FAQ - Shop at Home - S@H

Składnica wiedzy

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Hegemon
Posty: 275
Rejestracja: 2011-05-15, 19:47
Lokalizacja: Pyrlandia
brickshelf: Hegemon78
Kontakt:

 

#61 Post autor: Hegemon »

Sprawa z CS się wyjaśniła. Została zamieniona na Cancelled. System wykrył przekroczenie ilości zestawu limitowanego.

Jednak bardziej martwi mnie to, że jak kupiłem klocki 3 listopada to zablokowało mi kasę na karcie za wszystkie transakcje a 6 listopada ściągnęło mi z konta tylko za wysłane klocki. Jednak za anulowane kasy nie oddało. Nie ma ich na karcie i nie ma ich na koncie ale system pokazuje, że kasy brakuje (kwota z transakcji identyczna jak różnica pomiędzy stanem salda a środkami dostępnymi). Czy ktoś miał już taki przypadek? Ile czasu trwa zanim LEGO odda kasę za anulowaną transakcję?
"Wiwat Krwawy Hegemon"

Moja kolekcja LEGO

Awatar użytkownika
sekua
Posty: 226
Rejestracja: 2012-06-06, 19:06
Lokalizacja: Warszawa / Radom
brickshelf: Sekua

 

#62 Post autor: sekua »

Ja miałem podobny przypadek z Crawlerem 41999 - pierwsze zakupy na S@H i podwójnie naliczona transakcja. Termin zwrotu zależy od banku, ale tak czy inaczej mają (chyba ustawowo) 14 dni na zwrot zablokowanych kwot transakcji, a jeśli tego nie zrobią w powyższym terminie, należy złożyć reklamację. Zawsze możesz się jeszcze skontaktować z bankiem.

Awatar użytkownika
Ciamek
VIP
Posty: 2787
Rejestracja: 2004-06-24, 23:08
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: Piglet
Kontakt:

 

#63 Post autor: Ciamek »

Hegemon pisze: Ile czasu trwa zanim LEGO odda kasę za anulowaną transakcję?
Czy to czasem nie chodzi o wygaśnięcie blokady środków, za którego czas odpowiada Twój bank?
Zdrufko, Ciamek

Awatar użytkownika
Hegemon
Posty: 275
Rejestracja: 2011-05-15, 19:47
Lokalizacja: Pyrlandia
brickshelf: Hegemon78
Kontakt:

 

#64 Post autor: Hegemon »

Dzięki za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi.


No i kolejne pytanie.

Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT za klocki zakupione w S&H?
"Wiwat Krwawy Hegemon"

Moja kolekcja LEGO

Jetboy

#65 Post autor: Jetboy »

Nie ma.

Awatar użytkownika
Hegemon
Posty: 275
Rejestracja: 2011-05-15, 19:47
Lokalizacja: Pyrlandia
brickshelf: Hegemon78
Kontakt:

 

#66 Post autor: Hegemon »

Jak wygląda sprawa reklamacji? Kupiłem 7 zestawów a dotarły tylko 3. Niestety na infolinii nikt nie ma zamiaru odebrać telefonu. Czy wystarczy napisać maila do CS?
"Wiwat Krwawy Hegemon"

Moja kolekcja LEGO

Awatar użytkownika
3dom
Adminus Emeritus
Posty: 5639
Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: 3dom

 

#67 Post autor: 3dom »

Wszystko w jednym zamówieniu? Nie było info, że tylko część wysłana? Mail powinien wystarczyć.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!

Awatar użytkownika
bacon
Adminus Emeritus
Posty: 1501
Rejestracja: 2012-07-26, 15:21
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#68 Post autor: bacon »

Hegemon pisze:Jak wygląda sprawa reklamacji? Kupiłem 7 zestawów a dotarły tylko 3. Niestety na infolinii nikt nie ma zamiaru odebrać telefonu. Czy wystarczy napisać maila do CS?
Całe zamówienie masz jako wysłane? Co masz na fakturze, która była w paczce?

