Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] G1-gtx
Autor Wiadomość
Chrupek 


Wiek: 32
Dołączył: 13 Kwi 2010
Wpisy: 834
Skąd: Wawa
Wysłany: 2013-01-10, 14:03   [MOC] G1-gtx

Witajcie!

Żeby zachęcić i zmotywować zawodników, prezentuję pojazd na najbliższe zawody TR (klik w moją stopkę). Przed wami pierwszy sportowy model wielce obiecującej stajni wyścigowej: G1-gtx.



Został on zbudowany w oparciu o regulamin zawodów TR, co znaczy, że napędzają go dwa silniki XL przyspieszone ~3,5 raza na drugą oś, poprzez dyferencjał.
Wszelkie inne technikalia chciałbym póki co pozostawić w tajemnicy;)

Długość: 38st
Szerokość: 19st

W pierwszej wersji za skręt był odpowiedzialny silnik medium bez redukcji, zlokalizowany w kabinie kierowców. Niestety masa pojazdu, w połączeniu z szerokimi przednimi oponami spowodowała, że musiałem dodać bliźniaczy do pierwszego medium i niestety kable już się tak ładnie nie upchnęły:( Ale nie wystają z kabiny, chociaż tyle.

Pojazd jest sterowany za pomocą kostek NXT: pojazd-pilot, a kontrolę nad hardwarem zapewnia software autorstwa Emilusa (choć nie jest to słynny Phantom, który powoli acz zdecydowanie dobija do trzycyfrowej wersji:P).

Z G1-gtx jestem całkiem zadowolony. Przy małych rozmiarach i dużych wymaganiach uzyskałem ciekawą bryłę (jak myślę). Największym osiągnięciem technicznym jest bardzo wysoka odporność na uszkodzenia. Trenowaliśmy wspólnie z Emilusem i jego Black Phantomem i moje auto nie uległo żadnej awarii.

Odpowiada za to specyficzna konstrukcja. Zderzaki przedni i tylni są zamocowane solidnie do centralnego kręgosłupa pojazdu. Mogą się odkształcać, ale powracają do pierwotnego stanu. Jest to o tyle ważne, że podczas zawodów kolizje będą na porządku dziennym:) Nietypowe jest natomiast zamocowanie nadwozia. Otóż nie jest ono w żaden sposób połączone z którymkolwiek zderzakiem. To dzięki temu pojedyńcze i powyginane liftarmy choćby maski przedniej, w żaden sposób nie odczuwają czołowego dzwonu z dowolną przeszkodą, przy maksymalnej prędkości auta.

Budujcie na zawody!


_________________
Sezon w pełni!
 
 
 
 
Jetboy
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-10, 14:45   

Fajny kształt. Chociaż wydaje się być trochę krótki, ale dzięki temu będzie zwrotny.
Nawet nie liczę że moje auto będzie choć w połowie tak udane.

Podobają mi się te białe pasy.
 
 
 
Sariel 
VIP
p.o. majstra


Wiek: 38
Dołączył: 28 Mar 2007
Wpisy: 5196
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-10, 14:46   

Z tyłu trochę jak Porsche.
_________________
Kalkulator przełożeń | Generator miniaturek z BSa/Majhosta
 
 
 
Chrupek 


Wiek: 32
Dołączył: 13 Kwi 2010
Wpisy: 834
Skąd: Wawa
Wysłany: 2013-01-10, 14:57   

Jetboy napisał/a:
białe pasy
LBG. Ale tak to jest fotografować czarny MOC komórką:P

Cytat:
Z tyłu trochę jak Porsche.

To potwarz dla mojej marki. Nie porównujmy Porsche do prężnej marki sportowych MOCy:P

Jetboy napisał/a:
Chociaż wydaje się być trochę krótki, ale dzięki temu będzie zwrotny.


I jest. Może nawet aż za bardzo. Na szczęście jestem w stanie przepięciem dwóch pinów regulować maksymalny kąt skrętu kół.
_________________
Sezon w pełni!
 
 
 
 
3dom 
Adminus Emeritus


Wiek: 33
Dołączył: 18 Kwi 2011
Wpisy: 5646
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-10, 22:07   

Ladny, fajna sportowa linia nadwozia. Troche przerysowany jak moj zeszloroczny racing truck. Szkoda tylko, ze kolejne czarne auto :P
_________________
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia napisał/a:
SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
 
 
 
ManiekManiak 
VIP


Wiek: 37
Dołączył: 07 Wrz 2008
Wpisy: 814
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2013-01-10, 22:29   

Wygląda jakby był skompresowany na długości:) Ale rysy ma bardzo sportowe, bryła jest fajna i te wloty po bokach. Założę się że zawraca w miejscu.
 
 
 
 
Mrutek
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-10, 23:51   

Brzydkie to jak noc. Ale to nieistotne - od podziwiania są zamki, ufo i inne pierdoły. Chciałbym zobaczyć, chociaż na filmie jak to jeździ, bo o to przecież chodzi. I jak to jest zbudowane w środku. To wypadałoby pokazać i to mnie interesuje.
 
 
 
bacon 
Adminus Emeritus
Master of Disaster


Wiek: 42
Dołączył: 26 Lip 2012
Wpisy: 1510
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 2013-01-11, 08:00   

Dokładnie, tak jak pisał Mrutek - bez filmu się nie obejdzie
 
 
 
3dom 
Adminus Emeritus


Wiek: 33
Dołączył: 18 Kwi 2011
Wpisy: 5646
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-11, 08:16   

Spokojnie, film bedzie po zawodach ;)
_________________
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia napisał/a:
SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
 
 
 
Blaha 
VIP


Wiek: 34
Dołączył: 08 Sie 2011
Wpisy: 767
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2013-01-11, 11:25   

3dom napisał/a:
Spokojnie, film bedzie po zawodach ;)

tak zapewne będzie, bo Gen nie chce zdradzać szczegółów przed zawodami ;)
Będę śledził dział TR.

A co do samego MOCa - bardzo zgrabna i estetyczna konstrukcja.
Taki kompaktowy bolid.
Technicznie, przypuszczam, także bez zarzutu.
XL'e masz chyba kątowo w stosunku do tylnej osi? ;>
Pomysłowe rozwiązanie z tymi zderzakami.
Tył faktycznie kojarzy mi się z jakimś Porsche ;)
 
 
 
Chrupek 


Wiek: 32
Dołączył: 13 Kwi 2010
Wpisy: 834
Skąd: Wawa
Wysłany: 2013-01-11, 13:37   

Blaha napisał/a:
XL'e masz chyba kątowo w stosunku do tylnej osi? ;>


Tak jest. Kątowo do osi, znaczy równolegle do osi z20 napędzającej dyfer.
Na film faktycznie trzeba będzie poczekać, tak samo jak na fotki wnętrzności:P
_________________
Sezon w pełni!
 
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,045 sekundy. Zapytań do SQL: 9