[Zawody] STT 2013 rajd #3
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-
Półmetek za nami - gratuluje i dziękuje wszystkim przybyłym - pamiętajcie - STT tworzymy Razem.
Fajnie, że każdy miał wpływ na wytyczanie tras, na których pojawiły się wszystkie elementy, dużo manewrowania i stromizn, bardzo ciekawa przeszkoda zmajstrowana przez Mateusza - dziękówka! najtrudniejsza zdecydowanie 2 sekcja, Ujek Blaha pokazał jak należało ją przejechać - szacun. Różnorodność układów i indywidualne pomysły każdy mógł coś powalczyć. Pierwszy szlif Piotrka - buduuuuuj - tak jak mówi Blaszka - rzuciłeś się na zdecydowanie trudny układ jak na początek - zakasaj rękawy i do roboty! Brak Komando, Solic'a i TT - klasyfikacja zapewne byłaby inna.
Gratuluję zwycięstwa Kamilowi - oj ciasno było na górze! Cieszę się z czystych przejazdów, choć i tak nie ustrzegłem się błędów.
Krowkens - jak dla mnie największy postęp i bez dwóch zdań rolka zawodów;-)
hmm, generalka - Kamyk wskoczył na drugi plac dzięki aż 25 punktom za dzisiejsze zwycięstwo - patrząc na wyniki rajdu to po 4 sekcjach mieliśmy ja Blaha i Kamyk po 32 punkty i dopiero ostatnia sekcja dawała zwycięstwo w rajdzie - (aj, cóz za walka!). Tym samym 7 punktów różnicy między 1 a 2 i 10 punktów między 1 a 3 nie do końca oddają różnicę w pojedynczym rajdzie - to takie moje odczucie - ale nima co płakać, może z czasem się poszczęści:-)
Wielkie dzięki za dziś również osobom towarzyszącym! Fajnie, że przyjeżdżacie ze swoimi bliskimi i ich wspieracie, dopingujecie, tworzy się taki swoisty klimat:-)
:-D super i tyle.
Fajnie, że każdy miał wpływ na wytyczanie tras, na których pojawiły się wszystkie elementy, dużo manewrowania i stromizn, bardzo ciekawa przeszkoda zmajstrowana przez Mateusza - dziękówka! najtrudniejsza zdecydowanie 2 sekcja, Ujek Blaha pokazał jak należało ją przejechać - szacun. Różnorodność układów i indywidualne pomysły każdy mógł coś powalczyć. Pierwszy szlif Piotrka - buduuuuuj - tak jak mówi Blaszka - rzuciłeś się na zdecydowanie trudny układ jak na początek - zakasaj rękawy i do roboty! Brak Komando, Solic'a i TT - klasyfikacja zapewne byłaby inna.
Gratuluję zwycięstwa Kamilowi - oj ciasno było na górze! Cieszę się z czystych przejazdów, choć i tak nie ustrzegłem się błędów.
Krowkens - jak dla mnie największy postęp i bez dwóch zdań rolka zawodów;-)
hmm, generalka - Kamyk wskoczył na drugi plac dzięki aż 25 punktom za dzisiejsze zwycięstwo - patrząc na wyniki rajdu to po 4 sekcjach mieliśmy ja Blaha i Kamyk po 32 punkty i dopiero ostatnia sekcja dawała zwycięstwo w rajdzie - (aj, cóz za walka!). Tym samym 7 punktów różnicy między 1 a 2 i 10 punktów między 1 a 3 nie do końca oddają różnicę w pojedynczym rajdzie - to takie moje odczucie - ale nima co płakać, może z czasem się poszczęści:-)
Wielkie dzięki za dziś również osobom towarzyszącym! Fajnie, że przyjeżdżacie ze swoimi bliskimi i ich wspieracie, dopingujecie, tworzy się taki swoisty klimat:-)
:-D super i tyle.
Ostatnio zmieniony 2013-06-16, 19:08 przez Uncle Jaca, łącznie zmieniany 1 raz.
Pies utonął, łańcuch pływa
Jak pisali koledzy wyżej, atmosfera świetna jak zawsze, pogoda dopisała, choć w Bytomiu przez 2 minuty nas lekko postraszyło :) Gratuluję wszystkim uczestnikom! Sekcje jak zwykle zróżnicowane, choć osobiście dodałbym więcej przeszkód do pokonania nawet na płaszczyźnie, żeby każdy mógł sprawdzić własności terenowe, ale nie tylko pod względem długich podjazdów, ale przede wszystkim pracy zawieszenia, może faktycznie jakieś mini rów mini muldy itp :)
Ciesze się, że przeszkoda się podobała, oczywiście jak mówiliśmy, modyfikujcie ją dowolnie. Z rajdu na rajd każdemu idzie coraz lepiej kierowanie, choć nawet najlepszym zdarzają się głupie błędy, widocznie tak już musi być, żeby nie było zbyt pięknie :)
Ja osobiście cieszę się z osiągów mojego Urala, choć mógłby być lżejszy :) I oczywiście skręt do poprawy.