Awatar użytkownika
Hegemon
Posty: 275
Rejestracja: 2011-05-15, 19:47
Lokalizacja: Pyrlandia
brickshelf: Hegemon78
Kontakt:

 

#69 Post autor: Hegemon »

W końcu się dodzwoniłem. Prawdopodobnie błąd popełnił pakujący. Zamiast po kilka sztuk to wszystko zapakował po 1 sztuce. Przesyłka nie była podzielona na mniejsze. Faktura i info pakowacza z kartonu pokazuje pełne zamówienie.
Na szczęście wszystko zostanie dosłane. Dziwne, że doślą na "słowo". Nie chcieli zdjęć opakowania, które jest mniejsze jak zakupiony towar. W Polsce to nie do pomyślenia.
"Wiwat Krwawy Hegemon"

Moja kolekcja LEGO

Awatar użytkownika
Hegemon
Posty: 275
Rejestracja: 2011-05-15, 19:47
Lokalizacja: Pyrlandia
brickshelf: Hegemon78
Kontakt:

 

#70 Post autor: Hegemon »

Przepraszam, że post pod postem ale mam pytanko. Od kilku dni coś jest ze statusami. Transakcja, która już wygląda na wysłaną (numer przewozowy, naliczone punkty VIP czy wczorajsza data wysyłki) nadal wisi jako "In Proces". Kolejna od 28.11 w ogóle nie ma żadnego statusu. Czy jakaś awaria z systemem? Czy ktoś ma podobnie?
Ostatnio zmieniony 2013-11-30, 10:16 przez Hegemon, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wiwat Krwawy Hegemon"

Moja kolekcja LEGO

Jetboy

#71 Post autor: Jetboy »

Nie masz się czym przejmować? Ja robie zakup, po tygodniu mam przesyłkę w firmie, przez ten czas nie zaglądam w statusy i żyje. Polecam.

Awatar użytkownika
Hegemon
Posty: 275
Rejestracja: 2011-05-15, 19:47
Lokalizacja: Pyrlandia
brickshelf: Hegemon78
Kontakt:

 

#72 Post autor: Hegemon »

Jetboy pisze:Nie masz się czym przejmować? Ja robie zakup, po tygodniu mam przesyłkę w firmie, przez ten czas nie zaglądam w statusy i żyje. Polecam.
Ale pomogłeś tym postem. To nie temat na to czy ktoś się przejmuje czy nie. Zapytałem tylko czy ktoś zauważył podobny problem ponieważ chciałbym się dowiedzieć czy to u mnie czy problemy ze strony S&H. Powód pytania to moja prywatna sprawa.
"Wiwat Krwawy Hegemon"

Moja kolekcja LEGO

Awatar użytkownika
Ciamek
VIP
Posty: 2787
Rejestracja: 2004-06-24, 23:08
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: Piglet
Kontakt:

 

#73 Post autor: Ciamek »

Mam pytanie - kto dostarcza przesyłki z S@H?

U mnie kiedyś był to DHL i zostawiał paczki na poczcie po prostu.
Czy dalej tak jest?

Bo mam status:
12/04/2013 16:10 Attempted Delivery
A dzisiaj byłem na poczcie zapytać co tam słychać, ale nic dla mnie nie mieli.
Zdrufko, Ciamek

Awatar użytkownika
rrosiak
Posty: 64
Rejestracja: 2012-01-07, 15:34
Lokalizacja: Warszawa, Kutno

#74 Post autor: rrosiak »

Ciamek pisze:Mam pytanie - kto dostarcza przesyłki z S@H?
Od kilku lat, do dnia dzisiejszego włącznie DHL. Dostawa do drzwi.
"Mądremu wystarczy napomknąć, a głupiego nawet biciem się nie nauczy."

Awatar użytkownika
wallyjarek
Posty: 1279
Rejestracja: 2013-10-24, 09:31
Lokalizacja: Poznań / Limerick - Irlandia
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#75 Post autor: wallyjarek »

Ja gdy pierwszy raz zamawiałem z S@H podałem niedokładny adres, nie mogli mnie znaleźć i musiałem pofatygować się na pocztę. Miło że pan z poczty zadzwonił. Gdy już adres podaje dokładny wszystko idzie mi w 7 dni od momentu zamówienia. U mnie chyba poczta rozwozi w IE, nigdy nie odbierałem paczki od kuriera, mam tzw. recepcjoniste na osiedlu.Nie wiem jak w PL.
Gdy dziś paczke dostałem, ostatni status miałem z 29 że paczka jest w Köln.
Nie wiem od czego to zależy.
Ostatnio zmieniony 2013-12-05, 22:36 przez wallyjarek, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