[Zawody] STT 2013 rajd #2
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
Podsumowując...
Jeszcze raz dzięki wielkie za udany rajd.
Nie skupię się na poszczególnych pojazdach - powiem więcej o samych zawodach. Jedynie dodam, że tak jak na pierwszym LTTC czułem wciąż oddech Blahy, który depcze mi po piętach. Twoje auto moim zdaniem ma słabszy skręt, który nie wynika z nieznacznie większej długości, ale z kąta skrętu zwrotnic. Pomyśl nad tym, albo lepiej nie... :)
Zawody tak jak pisałem bardzo dobrze zorganizowane. Silna ręka Jacy panowała nad wszystkim. Zaskakująca jest frekwencja. 8 zawodników robi wrażenie. Prawdę mówiąc to gdyby cała ekipa ze Śląska nie pojechała na LTTC to tam wcale by też nie było więcej zawodników. Ale idąc w drugą stronę - gdyby przyjechało kilku zawodników ze stolicy to na STT mielibyśmy pewnie blisko 15 załóg.
Jeszcze jedna sprawa zwróciła moją uwagę. Rajd bardzo mi przypominał dawne rajdy z początków mojej kariery w GPM. Nie mam na myśli tutaj tego, że tam też wygrywałem :-) Raczej chodzi mi o atmosferę.
Do zobaczenie na LTTC#2 i STT#3 :D
Jeszcze raz dzięki wielkie za udany rajd.
Nie skupię się na poszczególnych pojazdach - powiem więcej o samych zawodach. Jedynie dodam, że tak jak na pierwszym LTTC czułem wciąż oddech Blahy, który depcze mi po piętach. Twoje auto moim zdaniem ma słabszy skręt, który nie wynika z nieznacznie większej długości, ale z kąta skrętu zwrotnic. Pomyśl nad tym, albo lepiej nie... :)
Zawody tak jak pisałem bardzo dobrze zorganizowane. Silna ręka Jacy panowała nad wszystkim. Zaskakująca jest frekwencja. 8 zawodników robi wrażenie. Prawdę mówiąc to gdyby cała ekipa ze Śląska nie pojechała na LTTC to tam wcale by też nie było więcej zawodników. Ale idąc w drugą stronę - gdyby przyjechało kilku zawodników ze stolicy to na STT mielibyśmy pewnie blisko 15 załóg.
Jeszcze jedna sprawa zwróciła moją uwagę. Rajd bardzo mi przypominał dawne rajdy z początków mojej kariery w GPM. Nie mam na myśli tutaj tego, że tam też wygrywałem :-) Raczej chodzi mi o atmosferę.
Do zobaczenie na LTTC#2 i STT#3 :D
Ostatnio zmieniony 2013-05-05, 22:37 przez TT, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Cieszę się Tomku, że podobały Ci się zawody :)
Możesz być pewien, że będę deptał ;)
Bo przecież chodzi o to żeby gonić króliczka, a nie go złapać :D
Tak - skręt można by poprawić jeszcze, ale to wymagałoby dosyć znacznej przebudowy przedniej części ramy (XL od skrętu jest między 1 i 2 osią...) i póki nie będę miał na to dobrego patentu, to musi zostać jak jest.
Ekipa na Śląsku jest całkiem liczna i nasza forma ma tendencję wzrostową ;p
18 maja uderzamy na stolicę ;)
Pozwoliłem sobie utworzyć [URL=http://www.00453005_0000002.pl/forum/viewtopic.php?t=20013]temat[/URL] zawierający klasyfikację generalną STT A.D.2013
Możesz być pewien, że będę deptał ;)
Bo przecież chodzi o to żeby gonić króliczka, a nie go złapać :D
Tak - skręt można by poprawić jeszcze, ale to wymagałoby dosyć znacznej przebudowy przedniej części ramy (XL od skrętu jest między 1 i 2 osią...) i póki nie będę miał na to dobrego patentu, to musi zostać jak jest.
