Czy do kompresora użyje osobnego silnika tak, jak Gaasedel czy tego co do napędu to i tak system załączania i wyłączania kompresora musi "przeżucić jakąś wajche" u mnie będzie to jednocześnie zawór i http://www.peeron.com/inv/parts/6539 podłączający sie pod silniki lub odłanczający.
Jako, że planuje zrobić 2 stopniową skrzynie biegów, to podczas postoju wrzuce luz i silniki będą mogły nadal się kręcić.
Na razie to czysta teoria. Będę testował różne opcje i być może zrezygnuje z automatycznego kompresora.
Poza tym cały czas byłem przekonany, że w wózku będzie pełno miejsca, ale jak rozstawiłęm sobie koła i włożyłem pilot z bateriami to się troche zdziwiłem. A gdzie 2 silniki z RC, silnik do skręcania i ruchoma oś skrętna (--o--)?...
TT powraca II!!!
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- dmac
- Adminus Emeritus
- Posty: 2432
- Rejestracja: 2004-06-17, 19:16
- Lokalizacja: Szczecin
- brickshelf: dmac
-
TT pisze: Dmac ile potrafiłeś podnieść swoim widlakiem?
Nie pamiętam, czy w ogóle sprawdzałem maksymalny udźwig...
Na pewno nie był on duży, ale pustą paletę z belek i długich plate'ów mój widłak podnosił praktycznie bez wysiłku (choć na pewno dużo lżejszą od koła od 8466):
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=1259609
Tak czy inaczej, nie przejmuj się zbytnio udźwigiem; większość energii pochłaniają tu opory związane z rozciąganiem ramy i nic na to nie poradzisz.
Pozdrawiam,
dmac
_________________
The absence of limitations is the enemy of art - Orson Welles
dmac
_________________
The absence of limitations is the enemy of art - Orson Welles
Witam ponownie
Melduje, iż prace konstrukcyjne nad mechanizmami zostały zakończone... POZYTYWNIE!
Dodaje jedno zdjęcie poglądowe z telefonu:
http://www.brickshelf.com/gallery/TT/Fo ... c02954.jpg
Na dzień dzisiejszy mam gotowe podwozie na solidnej i masywnej ramie z bricków, zamontowany maszt, gotowy: napęd, skręcanie, kompresor z mechanizmem regulującym ciśnienie. Generalnie od strony technicznej wszystko działa. Została mi do zrobienia karoseria i zamontowanie 2 siłowników do obsługi pochyłu masztu, ale to dopiero jak zrobię karoserie.
Melduje, iż prace konstrukcyjne nad mechanizmami zostały zakończone... POZYTYWNIE!
Dodaje jedno zdjęcie poglądowe z telefonu:
http://www.brickshelf.com/gallery/TT/Fo ... c02954.jpg
Na dzień dzisiejszy mam gotowe podwozie na solidnej i masywnej ramie z bricków, zamontowany maszt, gotowy: napęd, skręcanie, kompresor z mechanizmem regulującym ciśnienie. Generalnie od strony technicznej wszystko działa. Została mi do zrobienia karoseria i zamontowanie 2 siłowników do obsługi pochyłu masztu, ale to dopiero jak zrobię karoserie.
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek