[MOC] Fiat 131 MM Racing Team
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
[MOC] Fiat 131 MM Racing Team
Przedstawiam swoje autko przygotowane do debiutujących zawodów LRC.
Jak wiadać :) jest to Fiat 131 w wersji 2-drzwiowej.
długość: 44 study
szerokość: 19 studów
wysokość: 15 studów
opony: 62.4mm
waga: 1370g
Napęd z 2 XLi przyspieszonych 5x na nowy dyfer.
Skręt: serwo NXT.
Zawieszenie: amortyzowane osie pływające mocowane na przegubach kulowych.
Zasilanie: kostka NXT.
Dodatkowe foto:
http://www.brickshelf.com/gallery/Manie ... gp0172.jpg
http://www.brickshelf.com/gallery/Manie ... gp0169.jpg
Auto dość długie z powodu umieszczenia silnika NXT do skrętu między silnikami napędowymi a przednią osią. Urodą nie grzeszy, starałem się jak mogłem. I tak wyszła nadwaga:/
Rozkład mas wydaje się być optymalny, największe ciężary są między osiami. Auto nie powinno driftować jak złapie kurz na tylne opony a i ze sterownością mam nadzieję nie będzie problemu.
Jak wiadać :) jest to Fiat 131 w wersji 2-drzwiowej.
długość: 44 study
szerokość: 19 studów
wysokość: 15 studów
opony: 62.4mm
waga: 1370g
Napęd z 2 XLi przyspieszonych 5x na nowy dyfer.
Skręt: serwo NXT.
Zawieszenie: amortyzowane osie pływające mocowane na przegubach kulowych.
Zasilanie: kostka NXT.
Dodatkowe foto:
http://www.brickshelf.com/gallery/Manie ... gp0172.jpg
http://www.brickshelf.com/gallery/Manie ... gp0169.jpg
Auto dość długie z powodu umieszczenia silnika NXT do skrętu między silnikami napędowymi a przednią osią. Urodą nie grzeszy, starałem się jak mogłem. I tak wyszła nadwaga:/
Rozkład mas wydaje się być optymalny, największe ciężary są między osiami. Auto nie powinno driftować jak złapie kurz na tylne opony a i ze sterownością mam nadzieję nie będzie problemu.
- 3dom
- Adminus Emeritus
- Posty: 5639
- Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: 3dom
-
Jak na kanciaka wyglada calkiem dobrze, boczne okna tylko troche duze. Te fikusne okragle elementy tr-blue maja jakies strategiczne zastosowanie? W galerii jest wiecej zdjec, np. podwozia?
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
Całkiem zgrabny Ci ten fiat wszedł. Jedynie się przyczepie do wysokości drzwi, wg mnie i moich blueprintów powinny być o studa wyższe, teraz okna wydają się za duże a drzwi za małe.
Przyjemnie wygląda w takim połączeniu kolorów.
Przyjemnie wygląda w takim połączeniu kolorów.
(19:28:58) Toltomeja: teraz powiem absolutnie serio, nawet jeśli zaraz będę żałował: trialowki wygrywają ten pojedynek
No fakt, trochę tak cadillacowato wygląda przez te duże okna.
Spojler fajny wyszedł:)
I ogólnie auto trąci oldskulem tak jak 131 powinno. Czuć te zamierzchłe czasy rajdów:)
Ja bym Mańku na twoim miejscu lepiej zablokował koła przed zsunięciem z osiek. Zdarzyło mi się stracić koło zablokowane jednym kołem pasowym na 6ciu pinach i jednym halfbushem, gdy obijałem się na treningu (fakt, mocne dzwony, bez hamowania, no ale jednak). Zamiast tych konektorów wrzuć zwyczajnie 2 koła pasowe, nawet jak będą ciut wystawać obrysem na szerokość to nie powinno to być aż takim problemem, jak ewentualna utrata koła:P
PS: mam takie trojkątne czarne panele nowego typu, jak u ciebie przy tylnej osi. Mogę pożyczyć.