Ekipa na Śląsku jest całkiem liczna i nasza forma ma tendencję wzrostową ;p
18 maja uderzamy na stolicę ;)
Pozwoliłem sobie utworzyć [URL=http://www.00453005_0000002.pl/forum/viewtopic.php?t=20013]temat[/URL] zawierający klasyfikację generalną STT A.D.2013
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-
hehe, ręka Mańka - ręka Jacy ciekawe czyja będzie następna?TT pisze:Silna ręka Jacy panowała nad wszystkim
Zgadzam się jak chodzi ilościowo ale należy pamiętać, że My dopiero zaczynamy tą przygodę, chłopaki z WWA robią to od lat i trzeba tu oddać należyty szacunek.TT pisze:Zaskakująca jest frekwencja. 8 zawodników robi wrażenie. Prawdę mówiąc to gdyby cała ekipa ze Śląska nie pojechała na LTTC to tam wcale by też nie było więcej zawodników. Ale idąc w drugą stronę - gdyby przyjechało kilku zawodników ze stolicy to na STT mielibyśmy pewnie blisko 15 załóg...
Dbajmy o to. Chyba wszyscy zasłużyli na słowo uznania - pro sportowo i tyle. Pamiętasz co powiedziałeś na 1 sekcji? Jaca nie pomagaj mu przecież to twój rywal. Chyba po całym rajdzie widziałeś, że to wcale nie rzutuje na wynik a jest po prostu fair.TT pisze:Raczej chodzi mi o atmosferę.
To ja chyba bd gonił całe stado;-)Blaha pisze: Bo przecież chodzi o to żeby gonić króliczka, a nie go złapać :D
Generalka wyglada co najmniej interesujaco:-) zobaczymy jak będzie po 6 rajdzie, życzyłbym sobie aby zostało jak jest ale widzę, że cięzko będzie, kurcze chłopaki cisną jak szaleni:-)
Pies utonął, łańcuch pływa
To też, ale przede wszystkim powinieneś ich oficjalnie i bez możliwości odmowy zaprosić na STT :]JacaLN pisze:chłopaki z WWA robią to od lat i trzeba tu oddać należyty szacunek.
To był żart, bo starałeś się bardziej niż kierowca pokonać ten podjazd :-) Chociaż z drugiej strony aż tak mocne pomaganie właśnie nie jest pro-sportowe, bo jednemu się podpowiada, praktycznie z poziomu gleby patrzy na którym kole co się zawiesiło, a drugi nie ma takiej pomocy i musi sam patrzeć w koło auta, schylać się itp.JacaLN pisze:Pamiętasz co powiedziałeś na 1 sekcji? Jaca nie pomagaj mu przecież to twój rywal. Chyba po całym rajdzie widziałeś, że to wcale nie rzutuje na wynik a jest po prostu fair.
hehe... Pamiętasz jak załapałem jedno dotknięcie w takim idiotycznym miejscu, gdzie nie powinno się to zdarzyć? :) Wszystko dlatego, że w pro-sportowy sposób zagadaliście mnie o Emilu :]
BTW.
Interpretacja regulaminu odnośnie zniszczenia wielu chorągiewek podczas rolki
Naradziliśmy się w gronie sędziów LTTC odnośnie kwestii zniszczeń przy rolowaniu i będziemy trzymać się w tym sezonie następującej interpretacji: "aktywna" w sensie kar jest tylko najbliższa niezaliczona bramka na trasie, przykłady:
1) Auto jest w połowie bramki, przewraca się na niezaliczoną chorągiewkę - kara ręki i zniszczenie;
2) Auto jest pomiędzy zaliczoną i niezaliczoną bramką, roluje i niszczy chorągiewkę najbliższej bramki - kara ręki i zniszczenie;
3) Auto jest pomiędzy zaliczoną i niezaliczoną bramką, roluje i niszczy chorągiewkę dowolnej dalszej bramki innej niż najbliższa - jedynie kara ręki.
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek
Dzięki za udany rajd. Bardzo sprawnie przeprowadzone zawody i do tego sympatyczna atmosfera.
Szkoda, że bateria w aparacie nie wytrzymała do końca, bo na ostatnim odcinku było kilka widowiskowych rolek.
Jeszcze raz dzięki za spotkanie.
Auto wymaga cały czas jakiś poprawek, wiele problemów wychodzi w praniu. Odchudzenie też by się przydało, bo ponad 2,5kg to jednak trochę za dużo. Będzie się bardziej zadowalająco spisywać to oczywiście wrzucę na forum.
