[MOC] Honda Civic V RWD
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 2015-05-14, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
[MOC] Honda Civic V RWD
Witam.
To mój pierwszy post na forum, a za razem zgłoszenie na konkurs "Pierwsza Krew"
Zainspirowany własnym samochodem, przedstawiam Wam tuningowaną wersję wspomnianej Hondy.
W modelu jest negatyw (pochylone koła ;) napęd na tylną oś na sztywno (szpera 100% do driftu) oraz dwucylindrowy rzędowy poprzeczny silnik przed przednią osią. Sterowanie z dachu (kierownica to imitacja) Z tyłu żółte na dole to stabilizator, to na górze to rozpórka kielichów :D
Sportowy wydech końcowy i lotka JDM
Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja praca:D
https://www.flickr.com/photos/133909888@N05/
To mój pierwszy post na forum, a za razem zgłoszenie na konkurs "Pierwsza Krew"
Zainspirowany własnym samochodem, przedstawiam Wam tuningowaną wersję wspomnianej Hondy.
W modelu jest negatyw (pochylone koła ;) napęd na tylną oś na sztywno (szpera 100% do driftu) oraz dwucylindrowy rzędowy poprzeczny silnik przed przednią osią. Sterowanie z dachu (kierownica to imitacja) Z tyłu żółte na dole to stabilizator, to na górze to rozpórka kielichów :D
Sportowy wydech końcowy i lotka JDM
Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja praca:D
https://www.flickr.com/photos/133909888@N05/
- M_longer
- VIP
- Posty: 5429
- Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
- Lokalizacja: Lubin
- brickshelf: M-longer
- Kontakt:
-
Nie podoba mi się to zupełnie, a w tym wypadku jest jeszcze karykaturalnie przerysowane. Model wyglądałby lepiej z prostymi kołami.
Rozumiem że skala wymusiła takie rozwiązanie, ale Civica z tylnym napędem to chyba w tamtych czasach nie produkowali?
Na plus należy zaliczyć to że jak się przymknie oko to z przodu przypomina Civica.
Rozumiem że skala wymusiła takie rozwiązanie, ale Civica z tylnym napędem to chyba w tamtych czasach nie produkowali?
Na plus należy zaliczyć to że jak się przymknie oko to z przodu przypomina Civica.
Ostatnio zmieniony 2015-07-11, 20:32 przez M_longer, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kubrick
- VIP
- Posty: 2200
- Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
- Lokalizacja: KrakóVW
- brickshelf: Kubrick
- Kontakt:
-
Negatyw faktycznie mocno przerysowany, może jeszcze z dużym naciągiem by to wyglądało lepiej, ale coś mi nie pasi do końca. Podpowiedź: Fajnie te opony się naciągają na podwójnych felgach z VW T1 :)
Bardzo interesująca przednia oś, fajnie rozwiązałeś problem skrętu i geometrii - jest w tym potencjał, żeby coś więcej fajnego wymodzić.
I ten JDMowy spoiler od SPOONa tez mi się podoba. Jak Hondy i JDM mnie nie jarają, bo wolę VAGi, german style i OEM+, to takie smaczki doceniam :)
Bardzo interesująca przednia oś, fajnie rozwiązałeś problem skrętu i geometrii - jest w tym potencjał, żeby coś więcej fajnego wymodzić.
I ten JDMowy spoiler od SPOONa tez mi się podoba. Jak Hondy i JDM mnie nie jarają, bo wolę VAGi, german style i OEM+, to takie smaczki doceniam :)
Ostatnio zmieniony 2015-07-11, 20:32 przez Kubrick, łącznie zmieniany 2 razy.
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>
hm, gdyby wiózł krowę, co waży tak z 300 kilo + zestaw wakacyjny (200kg) to te koła rzeczywiście fabrycznie mogłyby być tak ugięte ale bez byka i zestawu wakacyjnego to po jakiego? ogólnie bryła ok, da się podciągnąć pod każdą markę i model. Ogólnie dobry start i życzę dalszego rozwoju oraz czasu, bo jednak wiek rośnie odwrotnie proporcjonalnie do czasu :)
Dzięki wszystkim za oddane głosy!
