[Zawody] Cross-Country 2011
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
Ty Sariel w ogóle masz pół miliarda klocków, więc to akurat żaden argument:]
To też nie tak Sariel: tworząc dyscyplinę skupiliśmy się na PFach, bo:
1. są ciągle rozwijane
2. są tanie
3. są łatwo dostępne.
Przy silnikach RC się sprawa komplikuje, bo weź teraz ściągnij z BLa zestaw dla n-osób.
sprawa wygląda tak: albo RC, albo reszta silników.
Wobec tego, że Lego nie wypuszcza już zestawów z modelami RC, wydaje mi się sensowną opcją to co zaproponowałem po konsultacji z Mańkiem.
Nie chcę żeby Smyk się obraził, ale jest tu jeszcze jedna kwestia. Idealne auto na RC, to takie z gotowych modułów Lego. Żadnej własnej inwencji konstruktora. Te silniki najlepiej działają, wpięte bezpośredno na koła. Do tego KITowy skręt, i voila, mamy gotowe auto.
Chcemy armię klonów, czy jednak test sprawności konstruktorsko-kierowniczy?
XL przyspieszony 2:1 to taki król póki co; to jest prędkość do ogarnięcia dla sterowania IRDą.
Gdybyś Sarielu wpadł na CC, to byś widział, że silnik RC podjeżdżał pod górki, jeździł po płaskim, i był poza zasięgiem. Gdyby nie jedno spięcie się Smyka na którejś sekcji, to by był nie do objechania. I tu juz nic z PFów nie wyciśniesz, bo jak byś nie zbudował, autko na PFach nie będzie tak wydajne.
__________________________________________________________________________
Ale OK, żeby nie było, że jestem taki zaborczy: ma ktoś jakąś sensowna propozycję?
800gramów Smyka zbedę uśmiechem:]
Kto da więcej? Mi wyszło 2,4kg - próbujemy z tym?
To też nie tak Sariel: tworząc dyscyplinę skupiliśmy się na PFach, bo:
1. są ciągle rozwijane
2. są tanie
3. są łatwo dostępne.
Przy silnikach RC się sprawa komplikuje, bo weź teraz ściągnij z BLa zestaw dla n-osób.
sprawa wygląda tak: albo RC, albo reszta silników.
Wobec tego, że Lego nie wypuszcza już zestawów z modelami RC, wydaje mi się sensowną opcją to co zaproponowałem po konsultacji z Mańkiem.
Nie chcę żeby Smyk się obraził, ale jest tu jeszcze jedna kwestia. Idealne auto na RC, to takie z gotowych modułów Lego. Żadnej własnej inwencji konstruktora. Te silniki najlepiej działają, wpięte bezpośredno na koła. Do tego KITowy skręt, i voila, mamy gotowe auto.
Chcemy armię klonów, czy jednak test sprawności konstruktorsko-kierowniczy?
XL przyspieszony 2:1 to taki król póki co; to jest prędkość do ogarnięcia dla sterowania IRDą.
Gdybyś Sarielu wpadł na CC, to byś widział, że silnik RC podjeżdżał pod górki, jeździł po płaskim, i był poza zasięgiem. Gdyby nie jedno spięcie się Smyka na którejś sekcji, to by był nie do objechania. I tu juz nic z PFów nie wyciśniesz, bo jak byś nie zbudował, autko na PFach nie będzie tak wydajne.
__________________________________________________________________________
Ale OK, żeby nie było, że jestem taki zaborczy: ma ktoś jakąś sensowna propozycję?
800gramów Smyka zbedę uśmiechem:]
Kto da więcej? Mi wyszło 2,4kg - próbujemy z tym?
Sezon w pełni!
Możliwe, że kwestia była już poruszona (nie jestem już w stanie ogarnąć całego wątku), ale gdyby w zawodach brały udział pojazdy w dwóch klasach - PF i RC?
Mogłyby startować razem - z pierwszej lini RC, a za nimi PF. Dałoby to namiastkę rzeczywistych sportów motorowych :)
Ewentualnie jakieś kwalifikacje (czas 1 okrążenia) - może okazać się, że ktoś pomimo posiadania RC będzie jechał wolniej.
