[Zawody] LUGPol Truck Trial Championship, w skrócie LUGPol T

Wszystko co związane z / everything about LEGO Truck Trial, Cross Country, Truck Racing, Outdoor Car Racing

Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
ManiekManiak
Posty: 814
Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
Lokalizacja: Ostrołęka
brickshelf: ManiekManiak

 

#256 Post autor: ManiekManiak »

Ok. Zabieram 2.

Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
brickshelf: Emilus
Kontakt:

 

#257 Post autor: Emilus »

Panowie, UWAGA WAŻNY KOMUNIKAT:

Jeśli jutro z rana będzie padać w Wawie, spotykamy się pod wiaduktem przy zajezdni Siekierki Sanktuarium. Powtarzam, jeśli będzie padało!
Jeśli nie będzie padać, spotykamy się tam gdzie to było planowane - mostek w parku szczęśliwickim.


Pobierzcie do siebie numery tel. aby się w razie czego namierzać.
Ostatnio zmieniony 2011-09-09, 16:49 przez Emilus, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
3dom
Adminus Emeritus
Posty: 5639
Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: 3dom

 

#258 Post autor: 3dom »

Wydaje mi się, czy jak ostatnio sugerowałem plan awaryjny to:
gen_leihy pisze:Nie będzie padało, potrójny domie nie siej zamętu.

[...]

To pisałem ja - Emilus.
?:)
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Chrupek
Posty: 834
Rejestracja: 2010-04-13, 09:57
Lokalizacja: Wawa

#259 Post autor: Chrupek »

Czasy się zmieniają, ludzie też (Twój strój stróża dziś...)
Z każdym dniem staję się coraz bardziej odpowiedzialny.

To pisałem ja - Emilus.
Sezon w pełni!

Mistakes
Posty: 529
Rejestracja: 2009-12-20, 18:00
Lokalizacja: Warszawa!
brickshelf: Ayumi

 

#260 Post autor: Mistakes »

Kamaz gotowy. Idę spać bo o 4.00 trzeba wstać ;)
Obrazek Obrazek Obrazek
Do zobaczenia!

Awatar użytkownika
3dom
Adminus Emeritus
Posty: 5639
Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: 3dom

 

#261 Post autor: 3dom »

gen_leihy pisze:Czasy się zmieniają, ludzie też (Twój strój stróża dziś...)
Z każdym dniem staję się coraz bardziej odpowiedzialny.

To pisałem ja - Emilus.
Cóż, choćbym bardzo chciał do roboty nie bardzo mogę chodzić w luźnych gaciach i kolorowych najkach... Zapewniam Cię, że na następnym rajdzie nie będę w koszuli i swetrze :)
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!

Awatar użytkownika
eric trax
Administrator
Posty: 2466
Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: erictrax

 

#262 Post autor: eric trax »

Mistakes pisze:Idę spać bo o 4.00 trzeba wstać ;)
Pfffff :P
Ostatnio zmieniony 2011-09-09, 17:48 przez eric trax, łącznie zmieniany 1 raz.
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.

Awatar użytkownika
3dom
Adminus Emeritus
Posty: 5639
Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: 3dom

 

#263 Post autor: 3dom »

To jak, pokusi się ktoś o relację?:)
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!

Awatar użytkownika
TT
Posty: 1181
Rejestracja: 2004-05-27, 13:52
Lokalizacja: Bielsko-Biała
brickshelf: TT

 

#264 Post autor: TT »

Już po rajdzie. Wyniki Emil wrzuci może dzisiaj. Relacja w najbliższym czasie.

Bez odbioru,
TT
Ostatnio zmieniony 2011-09-10, 17:26 przez TT, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Tomek

Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
brickshelf: Emilus
Kontakt:

 

#265 Post autor: Emilus »

Dzięki za spotkanie!

