[MOC] G1-gtx
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
[MOC] G1-gtx
Witajcie!
Żeby zachęcić i zmotywować zawodników, prezentuję pojazd na najbliższe zawody TR (klik w moją stopkę). Przed wami pierwszy sportowy model wielce obiecującej stajni wyścigowej: G1-gtx.
Został on zbudowany w oparciu o regulamin zawodów TR, co znaczy, że napędzają go dwa silniki XL przyspieszone ~3,5 raza na drugą oś, poprzez dyferencjał.
Wszelkie inne technikalia chciałbym póki co pozostawić w tajemnicy;)
Długość: 38st
Szerokość: 19st
W pierwszej wersji za skręt był odpowiedzialny silnik medium bez redukcji, zlokalizowany w kabinie kierowców. Niestety masa pojazdu, w połączeniu z szerokimi przednimi oponami spowodowała, że musiałem dodać bliźniaczy do pierwszego medium i niestety kable już się tak ładnie nie upchnęły:( Ale nie wystają z kabiny, chociaż tyle.
Pojazd jest sterowany za pomocą kostek NXT: pojazd-pilot, a kontrolę nad hardwarem zapewnia software autorstwa Emilusa (choć nie jest to słynny Phantom, który powoli acz zdecydowanie dobija do trzycyfrowej wersji:P).
Z G1-gtx jestem całkiem zadowolony. Przy małych rozmiarach i dużych wymaganiach uzyskałem ciekawą bryłę (jak myślę). Największym osiągnięciem technicznym jest bardzo wysoka odporność na uszkodzenia. Trenowaliśmy wspólnie z Emilusem i jego Black Phantomem i moje auto nie uległo żadnej awarii.
Odpowiada za to specyficzna konstrukcja. Zderzaki przedni i tylni są zamocowane solidnie do centralnego kręgosłupa pojazdu. Mogą się odkształcać, ale powracają do pierwotnego stanu. Jest to o tyle ważne, że podczas zawodów kolizje będą na porządku dziennym:) Nietypowe jest natomiast zamocowanie nadwozia. Otóż nie jest ono w żaden sposób połączone z którymkolwiek zderzakiem. To dzięki temu pojedyńcze i powyginane liftarmy choćby maski przedniej, w żaden sposób nie odczuwają czołowego dzwonu z dowolną przeszkodą, przy maksymalnej prędkości auta.
Budujcie na zawody!
Żeby zachęcić i zmotywować zawodników, prezentuję pojazd na najbliższe zawody TR (klik w moją stopkę). Przed wami pierwszy sportowy model wielce obiecującej stajni wyścigowej: G1-gtx.
Został on zbudowany w oparciu o regulamin zawodów TR, co znaczy, że napędzają go dwa silniki XL przyspieszone ~3,5 raza na drugą oś, poprzez dyferencjał.
Wszelkie inne technikalia chciałbym póki co pozostawić w tajemnicy;)
Długość: 38st
Szerokość: 19st
W pierwszej wersji za skręt był odpowiedzialny silnik medium bez redukcji, zlokalizowany w kabinie kierowców. Niestety masa pojazdu, w połączeniu z szerokimi przednimi oponami spowodowała, że musiałem dodać bliźniaczy do pierwszego medium i niestety kable już się tak ładnie nie upchnęły:( Ale nie wystają z kabiny, chociaż tyle.
Pojazd jest sterowany za pomocą kostek NXT: pojazd-pilot, a kontrolę nad hardwarem zapewnia software autorstwa Emilusa (choć nie jest to słynny Phantom, który powoli acz zdecydowanie dobija do trzycyfrowej wersji:P).
Z G1-gtx jestem całkiem zadowolony. Przy małych rozmiarach i dużych wymaganiach uzyskałem ciekawą bryłę (jak myślę). Największym osiągnięciem technicznym jest bardzo wysoka odporność na uszkodzenia. Trenowaliśmy wspólnie z Emilusem i jego Black Phantomem i moje auto nie uległo żadnej awarii.
Odpowiada za to specyficzna konstrukcja. Zderzaki przedni i tylni są zamocowane solidnie do centralnego kręgosłupa pojazdu. Mogą się odkształcać, ale powracają do pierwotnego stanu. Jest to o tyle ważne, że podczas zawodów kolizje będą na porządku dziennym:) Nietypowe jest natomiast zamocowanie nadwozia. Otóż nie jest ono w żaden sposób połączone z którymkolwiek zderzakiem. To dzięki temu pojedyńcze i powyginane liftarmy choćby maski przedniej, w żaden sposób nie odczuwają czołowego dzwonu z dowolną przeszkodą, przy maksymalnej prędkości auta.
Budujcie na zawody!
Sezon w pełni!
LBG. Ale tak to jest fotografować czarny MOC komórką:PJetboy pisze:białe pasy
To potwarz dla mojej marki. Nie porównujmy Porsche do prężnej marki sportowych MOCy:PZ tyłu trochę jak Porsche.
I jest. Może nawet aż za bardzo. Na szczęście jestem w stanie przepięciem dwóch pinów regulować maksymalny kąt skrętu kół.Jetboy pisze:Chociaż wydaje się być trochę krótki, ale dzięki temu będzie zwrotny.
Sezon w pełni!
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
tak zapewne będzie, bo Gen nie chce zdradzać szczegółów przed zawodami ;)3dom pisze:Spokojnie, film bedzie po zawodach ;)
Będę śledził dział TR.
A co do samego MOCa - bardzo zgrabna i estetyczna konstrukcja.
Taki kompaktowy bolid.
Technicznie, przypuszczam, także bez zarzutu.
XL'e masz chyba kątowo w stosunku do tylnej osi? ;>
Pomysłowe rozwiązanie z tymi zderzakami.
Tył faktycznie kojarzy mi się z jakimś Porsche ;)