Mogłyby startować razem - z pierwszej lini RC, a za nimi PF. Dałoby to namiastkę rzeczywistych sportów motorowych :)
Ewentualnie jakieś kwalifikacje (czas 1 okrążenia) - może okazać się, że ktoś pomimo posiadania RC będzie jechał wolniej.
Chętnie bym zmiany wpisał, ale czekam na wasze opinie. 2,4kg, czy DSQ dla silników Rc?
Sposób punktowania jest nie do ogarnięcia. Tzn. i ja, i Maniek jesteśmy w 100% bezstronni;) i dopasowujemy sposób rozegrania i punktowania zawodów do warunków. a warunki są takie, że nie wiadomo ile aut będzie, w związku z tym nie można wpisać:
-liczby odcinków
-sposobu rozegrania odcinków (czy liga, czy puchar)
Zunifikowany jest system punktacji całych zawodów (jest identyczny jak w TrTr), więc klasyfikacja sezonu jest dość sprawiedliwa.
edit: co się dało to update'owałem.
Sposób punktowania jest nie do ogarnięcia. Tzn. i ja, i Maniek jesteśmy w 100% bezstronni;) i dopasowujemy sposób rozegrania i punktowania zawodów do warunków. a warunki są takie, że nie wiadomo ile aut będzie, w związku z tym nie można wpisać:
-liczby odcinków
-sposobu rozegrania odcinków (czy liga, czy puchar)
Zunifikowany jest system punktacji całych zawodów (jest identyczny jak w TrTr), więc klasyfikacja sezonu jest dość sprawiedliwa.
edit: co się dało to update'owałem.
Ostatnio zmieniony 2011-09-27, 11:52 przez Chrupek, łącznie zmieniany 1 raz.
Sezon w pełni!
No to jak jest zunifikowany to wrzucić go do regulaminu, nie?gen_leihy pisze:Chętnie bym zmiany wpisał, ale czekam na wasze opinie. 2,4kg, czy DSQ dla silników Rc?
Sposób punktowania jest nie do ogarnięcia. Tzn. i ja, i Maniek jesteśmy w 100% bezstronni;) i dopasowujemy sposób rozegrania i punktowania zawodów do warunków. a warunki są takie, że nie wiadomo ile aut będzie, w związku z tym nie można wpisać:
-liczby odcinków
-sposobu rozegrania odcinków (czy liga, czy puchar)
Zunifikowany jest system punktacji całych zawodów (jest identyczny jak w TrTr), więc klasyfikacja sezonu jest dość sprawiedliwa.
Opinia? Proszę bardzo:
wartość 2,4 kilo jest wzięta z sufitu i nie przekonają mnie żadne pseudo-testy przeprowadzone na tylko jednym typie silnika.
DSQ... bo? Daje przewagę? Tak samo jak większe, lub mniejsze koła odpowiednio użyte. Tak samo jak Mediumy, albo stare kostki... Tak samo jak dobry proporcjonalny układ skrętny... odpowiednio zestrojone zawieszenie... itd.
RC jest super, ale nie o to chodzi. Trzymajmy się zasad raz ustalonych, a nie zmieniajmy ich, że ktoś raz kogoś objechał. Czy zasady gry w szachy zmienia się przed każdą partią?
ps. co z automatycznymi skrzyniami biegów?
Ostatnio zmieniony 2011-09-27, 12:02 przez smyk, łącznie zmieniany 1 raz.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
Fakty cię nie przekonują to co ja mogę powiedzieć...
Sprawność silnika możesz sprawdzić na wiadomej stronce. Przyspiesz XLa do prędkości RC. Przeprowadź własny test i podziel się wnioskami. Póki co to tylko narzekasz.
Ja wiem, że silnik RC jest super, napisałem to właśnie wcześniej. Ta jego superowość sprawia, że albo możemy zrobić zawody aut na RC, albo zabronić silników RC. Nijak nie da się rywalizować XL = RC. Napisałem dlaczego. Z reszta, wystarczy tylko zadać sobie trud i samemu sprawdzić.
Nie wiem czemu Smyk, wydźwięk twojego posta jest taki, że po jednym objechaniu, ja zmieniam reguły gry. Otóż to nie w tym rzecz. Nawet gdybyś był ostatni w CC, nie zmienia to w niczym faktu, że nie było to dzieło genialności twojej konstrukcji, a użytego silnika. Na 10 równorzędnych konstrukcji pf, kontra 10 równorzędnych konstrukcji RC, w pierwszej dziesiątce nie byłoby pfów. Wystarczy spojrzeć na wydajność silników RC w wysokich prędkościach.