Wyniki na szybko (szczegółowe wyniki załączę potem):

miejsce - punkty główne rajdowe - zawodnik
1 - 36 - Emilus
2 - 24 - Gen
3 - 22 - Atr
4 - 15 - Maniek
5 - 14 - Karde
6 - 12 - TT
7 - 11 - BJ (bo najwyższe 1 miejsce)
8 - 11 - Mistakes (bo najwyższe 4 miejsce)
9 - 5 - Cieślu (bo najwyższe 4 miejsce)
10 - 5 - William (bo najwyższe 6 miejsce)
11 - 0 - Smyk
11 - 0 - Ej
11 - 0 - Blacha
11 - 0 - Eric
Ostatnio zmieniony 2011-09-11, 21:58 przez Emilus, łącznie zmieniany 2 razy.

Mistakes
Posty: 529
Rejestracja: 2009-12-20, 18:00
Lokalizacja: Warszawa!
brickshelf: Ayumi

 

#266 Post autor: Mistakes »

Dzięki za super zawody!
Gratulację dla debiutantów!

Ja jestem załamany sprawnością swojej ciężarówki. Pojrzewam że zawiodły mnie aku które szczerzę mówiąc nie były zbyt dobrej jakości. W to muszę zainwestować. Układ napędowy mnie nie zawiódł, o to chodziło. Oczywiścię zgłaszam swoją gotowość do liczenia czasu na następnych zawodach ;)
Na październik będę starał się zbudować to 8x8. Warto się rozwijać. Co z tego wyjdzie to czas pokaże.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Blaha
VIP
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
brickshelf: blaha

 

#267 Post autor: Blaha »

Gratulacje dla Zwycięzców!
Szacun dla Organizatorów!
Hehe, debiutant grzeje ostatnie miejsce:)
Ale nie o wynik mi chodziło - była to dla mnie ważna lekcja - wiem co schrzaniłem i co muszę poprawić. Jednak bawiłem sie świetnie i chciałem wszsytkim podziękować za mega fun. Zobaczyć to co tworzycie na własne oczy i przekonac się jaką wiedzą i doświadczeniem dysponujecie - bezcenne. Widać kto rządzi w Lego TrTr na świecie.
Temat tatry T810 chyba zarzuce do przyszłego sezonu, aż nabiorę odrobinę doświadczenia w budowaniu jak i sterowaniu, a na październik zbuduję coś prostego i mniej awaryjnego ;)
Ostatnio zmieniony 2011-09-10, 23:01 przez Blaha, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ManiekManiak
Posty: 814
Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
Lokalizacja: Ostrołęka
brickshelf: ManiekManiak

 

#268 Post autor: ManiekManiak »

Dzięki za meeting.
Zawody dobitnie pokazały w jakim kierunku trzeba iść, dużo mocy i minimum masy. 6x6 poległo, ale widać, że dobre 4x4 może walczyć o podium.
Ze swojego auta jestem zadowolony, żadnych serwisów ani rąk. Przyzwoita konstrukcja, ale nadal uważam, że sprytne 6x6 przy tym regulaminie może spokojnie wygrywać.

Moja propozycja na kolejny rajd: róbmy trasy nawet dłuższe, ale podzielone na 2 odcinki. Chodzi o to, że zawodnik przejeżdża metę jednego odcinka i od razu startuje na kolejnym ustawionym w tym samym miejscu. Zyskujemy na czasie, rozgrywamy więcej odcinków. Startujących jest dużo, każde przejście, ustawienie nowego odcinka i zmiany zawodników na starcie to sporo straconego czasu.

Galeria jak się upubliczni. Kto chce jakieś fotki w pełnej rozdzielczości pisać PW z numerami.

Obrazek

Edit:
Się schodzi modom BS'a więc zapodam deeplinka do pierwszego zdjęcia:
Foto1
Numery z małymi przerwami do 5152
Ostatnio zmieniony 2011-09-11, 21:00 przez ManiekManiak, łącznie zmieniany 1 raz.

Karde
Posty: 32
Rejestracja: 2011-07-18, 22:41
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: Karde

 

#269 Post autor: Karde »

Jaka piękna Tatra na tym zdjęciu tytułowym :D
Dziękuje wszystkim za wspólną zabawę, wszystkie rady i te wspaniałe trasy. Zawody super zorganizowane i w ciekawy sposób rozgrywane. Na pewno przyjadę na kolejną edycję jeśli będę mógł.

Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
brickshelf: Emilus
Kontakt:

 

#270 Post autor: Emilus »

Tu są do ściągnięcia wyniki szczegółowe z rajdów 20.08.2001 i 10.09.2011, a także wyniki końcowe rajdów oraz generalka:

http://legotrucktrial.wordpress.com/zaw ... mpionship/

RELACJA Z RAJDU:

Jeszcze raz dzięki za udane zawody. Frekwencja dopisała, choć i tak miało być 16 zawodników. Pojawiło się 14 więc i tak ocieramy się o rekord, albo już go przekroczyliśmy (trzeba by pytać Smyka).

Pojawili się debiutanci, wyjadacze miewali różne humory, trasy długie i ciężkie, pogoda piękna - kwintesencja trialu!

Na wstępie pragnę podziękować za sędziowanie i pomoc w ogarnięciu zawodów (w dowolnej kolejności): TT, Genowi, Mistakesowi, Smykowi i jeśli kogoś pominąłem, pisać.

Teraz opiszę po kolei maszyny zawodników, przez pryzmat tego i (jeśli był) poprzedniego rajdu. W więc po kolei:

Ej i jego Osh coś tam MK31. Maszyna, która wyewoluowała z 4x4 na zeszłym rajdzie, do układu 6x6 z obecnego rajdu. Niestety dynamika była na niskim poziomie i jeszcze spadła poprzez dodanie 3 osi. Na wczorajszym rajdzie Ej nie ukończył swoim amerykańcem żadnej z 4 sekcji i podwójnie szkoda, że żółcący się potężny silnik cata (atrapa) nie podołał naszym przeszkodom. Mam nadzieję, że będzie lepiej, bo na razie Ej nie ma co się pokazywać w USA.

Mistakes i jego Kamaz 43114, który jako prototypowe auto (na poprzednim rajdzie byłą T813 6x6) pokazał się jak na bądź co bądź świeżego zawodnika z dobrej walecznej strony. Nie poddawał się i walczył do końca. Auto może nie było szybkie, ale jeździło równo, brak było chyba napraw serwisowych bo kamaz okazał się mocny i odporny. 6 miejsce na wczorajszym rajdzie mówi wiele. Objechał niektórych wyjadaczy i mówi, że planuje 8x8. Oby tak dalej, powodzenia.

BJ zwany kierowcą auobusu :) i jego długi Man Kat 6x6, stracił nieco na swej długości od ostatniego rajdu. Auto z dużą mocą (3xXL) na 3 odcinku wczorajszego rajdu wygrało i było poza zasięgiem kogokolwiek. To pokazuje, że domeną Mana są jednostajne długie podjazdy i jeśli nie zabraknie przyczepności, jest dobrze. Widać rozwój i to jest najważniejsze, więc to 7 miejsce z wczoraj to zapewne początek.

Karde i jego tatra 815 6x6. Udany debiut. Auto bezawaryjne, mocne tylko łatwo zawisające (długi brzuch) Cieszę się, że moje zwrotnice są kopiowane w różnych konfiguracjach i tylko szkoda, że tatra jak to tatra jest słabo stabilna bocznie. Gratulacje z racji debiutanckiego 8 miejsca.

Eric i jego piękna Hydrema 6x6 - jedyne wozidło na wczorajszym rajdzie. Eric pokazuje się jako płodny konstruktor nie idący w proste oklepane układy - na zeszłym rajdzie 8x8 a ostatnio 6x6. Niestety wolny skręt i brak skrzyni a co za tym idzie i mocy spowodował słaby występ. Ale auto wyglądało pięknie i wiem, że Eric planuje poprawki. Będzie zapewne lepiej. Powodzenia.

Cieślu i jego os coś tam 10x10 - auto, które pokazuje krzywiznę naszej planety. Miejsce 9 może być słabym wynikiem, ale Cieślu buduje trochę jak ja, forsuje przeciw wszystkiemu (regulaminowi, zawodnikom, zakrętom) ciekawy układ. Pokazał najdłuższe auto o największej ilości osi i za to szacunek. Dzięki Cieślu!

