Uszkodzone serwo?

Technic, Scale Modeling, Great Ball Contraption

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Kruk
Posty: 471
Rejestracja: 2013-01-16, 12:18
Lokalizacja: Okolice Namysłowa
brickshelf: Na razie brak ;/...

 

#16 Post autor: Kruk »

W sumie łatwo się tego domyślić.
Taka mała reklama, dla AFOL'i zniżka 20%: http://cutedragonsandmore.deviantart.com/

Jellyeater
VIP
Posty: 2363
Rejestracja: 2014-03-16, 16:34
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Proszę uzupełnić
Kontakt:

 

#17 Post autor: Jellyeater »

A z jakością to w LEGO to osobna historia. Ale ich hasło powinno aktualnie brzmieć: "Coraz gorzej, ale i tak mimo wszystko nadal najlepiej na świecie, bo nikt nie chce z nami konkurować, bo jakby co to go pozwiemy, a kasy na prawników mamy w bór". :D Strasznie długie, przez co mało marketingowe. Dlatego jest pitolenie, że tylko najlepsze jest wystarczająco dobre. :-)

Ale na pewno wyślą Ci nowe. Bo serwis mają milusi. Jak się ma takie hasła i takie produkty, to trzeba mieć. :P
Ostatnio zmieniony 2016-06-21, 05:24 przez Jellyeater, łącznie zmieniany 1 raz.
Ile by nie było to i tak jest za mało.
Szacunek do klocków, nienawiść do COBI, tak zostałem wychowany.
foto

Awatar użytkownika
Bricksley
VIP
Posty: 2573
Rejestracja: 2005-03-29, 23:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
brickshelf: KAROL4

 

#18 Post autor: Bricksley »

Jellyeater pisze:Dlatego jest pitolenie, że tylko najlepsze jest wystarczająco dobre.
To akurat jest myśl założyciela a nie jakieś tam pitolenie.
Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
OmenGda
Posty: 873
Rejestracja: 2007-02-05, 21:58
Lokalizacja: Gdańsk
brickshelf: OmenGda

 

#19 Post autor: OmenGda »

Napisałeś już może odwołanie do reklamacji?
Ja bym nie dopuścił na Twoim miejscu bo zdecydowanie działa niepoprawnie....
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!

Awatar użytkownika
Żbik
Administrator
Posty: 2960
Rejestracja: 2006-06-06, 15:34
Lokalizacja: Gdynia
brickshelf: Zbiczasty

 

#20 Post autor: Żbik »

Ja też reklamowałem serwo kilka dni temu. Przysłali instrukcję montażu, czy aby na pewno mam je dobrze zamocowane :D Wyślą nowe ale chcą do badań to uszkodzone. Wysyłka na ich koszt, do odbioru przelewem lub w punktach VIP. Bardzo sprawnie to wszystko przebiegło.

Jellyeater
VIP
Posty: 2363
Rejestracja: 2014-03-16, 16:34
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Proszę uzupełnić
Kontakt:

 

#21 Post autor: Jellyeater »

Wyślą nowe ale chcą do badań to uszkodzone.
Ma to sens. Może w końcu uda im się znaleźć problem i kolejne będą lepsze. :D
Ile by nie było to i tak jest za mało.
Szacunek do klocków, nienawiść do COBI, tak zostałem wychowany.
foto

Awatar użytkownika
Durzy
Posty: 1113
Rejestracja: 2014-02-23, 12:37
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#22 Post autor: Durzy »

Żbik pisze:Wysyłka na ich koszt, do odbioru przelewem lub w punktach VIP. Bardzo sprawnie to wszystko przebiegło.
A podobno sami przysyłali kuriera pod dom?

Z ciekawości obserwuję temat, bo nie mam żadnego PF, ale ilość problemów z serwami rzuca się w oczy. Chyba nie było drugiego takiego wadliwego elementu, poza takim jednym silniczkiem 9v mającym wadę konstrukcyjną?

