Zamawiałem 3 stycznia. Nie mam żadnego maila z potwierdzeniem zamówienia. Faktycznie, mogłem po złożeniu zamówienia wydrukować potwierdzenie, ale nie zrobiłem tego, no cóż ;)
Z drugiej strony pamiętam, że już czasami nie dostawałem maila o potwierdzeniu zamówienia. Szczególnie gdy był gorący okres na S@H, jakiś 3 maj czy inne promocje, więc specjalnie się tym nie przejąłem.
Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze i po prostu za jakiś czas zestaw będzie wysłany i zablokują odpowiednią kwotę na karcie. Ale jakiś lekki niepokój się pojawił.
Działają Wam konta VIP? Gdy jestem na stronie, prosi mnie o zalogowanie do konta VIP (mimo, że jako kupujący jestem już zalogowany), nie pokazuje punktów.
Nic lepszego niż LEGO mój kolego
Pozdrawiam:
Paweł
Nie, coś spitolili, nie widzę punktów, już kiedyś pisałem, że ta ich stronka ma sporo błędów a dział IT jak przyznają panie w CS ma to gdzieś...dziwię się, że jeszcze tych pożal się Boże informatyków jeszcze nie wywalili na zbity ryj. Często mam tak, że nie mogę sprawdzić order status bo wywala mnie na główną, teraz punkty wcięło i był problem z zalogowaniem. Później jeszcze raz sprawdzę co z punktami...
To jeszcze jedna sprawa. Jak to jest z punktami VIP gdy kupuję w sklepie firmowym fizycznie. Podaje się jakiś numer konta VIP sprzedawcy, żeby punkty zostały naliczone, czy jak?
Nic lepszego niż LEGO mój kolego
Pozdrawiam:
Paweł