[MOC] Uratuj małpę - gra "planszowa" w retro Techn

Technic, Scale Modeling, Great Ball Contraption

Moderator: Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Kalais
Posty: 512
Rejestracja: 2014-11-30, 19:17
Lokalizacja: Warszawa
: brickstreasure
Kontakt:

 

[MOC] Uratuj małpę - gra "planszowa" w retro Techn

#1 Post autor: Kalais »

Uff, udało się. Zrobiłem 6 MOCy przez weekend. To był mega speed building. Chciałem się wyrobić na konkurs, który kończy się w niedzielę o północy, a ja go zauważyłem dopiero w piątek wieczór...

Trzeba dodać, że był to pracujący dla mnie weekend, więc tylko 2 wieczory/kawałki nocy budowania i 1 wieczór na super szybkie fotki.

Jakby tu napisał jakieś głupoty to sorry, ale już ledwo na oczy widzę, a jeszcze muszę stworzyć 6 tematów, coś napisać i dodać foty...

Poniżej praca na konkurs Pierwsza krew - Kategoria III - Konstrukcja Technic.

Haha, cały czas się śmiałem to budując.

Ale od zacznijmy od początku. W Technic nic nie buduję, nie moja bajka. Dostałem jako dziecko jeden zestaw, który głównie tu posłużył za budulec. Dostałem go od ojca, inżyniera. Myślał, że się wciągnę. Ale ja wolałem zawsze Piratów, Zamki itp.

Anyway, jako dzieciak zbudowałem wg instrukcji samochód i alternatywę i to był koniec przygody z Techniciem. I oto po nie wiem ilu latach, mój pierwszy w życiu MOC z Technica.

Jest to gra dla dwóch osób. Kręcąc gałkami 1 osoba porusza ludkiem, a druga otwiera i zamyka paszczę.

Pierwsza osoba zdobywa punkty gdy nie tknięta przez paszczę dotknie (czyli uratuje małpę ;) , a druga gdy dotknie paszczą rękę ratującego.

Gra się śmiesznie, wygląda to przekomicznie.

Filmik może uda mi się jeszcze dziś dodać..., a na razie wrzucam fotki tej pokracznej gry :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Edit:
Film dodany.

Coś mi się przestawiło i zwariował FPS podczas nagrywania. Większość materiału nagrała się w 5 klatkach na sekundę ;/ Ale coś tam widać :)

https://www.youtube.com/watch?v=5BVBzciQ9iI

Uff, idę spać :)
Ostatnio zmieniony 2015-07-12, 23:28 przez Kalais, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
SERVATOR
VIP
Posty: 3506
Rejestracja: 2013-11-08, 11:51
Lokalizacja: Warszawa
: 117220864@N07
Kontakt:

 

#2 Post autor: SERVATOR »

Pomysł świetny.
Szkoda tylko, że zwycięstwo jednej lub drugiej strony nie jest bardziej widoczne, np. że po dotknięciu przez ludzika małpka nie spada.
Poza tym bardzo udana praca.
Mój "blożek"
[url=http://www.00453005_0000002.pl/forum/viewforum.php?f=119]Liga Gorących Szesnastek[/url]

Awatar użytkownika
Kalais
Posty: 512
Rejestracja: 2014-11-30, 19:17
Lokalizacja: Warszawa
: brickstreasure
Kontakt:

 

#3 Post autor: Kalais »

Bardziej niż o spadaniu małpki (które by było dość irytujące przy szybkim tempie rozgrywki) myślałem o automatycznej punktacji. W sensie żeby wyzwalał się mechanizm po wygranej przesuwający/obracający licznik z plate'ami 0-9. Ale musiałbym sporo powiększyć skalę do czegoś takiego, żeby ukryć choć trochę mechanizmy i zachować wygląd zwierzaka.

Zresztą i tak pewnie nie starczyło by mi klocków... Do tego co widać już zużyłem praktycznie wszystkie czarne i żółte technicowe bricki, jakie posiadam :)

No i czas, zabrakło go na takie kombinowanie niestety.

Awatar użytkownika
martinb
Posty: 678
Rejestracja: 2015-01-11, 20:12
Lokalizacja: Schwiebus

#4 Post autor: martinb »

Haha! Świetne! No i ta muzyczka!

Brawa za pomysł!

ODPOWIEDZ