Szkoda, że bateria w aparacie nie wytrzymała do końca, bo na ostatnim odcinku było kilka widowiskowych rolek.
Jeszcze raz dzięki za spotkanie.
Pomyślimy… ale oczywiście chodzi o prezentację wizualną, bo jak widać po wynikach to technicznie nie ma specjalnie się czym chwalić:)3dom pisze:Solic, liczę, że zaprezentujesz na forum Ziła bo bardzo ładnie mu w limonce.
Auto wymaga cały czas jakiś poprawek, wiele problemów wychodzi w praniu. Odchudzenie też by się przydało, bo ponad 2,5kg to jednak trochę za dużo. Będzie się bardziej zadowalająco spisywać to oczywiście wrzucę na forum.
Pewnego dnia usiądę i to wszystko zbuduję...
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-
Co meeting spotkanie rajd zawsze zapraszamy wszystkich bez wyjątku i to się nie zmieni. Każdy zainteresowany Truck Trialem może swobodnie przyjechać, skądkolwiek.
Jasne, może czasem trochę przesadzam i mógłbym się najzwyczajniej wyłączyć i jak góra lodowa przypatrywać się na czyjąś niemoc nic nie mówiąc, charakteru nie zmienię, sorry.
W pro-sportowy sposób - hehe, nie ja Cię zagadałem Tomku - a Ty jak sam powiedziałeś - jedno słowo Emil i od razu w chorągiewkę dotknięcie.
Ok, zakończmy, to do niczego dobrego nie prowadzi.
Było b.przyjemnie fajnie i miło. Cieszę się, że mogliśmy razem porywalizować i jeszcze będzie okazja do rewanżu:-) - ostro trenuj! Resztą się nie przejmuj;-)
Jasne, może czasem trochę przesadzam i mógłbym się najzwyczajniej wyłączyć i jak góra lodowa przypatrywać się na czyjąś niemoc nic nie mówiąc, charakteru nie zmienię, sorry.
W pro-sportowy sposób - hehe, nie ja Cię zagadałem Tomku - a Ty jak sam powiedziałeś - jedno słowo Emil i od razu w chorągiewkę dotknięcie.
Ok, zakończmy, to do niczego dobrego nie prowadzi.
Było b.przyjemnie fajnie i miło. Cieszę się, że mogliśmy razem porywalizować i jeszcze będzie okazja do rewanżu:-) - ostro trenuj! Resztą się nie przejmuj;-)
Pies utonął, łańcuch pływa
Wielkie dzięki za niedzielny rajd ;)
Podsumowanie z mojej strony:
1. Ził Solica - zdecydowanie najładniejsza maszyna. Umiejętne wykorzystanie paneli w nietypowym kolorze robi efekt. W dodatku pojazd całkiem wąski - dobrze pamiętam? 24 study? Trzeba natomiast popracować nad mechaniką - przy wjeżdżaniu pod trudniejsze przeszkody było ciężko.
2. Ural Sebanma (tak mogę pisać?) - całkiem sprawne 4x4 - na felgach z PP i balonach fajnie wyglądało i dawało radę, przy okazji orurowanie jak w prawdziwym trialu ;)
3. Kamaz Krowkensa - z rajdu na rajd coraz lepiej. Pojazd dzielnie przedzierał się przez trasy i nie miał żadnej nieplanowanej awarii – jest potencjał.
4. Bedford Olka – długie, dopracowane 6x6. Wyróżnia się bardzo lekką i inteligentnie zbudowaną kabiną ze zmieniającym kształty zderzakiem.
5. Ural Jacy – prosta i skuteczna maszyna. 2 L-ki bez problemu sobie radzą napędzając 6 kółek. Na Twoim miejscu szczerze powiedziawszy zastanawiałbym się nad zwężeniem plandeki o kilka mm – zawsze trochę lepiej się będzie manewrować.
6. Moja Tatra – nie mnie oceniać moje konstrukcje. Niemniej jednak jako największy pojazd na ostatnich rajdach, ciężko się nią manewruje, co skutkowało nawet raz niezaplanowanym wjechaniem do rowu.
