Pytanie techniczne o silniki PF
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- Żbik
- Administrator
- Posty: 2960
- Rejestracja: 2006-06-06, 15:34
- Lokalizacja: Gdynia
- brickshelf: Zbiczasty
-
Zacznij od XL, to później i tak będziesz to musiał przerobić :D No ale w sumie na tym ta zabawa polega, żeby próbować różnych rzeczy i przy tym się uczyć.
Ostatnio zmieniony 2014-01-08, 20:42 przez Żbik, łącznie zmieniany 1 raz.
"As nigdy nie odmawia w słusznej sprawie!"
ABC prezentacji MOCy | Zamienniki wężyków pneumatycznych | Sklepik z gadżetami klubowymi
ABC prezentacji MOCy | Zamienniki wężyków pneumatycznych | Sklepik z gadżetami klubowymi
- 3dom
- Adminus Emeritus
- Posty: 5639
- Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: 3dom
-
Mozna bez switcha, wystarczy 1 dyfer obrocic o 180 stopni a atrape napedzac z 1 mostu.judam pisze:przyjrzyj się dokładnie mostom i znajdziesz tam miejsce na wpięcie M bez przeróbek. Niestety ma to jedną wadę że koła na obu osiach będą się kręciły w odwrotne strony czyli w ogóle bo to przecież 4x4 i się zblokują. Rozwiązaniem tego jest zastosowanie np switch'a Lego którego podłączysz pod silnik i zmienisz biegunowość. Ale możesz też podłączyć tylko jeden silnik ale będzie troche słaby.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
Na szybko dzisiaj dołożyłem silniki do Unimoga. 2 x XL do napędu (bezpośrednio na dyfry, bez przekładni) i silnik M do skrętu, który dał radę. Mam filmik i zdjęcia jeśli ktoś chciałby dowiedzieć się jak to działa.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EmGtXo1pDSg[/youtube]
Sorry za jakość zdjęć i wideo ale w mieszkaniu mam tylko telefon.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EmGtXo1pDSg[/youtube]
Sorry za jakość zdjęć i wideo ale w mieszkaniu mam tylko telefon.
XL'a w Unimogu można wsadzić bezinwazyjnie pod paką, nad tylnym mostem, wystarczy go zamocować - nawet jest wystający axle w tym miejscu do napędu. Robiłem tak z silnikiem L, trochę był za słaby (choć moje baterie też już nowe nie były), oczywiście trzeba też dać redukcję w zwolnicach.
Co do skrętu do przedniego mostu można bezpośrednio wsadzić Servo wystarczy drobna modyfikacja + lekka modyfikacja ułożenia liftarmów nad mostem.
Generalnie polecam ten temat, ale uwaga tasiemiec jak brazylijska telenowela.
http://www.eurobricks.com/forum/index.p ... opic=57543
Co do skrętu do przedniego mostu można bezpośrednio wsadzić Servo wystarczy drobna modyfikacja + lekka modyfikacja ułożenia liftarmów nad mostem.
Generalnie polecam ten temat, ale uwaga tasiemiec jak brazylijska telenowela.
http://www.eurobricks.com/forum/index.p ... opic=57543