Nie podoba mi się forsowana przez ciebie metoda konstrukcji auta: silnik rc + moduł rc + garść klocków do limitu masy. Nie tędy droga. Jeśli chcemy się ścigać KITowymi autami to kupny sobie takie, jakie miał ten gość na ostatnim CC:]
Jeśli chcemy budować z klocków, to budujmy konstrukcje z klocków, wg. własnego pomysłu.
Też nie rozumiem tego świętego oburzenia. skoro Smyk uważasz, że PFy mogą rywalizować, to czemu nie wrzucisz do swojego auta XLa? To raptem jedna przejściówka i już.
Udowodnij mi, że się mylę - zbuduj autko 601gramowe, na jednym XLu i objedź samego siebie.
edit: hmmm nie wiem. skrzynie...
Idea zabraniająca skrzyni była taka: jak dopuścimy skrzynie, to zrobi się TrTr. w tej chwili jest tak, że konstruktor musi wypośrodkować moc i prędkość. Trasy nie zaskakują, więc można to zrobić. W momencie, gdy dopuścimy skrzynie biegów (automaty lub nie) ten argument pada i szczerze mówiąc, nie wiem czy przyniesie to dobre skutki.
Sprawność silnika możesz sprawdzić na wiadomej stronce. Przyspiesz XLa do prędkości RC. Przeprowadź własny test i podziel się wnioskami. Póki co to tylko narzekasz.
Ja wiem, że silnik RC jest super, napisałem to właśnie wcześniej. Ta jego superowość sprawia, że albo możemy zrobić zawody aut na RC, albo zabronić silników RC. Nijak nie da się rywalizować XL = RC. Napisałem dlaczego. Z reszta, wystarczy tylko zadać sobie trud i samemu sprawdzić.
Nie wiem czemu Smyk, wydźwięk twojego posta jest taki, że po jednym objechaniu, ja zmieniam reguły gry. Otóż to nie w tym rzecz. Nawet gdybyś był ostatni w CC, nie zmienia to w niczym faktu, że nie było to dzieło genialności twojej konstrukcji, a użytego silnika. Na 10 równorzędnych konstrukcji pf, kontra 10 równorzędnych konstrukcji RC, w pierwszej dziesiątce nie byłoby pfów. Wystarczy spojrzeć na wydajność silników RC w wysokich prędkościach.
Nie podoba mi się forsowana przez ciebie metoda konstrukcji auta: silnik rc + moduł rc + garść klocków do limitu masy. Nie tędy droga. Jeśli chcemy się ścigać KITowymi autami to kupny sobie takie, jakie miał ten gość na ostatnim CC:]
Jeśli chcemy budować z klocków, to budujmy konstrukcje z klocków, wg. własnego pomysłu.
Też nie rozumiem tego świętego oburzenia. skoro Smyk uważasz, że PFy mogą rywalizować, to czemu nie wrzucisz do swojego auta XLa? To raptem jedna przejściówka i już.
Udowodnij mi, że się mylę - zbuduj autko 601gramowe, na jednym XLu i objedź samego siebie.
edit: hmmm nie wiem. skrzynie...
Idea zabraniająca skrzyni była taka: jak dopuścimy skrzynie, to zrobi się TrTr. w tej chwili jest tak, że konstruktor musi wypośrodkować moc i prędkość. Trasy nie zaskakują, więc można to zrobić. W momencie, gdy dopuścimy skrzynie biegów (automaty lub nie) ten argument pada i szczerze mówiąc, nie wiem czy przyniesie to dobre skutki.
Ostatnio zmieniony 2011-09-27, 12:18 przez Chrupek, łącznie zmieniany 1 raz.
Sezon w pełni!
Ale widzisz, już kiedyś zbudowałem coś co ważyło 2,4 kilo na RC i pamiętam jak sobie (nie) radziło.
A wydźwięk mojej wypowiedzi - jest gorzki, bo zabraniacie RC nie po pierwszym wyścigu, w którym sobie radziliście, tylko po tym, w którym nie daliście już rady.
