[MOC] Nigdylandia

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Kleymen
Posty: 77
Rejestracja: 2010-04-07, 20:18
Lokalizacja: Wrocław/ Kościan
brickshelf: Kleymen

 

[MOC] Nigdylandia

#1 Post autor: Kleymen »

Tak klasycznie
Trochę baśniowo
Futurystycznie

Obrazek
Obrazek
Obrazek

GALERIA
Ostatnio zmieniony 2011-09-22, 20:17 przez Kleymen, łącznie zmieniany 1 raz.

Miszel
Posty: 253
Rejestracja: 2010-03-09, 15:34
Lokalizacja: Bielsk Podlaski / Białystok

#2 Post autor: Miszel »

Ciekawe podejście. Tylko idąc w taką fantazyjność poszalałbym bardziej z budynkami. Dziwnie porozmieszczane okna drzwi w niewłaściwym miejscu (nie przy chodniku) jakieś schody do nikąd, dach na bocznej ścianie czy na dole itp. Jak szaleć to do końca
Pirates, Castle i figurki Star Wars, to jest to co tygrysy lubią najbardziej :)

Awatar użytkownika
Drumleg
Posty: 109
Rejestracja: 2011-02-06, 17:52
Lokalizacja: spod góry Ślęży
brickshelf: Drumleg

 

#3 Post autor: Drumleg »

To chyba obecność "słonia" sprawiła, że skojarzyło mi się to ze skeczem z Monty Pythona ("Gdzie jest rybka?"). Podoba mi się czerwona kamienica, zaś plac - wypisz wymaluj dla Kris'ovych szachów ;)
Tam, gdzie brakuje kafla, pozostaje wyobraźnia...

Awatar użytkownika
Piterko
Posty: 533
Rejestracja: 2008-08-23, 09:33
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
brickshelf: piterkotm

 

#4 Post autor: Piterko »

Domek, domek, słoń, dziwny powóz, facet z głową konia(czy innej zebry), dwa pieski, Pylony ze Starcrafta... o_O abstrakcja pełną gębą.
Skojarzyło mi się z Różową Panterą i nieśmiertelną sceną pościgu.

Awatar użytkownika
Deckard Cain
Posty: 369
Rejestracja: 2010-06-17, 20:16
Lokalizacja: Krosno
brickshelf: DeckardCain

 

#5 Post autor: Deckard Cain »

Miszel pisze:Ciekawe podejście. Tylko idąc w taką fantazyjność poszalałbym bardziej z budynkami. Dziwnie porozmieszczane okna drzwi w niewłaściwym miejscu (nie przy chodniku) jakieś schody do nikąd, dach na bocznej ścianie czy na dole itp. Jak szaleć to do końca
dobrze mówi!!!
Ta praca ma coś w sobie, choć nie wiem czemu brakuje mi tu jeszcze castelowego błazna.
No i przypomniała mi pewien stary odcinek Batmana, gdzie akcja miedzy innymi działa się na szachownicy.
Ostatni z Horadrimów

Awatar użytkownika
zgrredek
Posty: 2259
Rejestracja: 2007-12-10, 08:01
Lokalizacja: Ankh-Morpork
brickshelf: zgrredek
Kontakt:

 

#6 Post autor: zgrredek »

Intrygujące. Najbardziej podoba mi się ten na kołach. Kamienice może mało surrealistyczne, ale jednak; żółty dach, drzwi sporo nad chodnikiem.
Te ośmiościany mają za masywne podstawy; wyglądają jakby właśnie startowały na księżyc.

Awatar użytkownika
PatrykZ
Adminus Emeritus
Posty: 964
Rejestracja: 2008-08-06, 11:34
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: PatrykZ

 

#7 Post autor: PatrykZ »

Bajkowo, bajkowo trzeba przyznać...

Mrutek

#8 Post autor: Mrutek »

Intrygujące. Może należałoby zmanipulować domy, ale i tak ciekawe.

Awatar użytkownika
Dart Grellenort
Posty: 277
Rejestracja: 2010-07-13, 22:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
brickshelf: DartGrellenort

 

#9 Post autor: Dart Grellenort »

Wspominałem Ci już, że nie rozumiem?
Ładnie, estetycznie, nic się nie zlewa, nie żre.
No może tylko szare okna w szaro-zielono-żółtym domku są zbyt duże, toporne...
Nobody expects The Spanish Inquisition!

Awatar użytkownika
Kleymen
Posty: 77
Rejestracja: 2010-04-07, 20:18
Lokalizacja: Wrocław/ Kościan
brickshelf: Kleymen

 

#10 Post autor: Kleymen »

Miszel pisze:Tylko idąc w taką fantazyjność poszalałbym bardziej z budynkami. Dziwnie porozmieszczane okna drzwi w niewłaściwym miejscu (nie przy chodniku) jakieś schody do nikąd, dach na bocznej ścianie czy na dole itp. Jak szaleć to do końca
zgrredek pisze:Kamienice może mało surrealistyczne
Mrutek pisze:Może należałoby zmanipulować domy
Domy są stosunkowo małe- 14s szerokości. Trudno byłoby oddać w pełni pomieszanie form, jakiś krzywy i przemielony świat w takiej skali. Myślę, że wyszedłby z tego niezorganizowany chaos, a to nic fajnego. Dlatego zdecydowałem się pozostawić budynkom ręce i nogi, które są mniej więcej na swoich miejscach. Przepuściłem przez Baśniomłynek jedynie konwencjonalny mur pruski i same wejścia do kamienic.

Niemniej jednak mam zamiar użyć w przyszłości Baśniomłynka w bardziej zdecydowany sposób, co z tego wyjdzie? Nie wiem.

Piterko pisze:abstrakcja pełną gębą.
zgrredek i Mrutek pisze:Intrygujące.
PatrykZ pisze:bajkowo trzeba przyznać...
Na tym najbardziej mi zależało.
Dart Grellenort pisze:Wspominałem Ci już, że nie rozumiem?
Próbować zrozumieć Wielbłąda w Cylindrze to wielbłąd.

Awatar użytkownika
Jantin
Posty: 473
Rejestracja: 2006-08-23, 08:37
Lokalizacja: Warszawa

#11 Post autor: Jantin »

Na pierwszym zdjęciu wielbłąd w cylindrze zdaje się mieć drugą głowę z tyłu :D
Domki, choć w sumie nie tak mocno przebaśniomielone jak ich otoczenie, to jednak też mają w sobie coś nierzeczywistego, zwłaszcza zielony, może to proporcje...?
A szachownicowa podłoga pozwala myśleć, że to wszystko jest małym wycinkiem jakiegoś "pudełka cudów", częścią którego ścianki są domki

ODPOWIEDZ