Spojler fajny wyszedł:)
I ogólnie auto trąci oldskulem tak jak 131 powinno. Czuć te zamierzchłe czasy rajdów:)
Ja bym Mańku na twoim miejscu lepiej zablokował koła przed zsunięciem z osiek. Zdarzyło mi się stracić koło zablokowane jednym kołem pasowym na 6ciu pinach i jednym halfbushem, gdy obijałem się na treningu (fakt, mocne dzwony, bez hamowania, no ale jednak). Zamiast tych konektorów wrzuć zwyczajnie 2 koła pasowe, nawet jak będą ciut wystawać obrysem na szerokość to nie powinno to być aż takim problemem, jak ewentualna utrata koła:P
PS: mam takie trojkątne czarne panele nowego typu, jak u ciebie przy tylnej osi. Mogę pożyczyć.
Ostatnio zmieniony 2013-11-19, 08:47 przez Chrupek, łącznie zmieniany 1 raz.
Sezon w pełni!
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
3dom pisze:boczne okna tylko troche duze
Wiem wiem, walka z masą, ale może tam dokoptuję lifta żeby wyglądało lepiej.BJ pisze:Jedynie się przyczepie do wysokości drzwi
Spinają ze sobą 3 lifty. Niczym innym mi nie pasowało tego spiąć.3dom pisze:Te fikusne okragle elementy tr-blue maja jakies strategiczne zastosowanie?
Galeria to te 3 fotki, w podwoziu nie ma żadnych innowacji. W sumie to mogę pokazać: https://www.dropbox.com/s/xdef5328ofh3q ... .09.41.jpg3dom pisze:W galerii jest wiecej zdjec, np. podwozia?
Fakt, w trakcie zawodów zdarzają się konkretne dzwony więc zamienię. Szkoda że te konektory takie luźne. Jaki kolor będzie lepiej pasował, żółty czy czarny?gen_leihy pisze:Ja bym Mańku na twoim miejscu lepiej zablokował koła przed zsunięciem z osiek.
A one ładniejsze są? To chętnie pożyczę. Idealnie by pasowały żółte to bym wyrzucił tego lifta 3 co siedzi pod złym kątem.gen_leihy pisze:PS: mam takie trojkątne czarne panele nowego typu, jak u ciebie przy tylnej osi. Mogę pożyczyć.
Ej, ładne i malutkie Wam te autka wychodzą, a mi taka niezgrabna kolubryna.
ps. na czym w końcu stanęło, trzeba mieć jeden model przez cały sezon, czy można zmieniać?
ps. na czym w końcu stanęło, trzeba mieć jeden model przez cały sezon, czy można zmieniać?
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
Ale środkowy musi być piętro niżej.3dom pisze:A stary dobry cam x2?
Pod brzuchem jakieś 1,25 studa, pod przednią osią 1 stud.BJ pisze:Jaki masz prześwit gdy auto stoi na płaskim?
Nie no, jak wymyślisz genialny patent na rajdową Syrenkę to buduj:) A tak poważnie to nie ma problemu. Możesz ale nie musisz cały sezon jednym autem.smyk pisze:ps. na czym w końcu stanęło, trzeba mieć jeden model przez cały sezon, czy można zmieniać?
To jak już spamujemy - jak zbuduję 4x4 to mnie dopuścicie?
Wczoraj dałem sobie spokój z datsunem i powstał zaczyn karoserii od miniaka. A to prawie terenówka, bo i w dakarze jeżdżą ;)
Fura będzie ze dwa razy większa niż cytryna z fiatem razem.
Wczoraj dałem sobie spokój z datsunem i powstał zaczyn karoserii od miniaka. A to prawie terenówka, bo i w dakarze jeżdżą ;)
Fura będzie ze dwa razy większa niż cytryna z fiatem razem.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
Takiego budujesz?
http://www.freakingnews.com/web/media/1 ... 20mini.JPG
Daj spokój z napędami, będzie to ważyło dużo a zysku praktycznie nic. Oczywiście dopuścimy jak wyciągniesz kardany z przedniej osi:) Wszyscy muszą mieć napęd na tył.
Z długości Fiata średnio jestem zadowolony, mógłby mieć ze 2 study mniejszy rozstaw osi, ale ciaśniej nie potrafiłem upakować.
http://www.freakingnews.com/web/media/1 ... 20mini.JPG
Daj spokój z napędami, będzie to ważyło dużo a zysku praktycznie nic. Oczywiście dopuścimy jak wyciągniesz kardany z przedniej osi:) Wszyscy muszą mieć napęd na tył.
Z długości Fiata średnio jestem zadowolony, mógłby mieć ze 2 study mniejszy rozstaw osi, ale ciaśniej nie potrafiłem upakować.