Customer Service - Czyli jak złożyć reklamację

Składnica wiedzy

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
TT
Posty: 1181
Rejestracja: 2004-05-27, 13:52
Lokalizacja: Bielsko-Biała
brickshelf: TT

 

#31 Post autor: TT »

3dom pisze:Dlaczego masz płacić za rozmowę skoro to 'Żą' zadzwonił do Ciebie?
Za odebrane zagraniczne też się płaci.
Pozdrawiam,
Tomek

Awatar użytkownika
bacon
Adminus Emeritus
Posty: 1501
Rejestracja: 2012-07-26, 15:21
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#32 Post autor: bacon »

TT pisze:
3dom pisze:Dlaczego masz płacić za rozmowę skoro to 'Żą' zadzwonił do Ciebie?
Za odebrane zagraniczne też się płaci.
Ale chyba tylko jeśli to byłby numer polskiego operatora działający w ichniejszym roamingu

Awatar użytkownika
3dom
Adminus Emeritus
Posty: 5639
Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: 3dom

 

#33 Post autor: 3dom »

TT pisze:
3dom pisze:Dlaczego masz płacić za rozmowę skoro to 'Żą' zadzwonił do Ciebie?
Za odebrane zagraniczne też się płaci.
Nie wiem jakiego masz operatora ale ja w Plusie place za odebrane tylko jak korzystam z roamingu. Zreszta na erasmusie mialem belgijski prepaid i rodzice do mnie dzwonili z Polski a z konta srodkow nie ubywalo.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!

Jac

#34 Post autor: Jac »

TT pisze:
3dom pisze:Dlaczego masz płacić za rozmowę skoro to 'Żą' zadzwonił do Ciebie?
Za odebrane zagraniczne też się płaci.
Nie ma takiej opcji, jedna z podstawowych zasad jest żebyś zawsze znał stawkę za połączenie i nie wiedział na podstawie rachunku skąd ktoś do Ciebie dzwoni, jeśli by Cię skasowali za połączenie to złamali by te dwie zasady ;-)

A co do Żą Pierra, to jednak sumienności nie można mu odmówić :)

lolas

#35 Post autor: lolas »

TT pisze: Jego wartość akurat zrównoważy koszt odebrania tego połączenia...
Dlaczego płacisz za odebrane połączenia? Jesteś zagranicą?
Ostatnio zmieniony 2012-11-09, 23:17 przez lolas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
TT
Posty: 1181
Rejestracja: 2004-05-27, 13:52
Lokalizacja: Bielsko-Biała
brickshelf: TT

 

#36 Post autor: TT »

Nigdy nie czytam umów i cenników od operatora :-) Dzięki za info.
Gdybym wiedział, że nic nie płace to nauczyłbym Żą Piera przez telefon Inwokacji.
Pozdrawiam,
Tomek

Awatar użytkownika
jerryp
Posty: 226
Rejestracja: 2011-01-16, 18:23
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: jerryp

 

#37 Post autor: jerryp »

Odnoszę wrażenie że CS zaczyna pomału dostosowywać standardy do polskich realiów. Wydaje mi się że jest coraz gorzej.

Edycja: Poprawiłem to nieszczęsne b.d.
Ostatnio zmieniony 2012-11-10, 10:30 przez jerryp, łącznie zmieniany 2 razy.

Jetboy

#38 Post autor: Jetboy »

B. D. ?

Awatar użytkownika
jerryp
Posty: 226
Rejestracja: 2011-01-16, 18:23
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: jerryp

 

#39 Post autor: jerryp »

Swype lepiej wie co chcę nalać. B.d. to takie NullReference.

Jetboy

#40 Post autor: Jetboy »

jerryp pisze:Swype lepiej wie co chcę nalać. B.d. to takie NullReference.
Polewaj, polewaj! A tak właściwie to co pijemy? :)
Ostatnio zmieniony 2012-11-10, 11:49 przez Jetboy, łącznie zmieniany 1 raz.

