Ewentualnie można zrobić sprzęgło jednokierunkowe żeby ograniczyć ten efekt hamowania kiedy już pullback się wykręci. Ale spektakularnego startu bym się nie spodziewał, pullbacki nie mają takiej mocy żeby palić gumę.
Ostatnio zmieniony 2014-06-03, 21:24 przez Sariel, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.youtube.com/watch?v=MpyaHbXv86c znalazłem w seci;) ciekawe czy inna prędkość wynikała z zastosowania innych koł, innego tel do pomiaru prędkości czy aby "pojazd" nie rozpędził się do max. prędkości.
https://www.youtube.com/watch?v=ezOCCAVl4E0 jeszcze bugatti. Zbudowany najprawdopodobniej w podobnym układzie co Zonda. Prędkość "podobno" ciut większa bo 16,4. Zastanawia mnie na ile "pomiary" prędkości są obiektywne, wystarczy np. zmienić podłoże po którym pojazd się porusza i wynik pomiaru będzie zapewne inny.
Owszem, zgodzę się. Baterie są równie ważnym elementem pomiaru. Tylko teraz pytanie czy pojazd który osiągnął większą prędkość w testach jest naprawdę szybszy czy testy były na "gorszej" nawierzchni, z gorszymi bateriami itp?:)
Ostatnio zmieniony 2014-07-13, 18:31 przez RobertSz, łącznie zmieniany 2 razy.
16.4 można różnie odebrać - oczywiście jest to symbol Veyrona ale również może być to podana prędkość;) Pamiętam, że temat pomiaru prędkości i jego dokładności był już kiedyś poruszany przy innym temacie. (np. na zasadzie "bramek")
Nigdzie w tym filmie nie widziałem info o prędkości, więc dedukowałbym jednak, że chodzi o oznaczenie modelu. Veyron 16.4 jest dość popularny, a twórca modelu raczej nie zapomniałby dopisać "km/h" gdyby chciał się pochwalić osiągami.
Aha, ciągle czekam Paweł na Twojego Veyrona z 4rc i karoserie z flex-ów - wiem, że w planach go nie masz ale chyba czas najwyższy dodać:). Tak samo fajnie byłoby ujrzeć na rc unit lamborgchini i audi ;)