Co do skomplikowania konstrukcji - chciałbym przypomnieć, że jako jedyny obok TT miałem napęd na 4 koła. I namiastkę zawieszenia. Złożone kompaktowo.
ps. po tych zmianach będzie wolno :(
A wydźwięk mojej wypowiedzi - jest gorzki, bo zabraniacie RC nie po pierwszym wyścigu, w którym sobie radziliście, tylko po tym, w którym nie daliście już rady.
Co do skomplikowania konstrukcji - chciałbym przypomnieć, że jako jedyny obok TT miałem napęd na 4 koła. I namiastkę zawieszenia. Złożone kompaktowo.
Skoro to mają być zawody budowania z klocków, to czemu część z nich ma być zabroniona?Jeśli chcemy budować z klocków, to budujmy konstrukcje z klocków, wg. własnego pomysłu.
ps. po tych zmianach będzie wolno :(
Ostatnio zmieniony 2011-09-27, 12:55 przez smyk, łącznie zmieniany 1 raz.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
No to konkretnie, po kolei: tak 2,4kg jest wzięta z sufitu, z mniej lub bardziej sprawdzonego sufitu. Jesteś w stanie lepiej to wyważyć, to naprawdę chętnie posłucham. Póki co, gołym okiem widać jaka jest wydajność RC.smyk pisze:Opinia? Proszę bardzo:
wartość 2,4 kilo jest wzięta z sufitu i nie przekonają mnie żadne pseudo-testy przeprowadzone na tylko jednym typie silnika.
DSQ... bo? Daje przewagę? Tak samo jak większe, lub mniejsze koła odpowiednio użyte. Tak samo jak Mediumy, albo stare kostki... Tak samo jak dobry proporcjonalny układ skrętny... odpowiednio zestrojone zawieszenie... itd.
RC jest super, ale nie o to chodzi. Trzymajmy się zasad raz ustalonych, a nie zmieniajmy ich, że ktoś raz kogoś objechał. Czy zasady gry w szachy zmienia się przed każdą partią?
DSQ bo daje przewagę - tak. Dlatego, że to nie konstrukcja daje przewagę, tylko pojedynczy element jakim jest silnik. Jak zrobisz sprawnie działający skręt, to twój bonus, bo SAM GO ZROBIŁEŚ i masz prawo na tym korzystać. Jak wrzucisz silnik RC, to masz niesprawiedliwy bonus, zgodzisz się?
RC jest super i to zmienia wszystko (patrz post wyżej).
Przyznałbym ci rację, gdybyśmy byli po 15 zawodach CC w kilku sezonach. Ale nie jesteśmy. Dyscyplina dopiero raczkuje; po każdych zawodach mamy z Mańkiem dużo przemyśleń, które wymieniamy w nierzadko długich rozmowach. To nie jest tak, że zmieniamy regulamin w trakcie 'partii szachów', tylko raczej tak: ten sezon CC jest treningowy - jest po to żebyśmy ustalili jasne, przejrzyste i sprawiedliwe reguły na następny sezon.
no widzisz Smyk, tak samo sobie RC na 2,4kg nie radziło, tak jak sobie nie radzą 2 przyspieszone XLe na 1,2kg. O to chodzi, o zrównanie szans. Po iluś tam kolejnych zawodach wyjdzie, jaka prędkość jest optymalna, i chciałbym żeby to była taka sama prędkość dla XL i RC, a nie 5 razy wyższa dla RC:)smyk pisze:Ale widzisz, już kiedyś zbudowałem coś co ważyło 2,4 kilo na RC i pamiętam jak sobie nie (nie) radziło.
A wydźwięk mojej wypowiedzi - jest gorzki, bo zabraniacie RC nie po pierwszym wyścigu, w którym sobie radziliście, tylko po tym, w którym nie daliście już rady.
Co do skomplikowania konstrukcji - chciałbym przypomnieć, że jako jedyny obok TT miałem napęd na 4 koła. I namiastkę zawieszenia. Złożone kompaktowo.
Cytat:
Jeśli chcemy budować z klocków, to budujmy konstrukcje z klocków, wg. własnego pomysłu.
