przejazdów mojego tanowego placka :>
Ostatnio zmieniony 2011-08-21, 23:38 przez eric trax, łącznie zmieniany 1 raz.
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.
- Grimme Varitron 270 - 10%
.
- 3dom
- Adminus Emeritus
- Posty: 5639
- Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: 3dom
-
Większe wyzwanie to znalezienie kilku urywków kiedy moja maszyna jeździła :Peric trax pisze:Liczę, że Sarielowi uda się coś sklecić z urywków przejazdów mojego tanowego placka :>
Gratulacje dla Emila i Lomero za sprawną organizację zawodów (chociaż odbiór techniczny można jeszcze trochę usprawnić). Trasy były ciekawe i w moim odczuciu ciekawe, bardziej urozmaicone niż zwykle, na pewno nie można ich nazwać nudnymi.
Z mojej maszyny jestem kompletnie niezadowolony, strzelająca i blokująca się skrzynia biegów uniemożliwiła zaliczenie choćby jednego odcinka... Trzeba będzie pomyśleć nad sprawniejszym rozwiązaniem.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
- 3dom
- Adminus Emeritus
- Posty: 5639
- Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: 3dom
-
Na 4 sekcjach w sumie nie było czego kręcić :P A na odcinku z wąwozem nie filmowałeś małym aparatem?Sariel pisze:Film. Z przyczyn których nie ogarniam w ogóle nie sfilmowałem przejazdów 3doma, pardon stary.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
- eric trax
- Administrator
- Posty: 2466
- Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
- Lokalizacja: Wrocław
- brickshelf: erictrax
-
Przez grzeczność nie zaprzeczę :D3dom pisze: Większe wyzwanie to znalezienie kilku urywków kiedy moja maszyna jeździła :P
Myślę, że bardzo pomogła by tu sztywna kolejność startujących i lepsza waga. Taka luźna dygresja :P3dom pisze: Gratulacje dla Emila i Lomero za sprawną organizację zawodów (chociaż odbiór techniczny można jeszcze trochę usprawnić). Trasy były ciekawe i w moim odczuciu ciekawe, bardziej urozmaicone niż zwykle, na pewno nie można ich nazwać nudnymi.
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.
- Grimme Varitron 270 - 10%
.
Bawiłem się świetnie. Dawno zawody nie sprawiły mi takiej przyjemności. Należy zatem mocno podziękować osobom, które podjęły się trudu organizacji zawodów. DZIĘKUJĘ!
Pogoda dopisała.
Frekwencja akuratna.
W trasach brakowało mi średnich wertepów.
Nowy przelicznik ogólnie na plus.
Regulamin wymaga uściślenia, zwłaszcza definicja kar.
Teraz cierpliwie czekam na szczegółowe wyniki z czasami przejazdów i wyszczególnionymi karami w jakimś przystępnym formacie.
Rolki wyborne, brawa dla ekipy foto-wideo.
Pogoda dopisała.
Frekwencja akuratna.
W trasach brakowało mi średnich wertepów.
Nowy przelicznik ogólnie na plus.
Regulamin wymaga uściślenia, zwłaszcza definicja kar.
Teraz cierpliwie czekam na szczegółowe wyniki z czasami przejazdów i wyszczególnionymi karami w jakimś przystępnym formacie.
Rolki wyborne, brawa dla ekipy foto-wideo.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
Maniek, zdjęcia są świetne, Dzięki!
Rajd był bardzo dobrze zorganizowany i poprowadzony. Trasy były dość trudne, ale i ciekawe. Trawa to wcale nie taka nudna i prosta przeszkoda o czym się przekonałem.
Fajnie było każdego osobiścię poznać i porozmawiać.
Zebrałem dużo doświadczeń które mam nadzieję zaowocują kolejną, mniej wywrotną i bardziej skuteczną ciężarówką.
Czekam na film.
Rajd był bardzo dobrze zorganizowany i poprowadzony. Trasy były dość trudne, ale i ciekawe. Trawa to wcale nie taka nudna i prosta przeszkoda o czym się przekonałem.
Fajnie było każdego osobiścię poznać i porozmawiać.
Zebrałem dużo doświadczeń które mam nadzieję zaowocują kolejną, mniej wywrotną i bardziej skuteczną ciężarówką.
Czekam na film.
Ostatnio zmieniony 2011-08-22, 15:07 przez Mistakes, łącznie zmieniany 2 razy.
I tak była bardzo dobra. Kropka.Mistakes pisze:Zebrałem dużo doświadczeń które mam nadzieję zaowocują kolejną, mniej wywrotną i bardziej skuteczną ciężarówką.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
Koledzy, TU znajdziecie wyniki cząstkowe.