Awatar użytkownika
3dom
Adminus Emeritus
Posty: 5639
Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: 3dom

 

#23 Post autor: 3dom »

To nie Zalando. Przy zwrotach wysyłają Ci etykietę do darmowego zwrotu via Deutsche Post. Nie jestem pewien czy przy reklamacjach też tak kiedyś nie było ale dawno nie składałem reklamacji.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Żbik
Administrator
Posty: 2960
Rejestracja: 2006-06-06, 15:34
Lokalizacja: Gdynia
brickshelf: Zbiczasty

 

#24 Post autor: Żbik »

Durzy pisze:Z ciekawości obserwuję temat, bo nie mam żadnego PF, ale ilość problemów z serwami rzuca się w oczy.
Ja bym nie przesadzał. Na 20 serw jakie mam tylko jedno świruje.

Awatar użytkownika
OmenGda
Posty: 873
Rejestracja: 2007-02-05, 21:58
Lokalizacja: Gdańsk
brickshelf: OmenGda

 

#25 Post autor: OmenGda »

Żbik pisze:
Durzy pisze:Z ciekawości obserwuję temat, bo nie mam żadnego PF, ale ilość problemów z serwami rzuca się w oczy.
Ja bym nie przesadzał. Na 20 serw jakie mam tylko jedno świruje.
'jeszcze' :-)
A ktoś to rozbierał? Może to kwestia zabrudzenia w środku - nie styka / nie przepuszcza światła, w zależności od metody działania
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!

Awatar użytkownika
Iasafaer
Posty: 281
Rejestracja: 2015-05-14, 20:05
Lokalizacja: Gdańsk
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#26 Post autor: Iasafaer »

Podejrzewam, że będą nici z reklamacji, bo chca paragonu lub innego dowodu zakupu. Raz, że makulatury nie zbieram, dwa kupowałem element pojedynczo.
Ostatnio zmieniony 2016-06-27, 13:12 przez Iasafaer, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
OmenGda
Posty: 873
Rejestracja: 2007-02-05, 21:58
Lokalizacja: Gdańsk
brickshelf: OmenGda

 

#27 Post autor: OmenGda »

Dziwne. Jakby mi kazali dać paragon, za np silnik xl, których mam 8 to bym nie wiedział, który dać. Skąd mam wiedzieć z jakiego to zestawu się akurat dany silnik zepsuł....
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!

Awatar użytkownika
Żbik
Administrator
Posty: 2960
Rejestracja: 2006-06-06, 15:34
Lokalizacja: Gdynia
brickshelf: Zbiczasty

 

#28 Post autor: Żbik »

U mnie nie chcieli paragonu. Napisałem tak jak było, czyli że kupiony przez S@H.

Awatar użytkownika
Durzy
Posty: 1113
Rejestracja: 2014-02-23, 12:37
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#29 Post autor: Durzy »

OmenGda pisze:Dziwne. Jakby mi kazali dać paragon, za np silnik xl, których mam 8 to bym nie wiedział, który dać. Skąd mam wiedzieć z jakiego to zestawu się akurat dany silnik zepsuł....
Obawiam się, że wtedy byłbyś zmuszony okazać, którykolwiek paragon, a pewnie najlepszy byłby taki, który nie ma dwóch lat.
3dom pisze:To nie Zalando. Przy zwrotach wysyłają Ci etykietę do darmowego zwrotu via Deutsche Post. Nie jestem pewien czy przy reklamacjach też tak kiedyś nie było ale dawno nie składałem reklamacji.
O! O to mi chodziło z tą etykietą. Dziwne, że przy zwrotach i reklamacjach nie robią tak samo.

Awatar użytkownika
Żbik
Administrator
Posty: 2960
Rejestracja: 2006-06-06, 15:34
Lokalizacja: Gdynia
brickshelf: Zbiczasty

 

#30 Post autor: Żbik »

Dziś dzwoniła przemiła pani Anna z UK, poinformowała o dodaniu punktów na konto VIP i zapytała: "czy jest jeszcze coś co moglibyśmy dla pana zrobić" :)

ODPOWIEDZ