[MOC] Audi R8 V10
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- wallyjarek
- Posty: 1272
- Rejestracja: 2013-10-24, 09:31
- Lokalizacja: Poznań / Limerick - Irlandia
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
- Sariel
- VIP
- Posty: 5418
- Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Sariel
- Kontakt:
-
To nic, dostałem właśnie maila od pana z Holandii który na trzech arkuszach w Excelu oblicza wymiary z dokładnością do 0,00001 milimetra i podaje jaki % koła powinna zajmować felga, i dowodzi w ten sposób że spaprałem proporcje :DRobertSz pisze:No widzisz Paweł, Audi jest takie wolne bo Ty tylko wykorzystywałeś przełożenie : "Duże zębatki na duże zębatki" a gdybyś posłuchał uwag - magicznego tricku użytkowników YT to pojazd pędziłby zapewne 50km/h.
Ostatnio zmieniony 2015-03-10, 15:42 przez Sariel, łącznie zmieniany 1 raz.
Spytaj go o wielkość schowka w kabinie oraz wielkość zapalniczki :-DSariel pisze:To nic, dostałem właśnie maila od pana z Holandii który na trzech arkuszach w Excelu oblicza wymiary z dokładnością do 0,00001 milimetra i podaje jaki % koła powinna zajmować felga, i dowodzi w ten sposób że spaprałem proporcje :DRobertSz pisze:No widzisz Paweł, Audi jest takie wolne bo Ty tylko wykorzystywałeś przełożenie : "Duże zębatki na duże zębatki" a gdybyś posłuchał uwag - magicznego tricku użytkowników YT to pojazd pędziłby zapewne 50km/h.
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!
Sztuką jest, zrobić to boczną!
- Waler
- VIP
- Posty: 768
- Rejestracja: 2010-09-08, 21:42
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
- brickshelf: waler
- Kontakt:
-
Patrzę tak na to Audi i bardzo mi się podoba jak zostało zbudowane. Wszystkie detale jak chromowany wlew paliwa, tarcze z zaciskami no i przednie światła - bajer. Nie wiem jaką wersję R8-ki budowałeś lecz w sprzedaży (na początku produkcji) były wersje V8 tego samochodu. Jeżeli chodzi o samą atrapę silnika to patrząc z profilu widać jak dość mocno wystaje tył silnika poza obrys klapy. Wkładając tam ośmiocylindrowca zyskałbyś dodatkowe 2 study miejsca oraz prawdopodobnie silnik już by nie wystawał.
Druga rzecz która kłuje mnie w oczy nie zależy od ciebie bo są to niezliczone odcienie pomarańczu. Widzę, że na dachu to już chyba specjalnie ułożyłeś te ciemniejsze klocki w dwa paski :) Lego powinno się wstydzić.
No i nie obraź się ale jak dla mnie zbudowanie supersamochodu (w takiej skali) z bricków i skosów sprawia że wydaje się on bardzo ociężały i taki trochę rozpłaszczony jak naleśnik. Z paneli i flexów (choćby w innym kolorze) moim zdaniem wyglądałby lepiej choć bardziej dziurawo.
Jednak model team wygląda najlepiej na kanciastych ciężarówkach i maszynach budowlanych.
Druga rzecz która kłuje mnie w oczy nie zależy od ciebie bo są to niezliczone odcienie pomarańczu. Widzę, że na dachu to już chyba specjalnie ułożyłeś te ciemniejsze klocki w dwa paski :) Lego powinno się wstydzić.
No i nie obraź się ale jak dla mnie zbudowanie supersamochodu (w takiej skali) z bricków i skosów sprawia że wydaje się on bardzo ociężały i taki trochę rozpłaszczony jak naleśnik. Z paneli i flexów (choćby w innym kolorze) moim zdaniem wyglądałby lepiej choć bardziej dziurawo.
Jednak model team wygląda najlepiej na kanciastych ciężarówkach i maszynach budowlanych.
- legosamigos
- VIP
- Posty: 3941
- Rejestracja: 2012-04-11, 07:01
- Lokalizacja: Gdańsk
- brickshelf: legosamigos
- Kontakt:
-
Zapytaj pana z Holandii, czy sam zbudowałby takie cacko jak Twoje ;) Auto naprawdę super, choć jak dla mnie troszkę za wolno jeździ. Może zamiast tej skrzyni lepiej byłoby wstawić silnik RC? Przypuszczam, że gdyby były zawiasy w kolorze pomarańczowym, zrobiłbyś pewnie drzwi i pokrywę silnika otwierane pilotem PF :) Szkoda, że Lego nie potrafi zrobić klocków w jednym odcieniu, bo niestety ten mix pomarańczowego psuje wygląd tego super auta, no ale na to nie mamy wpływu. Na tym zdjęciu chyba najbardziej widać ten mix niby 1 koloruSariel pisze:To nic, dostałem właśnie maila od pana z Holandii który na trzech arkuszach w Excelu oblicza wymiary z dokładnością do 0,00001 milimetra i podaje jaki % koła powinna zajmować felga, i dowodzi w ten sposób że spaprałem proporcje :DRobertSz pisze:No widzisz Paweł, Audi jest takie wolne bo Ty tylko wykorzystywałeś przełożenie : "Duże zębatki na duże zębatki" a gdybyś posłuchał uwag - magicznego tricku użytkowników YT to pojazd pędziłby zapewne 50km/h.
