[Zawody] Rajd #3 STT 2016
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-
Sorry za DP. Zmotałem filmik z pierwszej sekcji:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LrkeJwK ... e=youtu.be[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LrkeJwK ... e=youtu.be[/youtube]
Pies utonął, łańcuch pływa
- Lomeltor
- Posty: 264
- Rejestracja: 2015-03-01, 21:19
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
No to 3 grosze ode mnie
Dzięki Panowie za rajd. Jak zawsze było fajnie, jak zawsze była haja :D Moim zdaniem to dodaje uroku tym naszym spotkaniom, bo i tak zawsze rozchodzimy się do domów w dobrym nastroju.
Trasy fajne, choć przyznam, że naszego parku nie lubię, ale dla równowagi było trochę "księżycowej" hali także dla mnie spoko.
Organizacja też idzie w dobrym kierunku, ktoś przyniósł chorągiewki, ktoś stolik, jedni robią odbiór inny trasy; a i podczas przejazdów każdy coś robił jakoś się udzielał - dla mnie bomba, oby tak dalej.
Cieszę się, że Zozoleon też znalazł chociaż chwilę, żeby do nas wpaść - wpadaj częściej i na dłużej!
Co do mojego występu, z jazdy raczej jestem zadowolony, nie było raczej jakiś karygodnych błędów (tak, 4min na jednym kamieniu się nie liczą! :P), z Kamaza też jestem zadowolony, ale pewne pomysły na modyfikację także się nasunęły. Mam nadzieję, że uda się do następnego rajdu wszystkie zrealizować.
PS. UJa - fajnie, że Ci się chciało skleić wideo. DZIĘ-KU-JE-MY!
Dzięki Panowie za rajd. Jak zawsze było fajnie, jak zawsze była haja :D Moim zdaniem to dodaje uroku tym naszym spotkaniom, bo i tak zawsze rozchodzimy się do domów w dobrym nastroju.
Trasy fajne, choć przyznam, że naszego parku nie lubię, ale dla równowagi było trochę "księżycowej" hali także dla mnie spoko.
Organizacja też idzie w dobrym kierunku, ktoś przyniósł chorągiewki, ktoś stolik, jedni robią odbiór inny trasy; a i podczas przejazdów każdy coś robił jakoś się udzielał - dla mnie bomba, oby tak dalej.
Cieszę się, że Zozoleon też znalazł chociaż chwilę, żeby do nas wpaść - wpadaj częściej i na dłużej!
Co do mojego występu, z jazdy raczej jestem zadowolony, nie było raczej jakiś karygodnych błędów (tak, 4min na jednym kamieniu się nie liczą! :P), z Kamaza też jestem zadowolony, ale pewne pomysły na modyfikację także się nasunęły. Mam nadzieję, że uda się do następnego rajdu wszystkie zrealizować.
PS. UJa - fajnie, że Ci się chciało skleić wideo. DZIĘ-KU-JE-MY!
Ostatnio zmieniony 2016-06-29, 21:59 przez Lomeltor, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki za kolejny świetny rajd! 3 trasy w parku miejskim i 2 na hali w Bytomiu - było gdzie się namęczyć. Szkoda tylko tej pogody, bo nie dość że się przedłużyło, to nie mogliśmy wykorzystać wszystkich możliwości parku, ale cóż, życie.
Podsumowanie maszyn z mojej strony:
1. Bedford Zozoleona - malutkie autko z mnóstwem mocy, dzięki zastosowaniu małego boxa. Na dodatek silnik z tyłu jest ustawiony poprzecznie, co jeszcze zmniejsza opory. Niestety ta moc aż tak nie pomaga na trasach - auto jest zbyt narwane, może warto by pomyśleć o pilocie z regulacją?
2. Tatra Blahy - jedyny pojazd na Lkach, zamiast Xli. Nie wiem, czy to dobry wybór, bo sam na nich wcześniej jeździłem i po dłuższym czasie się gotowały, dlatego zmieniłem na Xle. Poza tym zastanawiam się, czemu tak często łamały Ci się kardany - jakaś wadliwa partia?
3. Kamaz Lomeltora - lekkie 6x6 z charakterystyczną kabiną. Zwycięstwo na pierwszej sekcji, niestety potem zaczął niedomagać tylny most, sam do końca nie rozumiem czemu. W każdym razie na ostrych podjazdach było ciężko, dlatego taki wynik. Gdyby nie ten brak mocy mógłbyś być na podium.
4. Moja Tatra - bardzo wywrotny pojazd, niewiele da się zrobić, by temu zapobiec. To miał być bardziej test pojazdu 4x4x4 i to czy mają one rację bytu w naszych zawodach - jak jest oceńcie sami. Z występu jestem średnio zadowolony, bo było trochę głupich błędów, ale druga i trzecia sekcja wypadły bardzo dobrze.
5. Matador Sebanma - weteran zawodów, znów wysoka pozycja. Przeczuwałem, że ze mną wygrasz, ale nie że tylko jednym punktem. Szkoda tylko trzeciej sekcji, bo bramki były naprawdę trudne i mnóstwo czasu na nich straciłeś. Ale ogólnie bardzo dobry występ, jak zawsze.
6. Tatra Uja - kolejne zwycięstwo do kolekcji. Auto bardzo dobre, krótkie zwisy, dużo mocy i sprawny skręt - niby nic nadzwyczajnego, ale prostota daje w tym sporcie przewagę. Poza pierwszą sekcją same zwycięstwa - gratulacje.