Skoro to mają być zawody budowania z klocków, to czemu część z nich ma być zabroniona?
ps. po tych zmianach będzie wolno :(
Masz trochę racji. Natomiast źle to przedstawiasz. To nie fair, bo zmiany nie są dlatego, że mi słabo poszło. W innym wypadku zdyskwalifikowałbym Belfasta za wieloosobową drużynę, TT za brak naklejek na panelach, a Kube za spóźnienie 15 minutowe.
Przyznaje, że zbyt mało czasu poświęcilismy na RC, po pierwszych zawodach. Może to moja próżność, niedopatrzenie, ale na pewno nie zła wola. W tych pierwszych zawodach było trudno porównac twoja konstrukcję bo miała dużo awarii. I wynik był zaburzony.
W tych ostatnich zawodach widzieliśmy obraz w zestawieniu: PF kontra RC w niezawodnych konstrukcjach.
No fakt, miałeś zawieszkę. Ale są to gotowe elementy Lego - zawieszka, skręt. Niemniej jednak weź pod uwagę, że skupiam sie na napędzie.
Zabroniona dlatego, co już z tysiąc razy napisałem. Krótka piłka, albo RC, albo reszta. Razem to nie zagra. A skoro miałoby być RC, to i sterowanie musiałoby być RC (wyobrażasz sobie siebie biegnącego za swoim autem, z pilotem irda?).
Duzo problemów, kosztów, a korzyść? Wątpliwa. Jak ktoś ma silniki RC, to ma tez i łatwiej dostępne PFy.
Nie wiem co będzie wolno po tych zmianach, nikt jeszcze nie wie. temu służą testy.
chyba póki co nikogo nie skrzywdzilismy. zabawa jest fajna, a teraz jeszcze dopracowujemy równość szans.
Powtarzam Smyk: zbuduj auto na PFach. Poza zmiana silnika, nie musisz nic specjalnego modyfikować. Mówisz, że masz dobry skret i skuteczna zawieszkę, tym bardziej: powalczmy na równych szansach.
Dopuszczenie RC na aktualnych warunkach, zabije pfy. Duża część osób zrezygnuje: bo nie ma nxt, lub RC. Nie wystarczy silnik, bo na silniku RC prędkość jest na tyle zabójcza, że trzeba mieć też dystansowe kierowanie.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Aktualności: na najblizszych zawodach CC będe nieobecny:/ niestety nie mogę olać uczelni w tą niedzielę. Będzie Maniek, zawody nie są zagrożone. wszelkie techniczne pytania odnośnie najbliższych zawodów prosze wiec kierować do Mańka.
Ja moge tylko zdradzić, że jeśli liczba uczestników pozwoli to na najblizszym CC pojawi się faza knock out. Pewnie jeszcze wiecej frajdy:)
Sezon w pełni!
Ja generalnie podzielam zdanie o usunięciu silników RC.
Jednak kontynuując dyskusję dodam, że:
Jednak TrTr nie ma przeniesienia CC. Jak analizujecie tabele Philo to fakt, że silniki RC i XL mają podobną moc w ogóle nie ma znaczenia. RC jest zaprojektowany do jazdy o szybszym charakterze. Są to silniki szybkoobrotowe, nie można ich porównać z XL, które mają wysoki moment. Jeśli zrobi się doświadczenie, że RC się spowolni do prędkości XL to XL będzie lepszy. Natomiast jeśli XL przyśpieszy się do prędkości RC to RC jest lepsze.
Można by próbować dobrać ten próg masy dla RC. Jednak będzie to trudne.
Po ostatnim rajdzie chyba każdy przyzna, że RC miało miażdżącą przewagę. Szkoda, że nie zmierzyliśmy czasów przejazdu np. dla Smyka kiedy wygrywał i auta na PF, które miało drugie miejsce.
Taka prędkość wydaje się być ok, bo ludzie z IR dają radę nadążać za autami. Gdyby było szybciej to by już było bieganie, deptanie itp.
Ja mam NXT, więc akurat ta kwestia mnie nie rusza, ale patrząc obiektywnie tak będzie sprawiedliwie. Zależy mi na równej rywalizacji.
Jednak kontynuując dyskusję dodam, że:
2,4 kg na RC to za dużo. Ja pamiętam jeszcze trialówki o podobnej masie i 1 silniku RC. To w ogóle nie jeździło. Podczas gdy na 1XL idzie całkiem sprawnie.smyk pisze:Ale widzisz, już kiedyś zbudowałem coś co ważyło 2,4 kilo na RC i pamiętam jak sobie (nie) radziło.