Już niedługo nowy moc
Już niedługo nowy moc
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 2015-05-14, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Niestety nie mam takich felg :(
Fakt, bardziej to Hot Hatch inspirowany Civic niz sam Civic, ale dziękuję za docenienie układu kierowniczego nad którym chwilę siedziałem i przez który trudno było też napędzić silnik z przodu, ale udało się:)
Miałem go w ogóle nie kończyć, ale dziewczyna mnie namówiła, no i jest;)
Fakt, bardziej to Hot Hatch inspirowany Civic niz sam Civic, ale dziękuję za docenienie układu kierowniczego nad którym chwilę siedziałem i przez który trudno było też napędzić silnik z przodu, ale udało się:)
Miałem go w ogóle nie kończyć, ale dziewczyna mnie namówiła, no i jest;)
- Kubrick
- VIP
- Posty: 2200
- Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
- Lokalizacja: KrakóVW
- brickshelf: Kubrick
- Kontakt:
-
Ale sam pas przedni elegancko odwzorowuje moim zdaniem 'jajko' ;]BoskiKacu pisze:Fakt, bardziej to Hot Hatch inspirowany Civic niz sam Civic,
Chcę to zobaczyć w akcji - nakręć jakiś film, albo chociaż gifa popełnij.BoskiKacu pisze:dziękuję za docenienie układu kierowniczego nad którym chwilę siedziałem i przez który trudno było też napędzić silnik z przodu, ale udało się
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>
- Waler
- VIP
- Posty: 768
- Rejestracja: 2010-09-08, 21:42
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
- brickshelf: waler
- Kontakt:
-
Honda Syfik, imitacja auta sportowego, jak ja jej nienawidzę a zwłaszcza przeróbek po których właściciele myślą że są fajni bo mają największy spoiler w mieście. Głośne, przerdzewiale i gubiące olej gruchoty (a taki jeździ właśnie po moim osiedlu i denerwuje ludzi). Z kolei pocieszające jest to, że gdybym sprzedał kolekcje klocków to mógłbym sobie kupić kilka takich hond, tylko pytanie po co :). To taka dygresja na początek.
Co do pracy to zgodzę się, że oryginał przypomina tylko z przodu. Ta honda to pracuje w polu że takie grube opony jak u traktora? Wszystkie 4 opony powinny być najcieńsze jakie są stworzone do tych felg czyli TE. Po drugie silnik. Z tego co kojarzę siedzą tam 4 cylindry. No to gdzie w Twojej pracy podziały się pozostałe dwa? Chyba, że to jakiś swap na 0.9 Multiair ;). Kolejny błąd - napęd. Civic i RWD? Hłe hłe hłe, rozbawileś mnie. Zrobienie napędu na przód nie jest wcale takie trudne, jest mnóstwo przykładów. Choćby najlepiej zaczerpnąć rozwiązania z mini trialowek. Ogółem to kiepski model wziąłeś do odwzorowania z klocków. Lepiej byłoby wziąć auto z klasycznym napędem ( silnik wzdłużnie, napęd na tył) chociaż problemów z podwoziem by nie było. Na karoserię polecam amerykańskie kanciaki - dobrze odwzorowuje się je z klocków bo są kanciaste :)
Co do pracy to zgodzę się, że oryginał przypomina tylko z przodu. Ta honda to pracuje w polu że takie grube opony jak u traktora? Wszystkie 4 opony powinny być najcieńsze jakie są stworzone do tych felg czyli TE. Po drugie silnik. Z tego co kojarzę siedzą tam 4 cylindry. No to gdzie w Twojej pracy podziały się pozostałe dwa? Chyba, że to jakiś swap na 0.9 Multiair ;). Kolejny błąd - napęd. Civic i RWD? Hłe hłe hłe, rozbawileś mnie. Zrobienie napędu na przód nie jest wcale takie trudne, jest mnóstwo przykładów. Choćby najlepiej zaczerpnąć rozwiązania z mini trialowek. Ogółem to kiepski model wziąłeś do odwzorowania z klocków. Lepiej byłoby wziąć auto z klasycznym napędem ( silnik wzdłużnie, napęd na tył) chociaż problemów z podwoziem by nie było. Na karoserię polecam amerykańskie kanciaki - dobrze odwzorowuje się je z klocków bo są kanciaste :)
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 2015-05-14, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Słuchaj, takim jeżdżę to mnie zaispirował. A wolę zmodowanym Cyfikiem jeździć niż jakąś landarą w dieslu tylko dlatego, ze tani dobry i wygodny. Każdy ma inne spojrzenie na samochód. Kup sobie busa, jak nie podoba Ci sie, ze Civic jest glosny, niski i niepraktyczny. Ale wieczorem na jakąś nocną jazdę, to chyba z taryfiarzami byś się musiał ustawić. W Hondzie chodzi o coś więcej, tak jak Kubrick napisał, ze woli VAGi, to pewnie nie miał na myśli najnowszego Passata,tylko jakąś pomodzoną Jette czy cuś (choć może się mylę).