7. Tatra Blahy – projektowana od długiego czasu konstrukcja jest bardzo skuteczna, co potwierdzają wyniki. Wszystko zostało ładnie upakowane w sztywnej ramie – nie ma się do czego przyczepić.
8. Tatra TT – kolejna wersja rozwojowa zeszłorocznego auta jest maksymalnie dopracowana. 3 biegi pozwalają idealnie dostosować prędkość i moc do panujących warunków, a sterowanie NXT daje zegarmistrzowską precyzję. Ciężko z nią rywalizować (niestety) ;)
Podsumowanie z mojej strony:
1. Ził Solica - zdecydowanie najładniejsza maszyna. Umiejętne wykorzystanie paneli w nietypowym kolorze robi efekt. W dodatku pojazd całkiem wąski - dobrze pamiętam? 24 study? Trzeba natomiast popracować nad mechaniką - przy wjeżdżaniu pod trudniejsze przeszkody było ciężko.
2. Ural Sebanma (tak mogę pisać?) - całkiem sprawne 4x4 - na felgach z PP i balonach fajnie wyglądało i dawało radę, przy okazji orurowanie jak w prawdziwym trialu ;)
3. Kamaz Krowkensa - z rajdu na rajd coraz lepiej. Pojazd dzielnie przedzierał się przez trasy i nie miał żadnej nieplanowanej awarii – jest potencjał.
4. Bedford Olka – długie, dopracowane 6x6. Wyróżnia się bardzo lekką i inteligentnie zbudowaną kabiną ze zmieniającym kształty zderzakiem.
5. Ural Jacy – prosta i skuteczna maszyna. 2 L-ki bez problemu sobie radzą napędzając 6 kółek. Na Twoim miejscu szczerze powiedziawszy zastanawiałbym się nad zwężeniem plandeki o kilka mm – zawsze trochę lepiej się będzie manewrować.
6. Moja Tatra – nie mnie oceniać moje konstrukcje. Niemniej jednak jako największy pojazd na ostatnich rajdach, ciężko się nią manewruje, co skutkowało nawet raz niezaplanowanym wjechaniem do rowu.
7. Tatra Blahy – projektowana od długiego czasu konstrukcja jest bardzo skuteczna, co potwierdzają wyniki. Wszystko zostało ładnie upakowane w sztywnej ramie – nie ma się do czego przyczepić.
8. Tatra TT – kolejna wersja rozwojowa zeszłorocznego auta jest maksymalnie dopracowana. 3 biegi pozwalają idealnie dostosować prędkość i moc do panujących warunków, a sterowanie NXT daje zegarmistrzowską precyzję. Ciężko z nią rywalizować (niestety) ;)
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Dzięki. Z tymi czasami to dobry pomysł - będzie przejrzyściej. Generalnie przejazdy lecą wg listy startowej. Każdy ma około 2 minuty czasu antenowego, w których to umieściłem najciekawsze momenty. Tasiemców trwających godzinę moim zdaniem nie ma sensu wrzucać. Jak kogoś to ciekawi i jest zainteresowany tematyką, to po prostu zapraszamy na zawody! :)
Rahu nie chciał aby go kamerować, więc nie ma materiału jego prób przejazdów sekcji. Cieszę, że muzyka przypadła do gustu. Pamiętajmy, że każdy ma swoje upodobania i nigdy nie dogodzi się wszystkim..
Rahu nie chciał aby go kamerować, więc nie ma materiału jego prób przejazdów sekcji. Cieszę, że muzyka przypadła do gustu. Pamiętajmy, że każdy ma swoje upodobania i nigdy nie dogodzi się wszystkim..
Ostatnio zmieniony 2013-05-12, 14:15 przez Blaha, łącznie zmieniany 1 raz.
Widzę, że zawody nabierają coraz więcej zorganizowanego pędu i energii czytając Wasze posty na temat minionego rajdu. To świetnie, świadczy to o rosnącym zaangażowaniu uczestników. Niestety nie było mnie, po rozbiórce Dodga nie miałem jeszcze z czym przyjechać, ale za to widzimy się w czerwcu, będę na pewno :)
Coś tam Blaha o jakimś grillu chyba wspominał, ale to tak tylko na marginesie ;)
Coś tam Blaha o jakimś grillu chyba wspominał, ale to tak tylko na marginesie ;)