Regulamin wymaga doprecyzowania, to pewne. Z kwestii, które zostaną poprawione, wymienić należy:
-Doprecyzowanie zapisu dotyczącego bramek na trasie,
-Zapis dotyczący obowiązkowych elementów, które muszą znaleźć się na każdej trasie,
-Jasno określony limit czasowy na dany odcinek, który zastąpi mało efektywną normę czasową,
-Modyfikacja arkusza liczącego przelicznik. Chodzi o wpływ masy na przelicznik. Przykładem jest tu druga trasa - hopki. Ani ja ani Atr nie popełniliśmy tam żadnego błędu, kary itp. Obaj mieliśmy 8x8. Na odcinku były i podjazdy i zjazdy i płaskie, zakręty. Moje auto było dynamiczne, większość tej trasy jechałem na 3:1 (regulamin ma premiować szybkie auta). Atr zbudował 8x8 na jednym XLu co dało mu ogromny przyrost przelicznika i bardzo zmniejszył masę - do 2,8 kg (u mnie 2 XLe i prawie 3,3 kg). Ale spadek masy wpływa już bardzo mało na przelicznik, czyli dalej niestety opłaca się budować auto wolniejsze i z mniejszą mocą.
Wynik - ja jechałem 82 sekundy a Atr 118 sekund, czyli aż 44% dłużej ale i tak wygrał. Po poprawkach, można będzie robić np. 8x8 na jednym XLu, ale przelicznik będzie mniej korzystny przy ciężkim aucie o małej mocy. A oczywiście 8x8 lekkie, rzędu 2,5kg może jeździć szybko, cięższe jak pokazuje praktyka, już niestety nie.
Dziękuję zawodnikom za pierwsze zawody w kanwie LTTC. Cieszę się z obecności debiutantów i mam nadzieję poprawić wynik frekwencji na przyszłym rajdzie. Obszerniejsza relacja z rajdu wkrótce.
EDYTA:
-Doprecyzowania wymagają także kary.
Regulamin wymaga doprecyzowania, to pewne. Z kwestii, które zostaną poprawione, wymienić należy:
-Doprecyzowanie zapisu dotyczącego bramek na trasie,
-Zapis dotyczący obowiązkowych elementów, które muszą znaleźć się na każdej trasie,
-Jasno określony limit czasowy na dany odcinek, który zastąpi mało efektywną normę czasową,
-Modyfikacja arkusza liczącego przelicznik. Chodzi o wpływ masy na przelicznik. Przykładem jest tu druga trasa - hopki. Ani ja ani Atr nie popełniliśmy tam żadnego błędu, kary itp. Obaj mieliśmy 8x8. Na odcinku były i podjazdy i zjazdy i płaskie, zakręty. Moje auto było dynamiczne, większość tej trasy jechałem na 3:1 (regulamin ma premiować szybkie auta). Atr zbudował 8x8 na jednym XLu co dało mu ogromny przyrost przelicznika i bardzo zmniejszył masę - do 2,8 kg (u mnie 2 XLe i prawie 3,3 kg). Ale spadek masy wpływa już bardzo mało na przelicznik, czyli dalej niestety opłaca się budować auto wolniejsze i z mniejszą mocą.
Wynik - ja jechałem 82 sekundy a Atr 118 sekund, czyli aż 44% dłużej ale i tak wygrał. Po poprawkach, można będzie robić np. 8x8 na jednym XLu, ale przelicznik będzie mniej korzystny przy ciężkim aucie o małej mocy. A oczywiście 8x8 lekkie, rzędu 2,5kg może jeździć szybko, cięższe jak pokazuje praktyka, już niestety nie.
Dziękuję zawodnikom za pierwsze zawody w kanwie LTTC. Cieszę się z obecności debiutantów i mam nadzieję poprawić wynik frekwencji na przyszłym rajdzie. Obszerniejsza relacja z rajdu wkrótce.
EDYTA:
-Doprecyzowania wymagają także kary.
Ostatnio zmieniony 2011-08-22, 20:55 przez Emilus, łącznie zmieniany 2 razy.
- Sariel
- VIP
- Posty: 5418
- Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Sariel
- Kontakt:
-
Panowie, przytaczam zamieszczoną pod filmem opinię wybitnego francuskiego znawcy trialu Nico71, który jak powszechnie wiadomo jest w tym sporcie mistrzem świata, a może nawet dwóch. Czytajcie i uczcie się.
Polish truck are so slow I think. why building big and ineficient truck when we can create light and efficient truck ? I d’ont understand why. Maybe a culture issue ?
Ostatnio zmieniony 2011-08-23, 07:48 przez Sariel, łącznie zmieniany 1 raz.