Odpowiem dlaczego uważam te części za mało istotne.
Silnik L jest większy od M a mniejszy od XL, tak samo z mocą. Jakaś rewolucja? Co innego gdyby wprowadzili mini motor PF, np. o połowę mniejszy od mediuma, albo silnik mocniejszy od XL nawet jeśli trochę większy. To jest dla mnie istotna zmiana która przenosi budowanie na wyższy poziom.
Servo ma jakieś znaczenie ale tylko jako dedykowany silnik do skrętu. Użycie go jako autozaworu to raczej ciekawostka użyta w nielicznych przypadkach. Poza tymi dwoma przypadkami trudno jest znaleźć wiele konkretnych zastosowań.
Ośka 4 - zupełnie nie wiem dlaczego została wymieniona. Nie wyobrażam sobie sytuacji w której zwykła ośka 4 nie mogła by jej zastąpić.
Connector 90' - tu byli blisko. Ten connector byłby
istotną częścią gdyby miał tylko pojedyńczy axel i jedno oczko, oraz w drugiej wersji, pin i oczko (całość na 2 study).
Mała obrotnica - tu się zgodzę, jest to jakaś alternatywa dla dużej obrotnicy. Tą część niechcący pominąłem.
Pozostałe części które nie zostały wymienione oczywiście mają szanse gdzieś się przydać ale nie są nie zastąpione i nie sprawiają że potrząc na nie ma się ochotę na zbudowanie MOCa specjalnie pod nie.