Add1sko
Posty: 61
Rejestracja: 2011-10-04, 15:46
Lokalizacja: UK, Loughborough

Miła niespodzianka ze strony LEGO

#41 Post autor: Add1sko »

Jakiś czas temu pisałem na temat moich problemów z NXT 1. Ekran przestawał wyświetlać i nie byłem w stanie nic zrobić. Kombinowałem na różne sposoby. Znalazłem nawet w sieci filmik jak poprawić połączenia przy użyciu lutownicy... Porady były skuteczne, ale na krótko. W końcu mój maleńki gadżecik całkowicie przestał mi pokazywać "co ma w środku". Trochę się wkurzyłem, bo zainwestowałem sporo w dodatkowe czujniki oraz serwa ze sterowaniem, więc szkoda mi było urządzenia, tym bardzie, że wciąż mogłem po USB załadować do niego program i go uruchomić...
Długo zwlekałem aż w końcu posłuchałem kilku ludzi i za ich poradą po prostu napisałem do LEGO.
Grzecznie mi odpowiedzieli, abym wysłał do nich kostkę wraz z opisem problemu, co też uczyniłem i... po 3ch tygodniach dostałem maleńkie pudełko. W środku informacja, że przepraszają mnie ale nie dało się naprawić mojego NXT, więc przysyłają mi w zamian nowy.
Poprosili jedynie o napisanie opinii na temat funkcjonowania serwisu - co chętnie uczyniłem.
Jakież było moje zdziwienie, kiedy w ustawieniach kostki znalazłem oprogramowanie czujnika kolorów - o ile pamiętam NXT1 nie miało tego (albo mi się już pokręciło). W każdym bądź razie mam teraz nową kostkę i powoli nowa wersja Wallyego (na specjalne życzenie mojego małego testera) powstaje z gąsienic :)
Mam nadzieję iż już wkrótce uda mi się coś zaprezentować, choć szykuje mi się kilkutygodniowy wyjazd, więc może we wrześniu...
A nauka jaką otrzymałem - nie bać się kontaktowania z serwisem :)

acmilaneo
Posty: 14
Rejestracja: 2011-09-15, 21:07
Lokalizacja: Poznań

#42 Post autor: acmilaneo »

Dostałem dzisiaj 41999, tylko niestety pudełko jest wyraźnie uszkodzone. Zewnętrzny karton też ma ślady zgniecenia, czyli wygląda na uszkodzenie w czasie transportu. Róg mojego 41999 jest rozerwany i dość mocno "zmiętolony". Domyślam się, że zawartości nic się nie stało, ale jednak odczuwam niesmak jeśli exclusive zamawiany z lego.com przychodzi w takim stanie...
Możecie doradzić co z tym zrobić? Zignorować problem, czy jednak reklamować? I jest szansa, że wymienią mi cały zestaw na nowy?

Awatar użytkownika
bacon
Adminus Emeritus
Posty: 1501
Rejestracja: 2012-07-26, 15:21
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#43 Post autor: bacon »

Reklamuj, raczej nie wymienią ale rekompensatę na pewno jakąś zaproponują

acmilaneo
Posty: 14
Rejestracja: 2011-09-15, 21:07
Lokalizacja: Poznań

#44 Post autor: acmilaneo »

Wczoraj napisałem maila, a dzisiaj już miałem telefon od pani Gracji. Mogłem zestaw odesłać do Niemiec, ale pani Gracja nie dawała gwarancji, że dostanę nową sztukę, możliwe że zwróciliby mi pieniądze. A utracić swojego 41999 nie chciałem, więc ostatecznie dostałem 400 punktów VIP i jakiś mały zestaw jako rekompensata.

Ananiasz
Posty: 47
Rejestracja: 2012-08-09, 13:00
Lokalizacja: Gdańsk
brickshelf: Ananiasz

 

#45 Post autor: Ananiasz »

Czy jest jakiś w miarę szybki sposób skontaktowania się z obsługą klienta, oprócz telefonu (mam teraz zablokowane połączenia międzynarodowe)?
Państwo LEGO dwukrotnie obciążyło mi kartę za jedno zamówienie raz 01.08, a przed chwilą po raz drugi. Jako, że zamówienie było na sporą kwotę to mam teraz problem...
Ostatnio zmieniony 2013-08-09, 11:31 przez Ananiasz, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