FAQ - Shop at Home - S@H

Składnica wiedzy

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
acmilaneo
Posty: 14
Rejestracja: 2011-09-15, 21:07
Lokalizacja: Poznań

#166 Post autor: acmilaneo »

Zamawiałem 3 stycznia. Nie mam żadnego maila z potwierdzeniem zamówienia. Faktycznie, mogłem po złożeniu zamówienia wydrukować potwierdzenie, ale nie zrobiłem tego, no cóż ;)

Z drugiej strony pamiętam, że już czasami nie dostawałem maila o potwierdzeniu zamówienia. Szczególnie gdy był gorący okres na S@H, jakiś 3 maj czy inne promocje, więc specjalnie się tym nie przejąłem.

Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze i po prostu za jakiś czas zestaw będzie wysłany i zablokują odpowiednią kwotę na karcie. Ale jakiś lekki niepokój się pojawił.

Awatar użytkownika
SERVATOR
VIP
Posty: 3607
Rejestracja: 2013-11-08, 11:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#167 Post autor: SERVATOR »

Zawsze możesz zerkną na "Order Status" na górze ekranu...

acmilaneo
Posty: 14
Rejestracja: 2011-09-15, 21:07
Lokalizacja: Poznań

#168 Post autor: acmilaneo »

O! I to jest najlepsza odpowiedź ;) Wielkie dzięki, naprawdę nie miałem pojęcia, że jest tam taka opcja i to takie łatwe...

Awatar użytkownika
Paweł
Posty: 443
Rejestracja: 2005-04-14, 15:23
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: starwarsmaniak
Kontakt:

 

#169 Post autor: Paweł »

Działają Wam konta VIP? Gdy jestem na stronie, prosi mnie o zalogowanie do konta VIP (mimo, że jako kupujący jestem już zalogowany), nie pokazuje punktów.
Nic lepszego niż LEGO mój kolego
Pozdrawiam:
Paweł

Awatar użytkownika
gmkkk
Posty: 1005
Rejestracja: 2014-06-24, 21:06
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
brickshelf: gmkkk

 

#170 Post autor: gmkkk »

Nie, coś spitolili, nie widzę punktów, już kiedyś pisałem, że ta ich stronka ma sporo błędów a dział IT jak przyznają panie w CS ma to gdzieś...dziwię się, że jeszcze tych pożal się Boże informatyków jeszcze nie wywalili na zbity ryj. Często mam tak, że nie mogę sprawdzić order status bo wywala mnie na główną, teraz punkty wcięło i był problem z zalogowaniem. Później jeszcze raz sprawdzę co z punktami...

Awatar użytkownika
nori
Adminus Emeritus
Posty: 931
Rejestracja: 2005-02-02, 12:12
Lokalizacja: Kraków
brickshelf: nori-gallery

 

#171 Post autor: nori »

Jeżeli macie, spróbujcie z wyłączonym AddBlockiem i Ghostery - u mnie te dwa pluginy nie lubiły się ze sklepem LEGO.
Recenzje i ciekawostki ze świata LEGO: 8studs

Awatar użytkownika
gmkkk
Posty: 1005
Rejestracja: 2014-06-24, 21:06
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
brickshelf: gmkkk

 

#172 Post autor: gmkkk »

Nie mam tych programów, więc nie powinno być konfliktu.

Awatar użytkownika
Paweł
Posty: 443
Rejestracja: 2005-04-14, 15:23
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: starwarsmaniak
Kontakt:

 

#173 Post autor: Paweł »

To jeszcze jedna sprawa. Jak to jest z punktami VIP gdy kupuję w sklepie firmowym fizycznie. Podaje się jakiś numer konta VIP sprzedawcy, żeby punkty zostały naliczone, czy jak?
Nic lepszego niż LEGO mój kolego
Pozdrawiam:
Paweł

Awatar użytkownika
gmkkk
Posty: 1005
Rejestracja: 2014-06-24, 21:06
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
brickshelf: gmkkk

 

#174 Post autor: gmkkk »

W Berlinie podałem nr karty i nie było żadnego problemu, jeszcze na miejscu wyrobili mi kartę , bo u nas tylko nr nadają.

Awatar użytkownika
3dom
Adminus Emeritus
Posty: 5639
Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: 3dom

 

#175 Post autor: 3dom »

Procedura zwrotów/reklamacji chyba się trochę zmieniła - teraz LEGO wysyła etykietę zwrotną i za darmo nadaje się paczkę na poczcie.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!

ODPOWIEDZ