Jak pewnie zauwazyłeś, "to pierwsza krew" i użyłem możliwie najmniejszych opon jakie miałem, chciałem niższy profil, ale nie mam.
P.S. jak w takiej wielkości samochodzie zrobić 4 cyle z przodu i jeszcze napęd na przednią oś przy pozostawionym negatywie? Bo to o to w tym wszystkim chodziło tak po prawdzie.
Do Kubrick: Dziś ogarnę ten filmik i wstawię:)
Jak pewnie zauwazyłeś, "to pierwsza krew" i użyłem możliwie najmniejszych opon jakie miałem, chciałem niższy profil, ale nie mam.
P.S. jak w takiej wielkości samochodzie zrobić 4 cyle z przodu i jeszcze napęd na przednią oś przy pozostawionym negatywie? Bo to o to w tym wszystkim chodziło tak po prawdzie.
Do Kubrick: Dziś ogarnę ten filmik i wstawię:)
Ostatnio zmieniony 2015-07-12, 07:16 przez BoskiKacu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kubrick
- VIP
- Posty: 2200
- Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
- Lokalizacja: KrakóVW
- brickshelf: Kubrick
- Kontakt:
-
Jettę chętnie bym przygarnął, ale do tej pory jeździłem czarnym Polo 6N lekko zbliżonym do matki ziemi (mam lęk wysokości ;) ).BoskiKacu pisze:tak jak Kubrick napisał, ze woli VAGi, to pewnie nie miał na myśli najnowszego Passata,tylko jakąś pomodzoną Jette czy cuś (choć może się mylę).
[img]http://www.00453005_0000002.pl/forum/images/photos/531b7d5f5373c7bc7746d.jpg[/img]
Info dla wszystkich sceptyków - da się normalnie jeździć po Polsce niskim autem ;]
Ja tu po Twojej stronie staję... A teraz mam Golfa Varianta w Dieslu (prestisz w... bardzo prestisz :P ).BoskiKacu pisze:A wolę zmodowanym Cyfikiem jeździć niż jakąś landarą w dieslu tylko dlatego, ze tani dobry i wygodny.
Ale się rozpisałem poz tematem O.o
Jak to czytałem, to liczyłem na wypowiedź w moim stylu, mniej więcej takWaler pisze:Honda Syfik, imitacja auta sportowego, jak ja jej nienawidzę a zwłaszcza przeróbek po których właściciele myślą że są fajni bo mają największy spoiler w mieście. Głośne, przerdzewiale i gubiące olej gruchoty (a taki jeździ właśnie po moim osiedlu i denerwuje ludzi).
Szkoda, że witamy nowego użytkownika taką nietolerancją. BoskiKacu, nie przejmuj się, moje MOCe na glebie też spotykają się z niezrozumieniem tematu ;)Kubrick by pisze:...ale model trafia w tą estetykę itd.
Pewnie o tym mowa.dirtzone pisze:Można by samemu zbudować atrapę silnika, nie używając legowych cylindrów. Nie mogę teraz znaleźć przykładu, ale gdzieś, kiedyś widziałem takie w Tatrze trtr u kogoś.
Ale potencjał już widać, wreszcie nie będę jedynym, który uważa, że tuningowane auta są fajne.BoskiKacu pisze:Jak pewnie zauwazyłeś, "to pierwsza krew" i użyłem możliwie najmniejszych opon jakie miałem, chciałem niższy profil, ale nie mam.
Tak z ogólnej obserwacji, wychodzi, że to jest fajne:
Ale to już nie:
A przecież jedno i drugie, to tuning w najlepszej formie, ale w różnych stylach. Dlatego, mimo że nie jestem fanem JDM, stylu VIP, śródziemnomorskiego, hiszpańskiego, czy angielskiego, to szanuję dobre projekty, bo wiem ile trzeba w to włożyć pieniędzy, pracy i serca.
czekam zniecierpliwiony :)BoskiKacu pisze:Dziś ogarnę ten filmik i wstawię
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>