Jednak TrTr nie ma przeniesienia CC. Jak analizujecie tabele Philo to fakt, że silniki RC i XL mają podobną moc w ogóle nie ma znaczenia. RC jest zaprojektowany do jazdy o szybszym charakterze. Są to silniki szybkoobrotowe, nie można ich porównać z XL, które mają wysoki moment. Jeśli zrobi się doświadczenie, że RC się spowolni do prędkości XL to XL będzie lepszy. Natomiast jeśli XL przyśpieszy się do prędkości RC to RC jest lepsze.
Można by próbować dobrać ten próg masy dla RC. Jednak będzie to trudne.
Po ostatnim rajdzie chyba każdy przyzna, że RC miało miażdżącą przewagę. Szkoda, że nie zmierzyliśmy czasów przejazdu np. dla Smyka kiedy wygrywał i auta na PF, które miało drugie miejsce.
Będzie tak jak ostatnio nie licząc Twojego auta na RC. Czyli dość dynamicznie.smyk pisze:ps. po tych zmianach będzie wolno :(
Taka prędkość wydaje się być ok, bo ludzie z IR dają radę nadążać za autami. Gdyby było szybciej to by już było bieganie, deptanie itp.
Ja mam NXT, więc akurat ta kwestia mnie nie rusza, ale patrząc obiektywnie tak będzie sprawiedliwie. Zależy mi na równej rywalizacji.
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek
Z tym się zgadzam, tak jest.TT pisze:Jeśli zrobi się doświadczenie, że RC się spowolni do prędkości XL to XL będzie lepszy. Natomiast jeśli XL przyśpieszy się do prędkości RC to RC jest lepsze.
Żeby była jasność: nie są to gotowe elementy.No fakt, miałeś zawieszkę. Ale są to gotowe elementy Lego - zawieszka, skręt.
Faza KO - smutna wiadomość. Każdy chciałby brać udział w tej samej liczbie wyścigów. Co innego, gdy jest remis i trzeba wyłonić zwycięzcę.
Ostatnio zmieniony 2011-09-27, 13:22 przez smyk, łącznie zmieniany 1 raz.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
Spokojnie, jest opracowany system do 2 przegranych, więc minimalna liczba wyścigów dla każdego zawodnika jest 2.smyk pisze:Faza KO - smutna wiadomość. Każdy chciałby brać udział w tej samej liczbie wyścigów. Co innego, gdy jest remis i trzeba wyłonić zwycięzcę.
Chciałbym rozegrać puchar na jednym odcinku (nie za długim, żeby się nie dłużyło) i przynajmniej jeden odcinek w formule jak ostatnio. Rozumiem że bedzie mniej jazdy na zawodnika, ale rywalizacja 1vs1 powinna być ciekawa.
Bardzo bym prosił o wstępne deklaracje kto bedzie w niedzielę.
Nie wiem, czy zdążę zbudować coś solidnego do niedzieli. Głupio oddać tytuł bez walki, jeszcze głupiej wystartować szrotem.
Będę się starał, ale równolegle buduję trialówkę, coby mogła sprostać nawrotom w trakcie odcinków wprowadzonym ostatnio do regulaminu. ;)
Będę się starał, ale równolegle buduję trialówkę, coby mogła sprostać nawrotom w trakcie odcinków wprowadzonym ostatnio do regulaminu. ;)
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
Pozwól, że sam będę decydował, z czym się zgadzam, a z czym nie. ;)gen_leihy pisze:Reszty nie cytujesz, rozumiem, ze się zgadzasz. Super.smyk pisze:Żeby była jasność: nie są to gotowe elementy.
Bo z częścią można się zgodzić, ale np.
to bzdura, bo jak rywalizować przy tej samej mocy autem o 1/3 cięższym. (800 g zamiast 600). Do tego układ napędowy mojego auta był zaprojektowany pod redukowanie obrotów... a to nie jest rozwiązanie, które zadziała z PFami.zbuduj auto na PFach. Poza zmiana silnika, nie musisz nic specjalnego modyfikować.
Ogólnie, okej. Może w przyszłym roku będą już ustalone zasady i może wtedy uda mi się zbudować udany bolid. Jeden na rok wystarczy.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9