Smyk i jego Csepel 6x6. Na zeszłym rajdzie był na świetnym 3 miejscu ale wczoraj nie było już tak różowo. Smyk zabudował chłodnię na aucie i padło wszystko - napęd, moc nawet sterowanie (a Smyk debiutował ze sterowaniem NXT, ale to TT napisał mu programy więc Smyk miał na kogo zwalić :)). Będzie lepiej Smyku, tylko pamiętaj mrożone ryby nie są dobrym balastem na trasy :) No i przykro mi Smyku, ale w przyszłym roku nie jedziesz z nami na Węgry, Zoli nie chce Cię widzieć, on zna ludzi nadal jeżdżących Csepelami...

Maniek i jego skuteczne auto 4x4 zza oceanu. USA może być z Ciebie dumne Mańku, za wyniki i ten piaskowy grill :) Dobry występ Mańka potwierdza miejsce 4 na wczorajszym rajdzie. Dobra robota!

Blacha debiutujący tatrą na sztywnych mostach. Niestety zabrakło dynamiki, bo technicznie auto było chyba niezłe (choć przechodnie knoby to nie jest dobry pomysł). Generalnie szacunek za postawę i walkę a także chęć rozwoju. Mimo słabego wyniku auto było ładne a to także ważne. Blacha obiecał, że następnym razem będzie lepiej. Cóż, trzymamy go za słowo :)

TT i jego uniniemog, który to wyjątkowo na złość twórcy nie chciał jeździć na PFach :) W sumie auto było chyba w miarę bezawaryjne, tylko niezbyt stabilne wzdłużnie. Dynamika także mogła by być lepsza no ale Tomasz twierdzi, że to przez aku. Wierzymy ale oczekujemy od sędziego poprawy mimo niezłego 5 miejsca.

Wiliam i jego mocny 3 xlowy star 266. Auto na pewno lepsze niż niejedno obecne na rajdach. W zasadzie nie wiem czemu tak wyszło. Może słaba dynamika? Bo mechanicznie było dość wytrzymałe. No cóż, następnym razem będzie lepiej. Powodzenia.

Gen i jego super skuteczne 4x4. Mimo, że francuz, to dobra trialówka i tym bardziej mogę być bardziej dumny, że korzenie auta sięgają moich rozwiązań i to ja Gena zachęciłem do trialu. Ale oczywiście obecny Berliet to jego w pełni autorska konstrukcja, która przegrała ze mną w zasadzie z powodu jego gorszego kierowania i może czasem gorszej przyczepności. Jeśli to będzie w przyszłości 6x6 to zacznijcie się bać...

Atr i jego Volvo 8x8 (które zresztą oficjalnie w takim układzie nie istnieje). Dobry występ na pierwszym rajdzie (masa 2,8kg i 1 xl do napędu) i niestety gorszy na wczorajszym. Volvo z 2 razy większą mocą (2xXL) jeździło moim zdaniem kiepsko jak na taką moc. Poza tym Atr serwisował je na trasie. Pokazuje to, że zbudowanie lekkiego ale i mocnego auta wcale nie jest tak proste jak powolnego jeżdżącego wolniej ale zyskującego na przeliczniku.

Na koniec Emilus i mój GINAF, który od ostatniego rajdu został odchudzony (masa spadła z 3,2 do 2,9 kg). Nareszcie moje 8x8, konkurując w Volvo, (które mając wagę 2,8 i 2 xle w napędzie, było w założeniach zbliżone), pokazało na co je stać. Na żadnej sekcji Volvo nie było przed Ginafem i mimo słabszej zwrotności niż w 8x8 Atra, wydajniejszy układ napędowy wykręcał lepsze czasy. Generalnie ginaf ma pewne niedociągnięcia, ale jest prosty jak budowa cepa i ma jeszcze w sobie możliwości rozwoju.

Dziękuję jeszcze raz za wspólną zabawę. Do następnego!
Ostatnio zmieniony 2011-09-11, 20:13 przez Emilus, łącznie zmieniany 6 razy.

ODPOWIEDZ