Moje życie jest jak klocki Lego, nigdy nie wiem, co zbuduję
Strasznie niecierpliwie czekałem na to R8 i w końcu jest. Audi jest oczywiście świetne. Pomijam to, że Audi R8 jest wg mnie jednym z najpiękniejszych samochodów sportowych w ogóle i sam fakt, że go zbudowałeś już daje ogromne zadowolenie. Najważniejsza cecha, czyli podobieństwo do oryginału, jest. Ode mnie na szczególną pochwałę zasługują najbardziej rozpoznawalne elementy czyli cały przód (światła, wloty powietrza z "półeczkami"), zaokrąglenie przedniej części maski i jej kąt opadania, boczne wstawki w innym kolorze niż reszta nadwozia, przetłoczenia na drzwiach oraz tył. Sam już od dawna delikatnie przymierzam się do złożenia R8 i im bardziej je studiowałem, tym więcej znajdowałem trudnych do odwzorowania miejsc, jakieś delikatne przetłoczenia, kąty itd. Biorąc to pod uwagę jestem pełen podziwu, że przy dokładnym porównaniu Twojego modelu z oryginałem da się porównać krzywizny i one do siebie dobrze pasują. Chciałbym też porównać Twoje R8 do Twojego Enzo, bo to ta sama kategoria samochodów. Przy R8 wybrałeś, wg mnie, chyba najtrudniejszy sposób odwzorowania i kolor. Ja osobiście samochody sportowe mogę budować tylko techniką panelową. Na plus jest fakt, że w R8 nie ma żadnych dziur tak jak miałeś w Enzo. Obsługiwana elektrycznie skrzynia biegów również jest lepsza niż w Ferrari. Kolejna wg mnie dobra decyzja to inny kolor felg. Chromowane na srebrne lustro nakładki na felgi Enzo mi się nie podobały, w R8 za to czarny chrom jest idealny. To jak przednie światła świecą na filmie to poezja. Z kolei kolorowe podświetlenie silnika dla mnie nie jest fajne. Nie lubię takiego stylu tuningowania nawet w normalnych autach, a już na pewno nie w R8, takich aut się nie tuninguje, a jak już to nie w ten sposób. Aha, szkoda, że uległeś na to V10 internetowym napinaczom.
Mała jeszcze uwaga, ale nie krytyka. R8 trochę mało jeździ na filmie. Wszystkie funkcje przedstawiłeś i to jest OK, ale to w końcu samochód, a jego podstawową funkcją jest jeżdżenie. Szkoda, że nie pojeździłeś nim na filmie tak ze 2 minuty. Co z tego, że nie jest szybki. Mogłeś się nie pierniczyć i przyspieszyć film ze 4 razy, byłoby widać charakter tego auta. Ford dużo jeździł i to było świetne.
Pytanko odnośnie kółek na tylnej klapie. Da się je zrobić z pierścieni z Władcy Pierścieni? Nie wiem czy nie są za grube i czy możliwe jest wciśnięcie ich na 4 sąsiadujące study? Nie mam ich i nie mogę sprawdzić, stąd pytanie.
Podsumowując, model jest wspaniały i bardzo chciałbym zagłosować na niego w konkursie na Moc miesiąca, a potem roku.
Powyższy cytat tylko to potwierdza.Sariel pisze:Na YT zdążyłem już przeczytać że model jest za długi, za krótki, za szeroki, za wąski oraz że jest taki magiczny trick którego na pewno nie znam, a mianowicie napędzanie małej zębatki dużą zębatką, gdybym go użył, Audi na pewno byłoby szybsze.
Mała jeszcze uwaga, ale nie krytyka. R8 trochę mało jeździ na filmie. Wszystkie funkcje przedstawiłeś i to jest OK, ale to w końcu samochód, a jego podstawową funkcją jest jeżdżenie. Szkoda, że nie pojeździłeś nim na filmie tak ze 2 minuty. Co z tego, że nie jest szybki. Mogłeś się nie pierniczyć i przyspieszyć film ze 4 razy, byłoby widać charakter tego auta. Ford dużo jeździł i to było świetne.
Pytanko odnośnie kółek na tylnej klapie. Da się je zrobić z pierścieni z Władcy Pierścieni? Nie wiem czy nie są za grube i czy możliwe jest wciśnięcie ich na 4 sąsiadujące study? Nie mam ich i nie mogę sprawdzić, stąd pytanie.
Podsumowując, model jest wspaniały i bardzo chciałbym zagłosować na niego w konkursie na Moc miesiąca, a potem roku.
Daje innym fory :-DSERVATOR pisze:Żeby Paweł jeszcze chciał zgłaszać swoje prace do konkursów na MOC miesiąca... Ostatnio to odpuścił. :(michal_forest pisze:Podsumowując, model jest wspaniały i bardzo chciałbym zagłosować na niego w konkursie na Moc miesiąca, a potem roku.
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!
Sztuką jest, zrobić to boczną!