Ogólnie niewiele serwisów w tym rajdzie, co świadczy o coraz większym doświadczeniu konstruktorów :)
Jeszcze raz gratulacje dla wszystkich tych "miejscowych| i tych z dalsza :)
I na koniec pozdrowienia dla wszystkich od Kingi ;)
Ciesze się, że przeszkoda się podobała, oczywiście jak mówiliśmy, modyfikujcie ją dowolnie. Z rajdu na rajd każdemu idzie coraz lepiej kierowanie, choć nawet najlepszym zdarzają się głupie błędy, widocznie tak już musi być, żeby nie było zbyt pięknie :)
Ja osobiście cieszę się z osiągów mojego Urala, choć mógłby być lżejszy :) I oczywiście skręt do poprawy.
Ogólnie niewiele serwisów w tym rajdzie, co świadczy o coraz większym doświadczeniu konstruktorów :)
Jeszcze raz gratulacje dla wszystkich tych "miejscowych| i tych z dalsza :)
I na koniec pozdrowienia dla wszystkich od Kingi ;)
Też tak myślę i szczerze mówiąc moim zdaniem F1 źle zrobiło wprowadzając taki system punktacji. Poprzedni był lepszy, a jeśli chcieli powiększyć liczbę punktujących zawodników z ośmiu do dziesięciu, to można było zachować proporcje. My trialowcy tylko się wzorujemy, więc ewentualne pretensje do Berniego z F1 trzeba słać:PJacaLN pisze:Tym samym 7 punktów różnicy między 1 a 2 i 10 punktów między 1 a 3 nie do końca oddają różnicę w pojedynczym rajdzie
PS: kurczę, trzeba by się kiedyś wybrać na śląskie zawody. Może jakaś delegacja z Wwy się pokusi o wspólny wyjazd;>?
Sezon w pełni!
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Kilka fotek grupowych:
S T T ;)
Też jestem zdania, że tak punktacja do generalki jest lekko przegięta - za duża przepaść punktowa między 1 a 2 miejscem. Można by się nad tym pochylić podczas tworzenia regulaminu na przyszły sezon..
Dzięki za pozdrowienia. Bardzo fajna sprawa kiedy Druga Połowa tak wspiera i dopinguje :)
Gen - oczywiście zapraszamy Was serdecznie :) Zbierajcie grupę szturmową i wpadajcie na zawody!
S T T ;)
Też jestem zdania, że tak punktacja do generalki jest lekko przegięta - za duża przepaść punktowa między 1 a 2 miejscem. Można by się nad tym pochylić podczas tworzenia regulaminu na przyszły sezon..
Dzięki za pozdrowienia. Bardzo fajna sprawa kiedy Druga Połowa tak wspiera i dopinguje :)
Gen - oczywiście zapraszamy Was serdecznie :) Zbierajcie grupę szturmową i wpadajcie na zawody!
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-
Właśnie posłałem smsa.gen_leihy pisze:...więc ewentualne pretensje do Berniego z F1 trzeba słać:P
PS: kurczę, trzeba by się kiedyś wybrać na śląskie zawody. Może jakaś delegacja z Wwy się pokusi o wspólny wyjazd;>?
Jasne, zapraszamy na Śląsk na zawody - dla wszystkich i ze wszystkich stron. Za kilka dni dosłownie zobaczymy się na LTTC więc na spokojnie pogadamy.
Co do samego dzisiejszego rajdu i jazdy po muldach - zabrakło człowieka z saperką - na pewno to nadrobimy następnym razem - Mati aj promis.
Pies utonął, łańcuch pływa
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Człowieku z saperką - całkować to się mozna z dziewczyną ;p
Olej PKM i buduj trialówkę ;p
Swoją drogą ja bardzo lubiłem ten przedmiot i był chyba moim ulubionym na Polibudzie :)
Żeby było też coś w temacie - dzięki uprzejmości Kamyka na ostatnim treningu TS przed zawodami zasmakowałem jazdy na balonach (Jaca -nie kojarz;p). Powiem tak - było duuużo lepiej. Auto w tym układzie i z taka zawieszką były bardziej przewidywalne. Własnosci terenowe mocno sie podniosły - lepsza trakcja. Słowem - jak tylko dorwę swoje BOPowe balony, to się bez dwóch zdań przesiadam :)
Myślę, że moje słowa mogą potwierdzić Uczestnicy rzeczonego treningu.
Olej PKM i buduj trialówkę ;p
Swoją drogą ja bardzo lubiłem ten przedmiot i był chyba moim ulubionym na Polibudzie :)
Żeby było też coś w temacie - dzięki uprzejmości Kamyka na ostatnim treningu TS przed zawodami zasmakowałem jazdy na balonach (Jaca -nie kojarz;p). Powiem tak - było duuużo lepiej. Auto w tym układzie i z taka zawieszką były bardziej przewidywalne. Własnosci terenowe mocno sie podniosły - lepsza trakcja. Słowem - jak tylko dorwę swoje BOPowe balony, to się bez dwóch zdań przesiadam :)
Myślę, że moje słowa mogą potwierdzić Uczestnicy rzeczonego treningu.
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-
Nie no muszę się odezwać: jazda z Czeszką na jej balonach - śmigałeś jak byczek Fernando rasowy Hiszpan;-PBlaha pisze:... przed zawodami zasmakowałem jazdy na balonach (Jaca -nie kojarz;p). Powiem tak - było duuużo lepiej. ...
Zdecydowanie potwierdzam, będziesz groźny. Żeby tylko Cię Czeszka słuchała i nie robiła skoków w bok - na trasach rzecz jasna;-)Blaha pisze:Auto w tym układzie i z taka zawieszką były bardziej przewidywalne. Własnosci terenowe mocno sie podniosły - lepsza trakcja. Słowem - jak tylko dorwę swoje BOPowe balony, to się bez dwóch zdań przesiadam :)
Myślę, że moje słowa mogą potwierdzić Uczestnicy rzeczonego treningu.
Pies utonął, łańcuch pływa
Widzę, że rajd był bardzo bardzo udany jak zawsze :) Teraz dodatkowo dopisała pogoda i ładne tereny. Bardzo żałuje, że nie dałem rady się pojawić. Wynikło to w ostatniej chwili. Zdołałem tylko powiadomić Blahe, a Was przepraszam teraz za moją absencję.
Gratuluje dla Kamyka. Chociaż spodziewałem się, że Blaha po modyfikacjach auta jeszcze bardziej nam odejdzie. Co poszło nie tak?! :-)
Wydaje mi się, że podium na najbliższym LTTC może być obstawione przez te same NICKi co na STT ;) Powodzenia i do zobaczenia!
Gratuluje dla Kamyka. Chociaż spodziewałem się, że Blaha po modyfikacjach auta jeszcze bardziej nam odejdzie. Co poszło nie tak?! :-)
Wydaje mi się, że podium na najbliższym LTTC może być obstawione przez te same NICKi co na STT ;) Powodzenia i do zobaczenia!
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek
Dzięki za wczorajszy rajd :)
Gratulacje, dla wszystkich zawodników, którzy przedzierali się przez wertepy - poziom z rajdu na rajd jest coraz wyższy ;)
Wczoraj był prawdopodobnie ostatni występ mojej Tatry - nie liczyłem na nic wielkiego, zwłaszcza po ręce na drugiej sekcji, ale potem pojazd spisywał się w moim odczuciu nadzwyczaj dobrze - idealny koniec kariery Czeszki :)
Tak jak Blaha wspominał - użyczyłem mu balonówek, natomiast sam założyłem Unimogi - w moim odczuciu skręt trochę się poprawił, ale nie rekompensował ogólnego pogorszenia właściwości trakcyjnych - wolę balony.
Gratulacje, dla wszystkich zawodników, którzy przedzierali się przez wertepy - poziom z rajdu na rajd jest coraz wyższy ;)
Wczoraj był prawdopodobnie ostatni występ mojej Tatry - nie liczyłem na nic wielkiego, zwłaszcza po ręce na drugiej sekcji, ale potem pojazd spisywał się w moim odczuciu nadzwyczaj dobrze - idealny koniec kariery Czeszki :)
Tak jak Blaha wspominał - użyczyłem mu balonówek, natomiast sam założyłem Unimogi - w moim odczuciu skręt trochę się poprawił, ale nie rekompensował ogólnego pogorszenia właściwości trakcyjnych - wolę balony.
- 3dom
- Adminus Emeritus
- Posty: 5639
- Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: 3dom
-
Ten system punktacji mial sprawic by zawodnikom bardziej zalezalo na walce o wysokie lokaty na poszczegolnych rajdach. Z tego co pamietam testujac na zeszlorocznych wynikach czolowe lokaty wygladaly bardzo podobnie, jak nie tak samo.
Wrzesień? :> U mnie pozostale 2 terminy odpadaja.gen_leihy pisze:PS: kurczę, trzeba by się kiedyś wybrać na śląskie zawody. Może jakaś delegacja z Wwy się pokusi o wspólny wyjazd;>?
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
TT - Kamyk bardzo dobrze jechał. Jaca tak samo. Mają niesamowicie opanowane swoje maszyny. Ja Tatrę przyspieszyłem i zaliczałem głupie kary. Zawinił drajwer, bo nasze trialówki się po prostu nie psują ;)
W sumie przez 5 rajdów i naście treningów w Tatrze wymieniłem kilka lekko zużytych zębatek i osiek. Kardany i inne elementy siedzą w niej od nowości i śmigają bezawaryjnie ;)
W sumie przez 5 rajdów i naście treningów w Tatrze wymieniłem kilka lekko zużytych zębatek i osiek. Kardany i inne elementy siedzą w niej od nowości i śmigają bezawaryjnie ;)