Gratuluję wszystkim zawodnikom i kolegom z podium, oraz czekam z niecierpliwością na kolejne starcie ;)
Podsumowanie maszyn z mojej strony:
1. Bedford Zozoleona - malutkie autko z mnóstwem mocy, dzięki zastosowaniu małego boxa. Na dodatek silnik z tyłu jest ustawiony poprzecznie, co jeszcze zmniejsza opory. Niestety ta moc aż tak nie pomaga na trasach - auto jest zbyt narwane, może warto by pomyśleć o pilocie z regulacją?
2. Tatra Blahy - jedyny pojazd na Lkach, zamiast Xli. Nie wiem, czy to dobry wybór, bo sam na nich wcześniej jeździłem i po dłuższym czasie się gotowały, dlatego zmieniłem na Xle. Poza tym zastanawiam się, czemu tak często łamały Ci się kardany - jakaś wadliwa partia?
3. Kamaz Lomeltora - lekkie 6x6 z charakterystyczną kabiną. Zwycięstwo na pierwszej sekcji, niestety potem zaczął niedomagać tylny most, sam do końca nie rozumiem czemu. W każdym razie na ostrych podjazdach było ciężko, dlatego taki wynik. Gdyby nie ten brak mocy mógłbyś być na podium.
4. Moja Tatra - bardzo wywrotny pojazd, niewiele da się zrobić, by temu zapobiec. To miał być bardziej test pojazdu 4x4x4 i to czy mają one rację bytu w naszych zawodach - jak jest oceńcie sami. Z występu jestem średnio zadowolony, bo było trochę głupich błędów, ale druga i trzecia sekcja wypadły bardzo dobrze.
5. Matador Sebanma - weteran zawodów, znów wysoka pozycja. Przeczuwałem, że ze mną wygrasz, ale nie że tylko jednym punktem. Szkoda tylko trzeciej sekcji, bo bramki były naprawdę trudne i mnóstwo czasu na nich straciłeś. Ale ogólnie bardzo dobry występ, jak zawsze.
6. Tatra Uja - kolejne zwycięstwo do kolekcji. Auto bardzo dobre, krótkie zwisy, dużo mocy i sprawny skręt - niby nic nadzwyczajnego, ale prostota daje w tym sporcie przewagę. Poza pierwszą sekcją same zwycięstwa - gratulacje.
Gratuluję wszystkim zawodnikom i kolegom z podium, oraz czekam z niecierpliwością na kolejne starcie ;)
Ostatnio zmieniony 2016-07-01, 11:02 przez Kamyk, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lomeltor
- Posty: 264
- Rejestracja: 2015-03-01, 21:19
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Tak, minął równo tydzień, emocje nieco opadły, to teraz trzy słowa na spokojnie :)
1. Tatra UJa - ponownie pierwsze miejsce. Tatra jak zwykle, bez jakiegokolwiek zająknięcia pokonywała kolejnie przeszkody. Magia 8x8 czy kunszt budowy kierującego? Pewnie jedno i drugie. Ewidentnie jedyną słabą stroną jest długość i promień skrętu, więc przy każdym manewrze trzeba już myśleć o następnym, żeby jak najmniej manewrować. Mimo tego póki co, tatra nam odjeżdża.
2. Aec Sebanma - mała żwawa biedroneczka :) mały, lekki, zwrotny bolid 4x4, który wydawałoby się, że jest idealny do miasta. Nic bardziej mylnego, moc, która w nim drzemie powoduje, że model świetnie sobie radzi w terenie. Progi czy najazdy nie stanowiły żadnego problemu. Te plusy w połączeniu z doświadczeniem kierującego zaowocowały drugim miejscem.
3. Tatra Kamyka - magia, nie dość, że jeździ bokiem, to lata (na nieszczęście). Model stosunkowo wywrotny, ale widać, że z rajdu na rajd opanowanie rośnie i samych rolek coraz mniej. Wszystko prawdopodobnie za sprawą "magicznego" - skrętnego - tylnego mostu. Czasem ustawienie tylnych kół powodowało niekorzystne ułożenie środka ciężkości. Z drugiej strony, zawracanie niemal w miejscu, czy podjazd do bramki bokiem naprawdę robi duże wrażenie. Nawet jeśli gdzieś przypadkiem zawiśnie, to skrętny przód i tył dają tyle kombinacji, że tatra za każdy razem da sobie radę. Dość dużo uwagi też na ostatnim rajdzie przykuwało ustawienie tylnych kół przy podjazdach/progach. Zawieszenie wyginało się do tego stopnia, że przypominało to negatyw ;) Co w sumie wydawało się, że pomaga.
4. Kamaz, mój - dużo jeszcze do poprawy, biegi przydałoby się, żeby szybciej się zmieniały, poprawić PRZEŚWIT!, i przerobić zejście na tylny tandem tak, żeby zaoszczędzić trochę mocy - wszyscy widzieli co działo się na 2 sekcji... Tak, w miarę stabilny, wydaje się pancerny, jestem ogólnie zadowolony. W sumie przegrałem o 1ptk :)
5. Tatra Blahy - dzielnie walczące 6x6. Brak jakiś większych błędów konstrukcyjnych, odważne posunięcie z konstrukcją na silnikach "L", maszyna dzielnie pneła do przodu. Wszyscy się tylko zastanawiają o co chodziło z tymi kardanami... Pieron wie.
6. Bedford Zozoleona - dzika bestia, ciężko okiełznać, duuużo mocy i prędkości. Jak to mówią "miota nim jak szatan". Również, mały i lekki ale z tym zapasem mocy bardzo narowisty. Co prawda z baraku czasu występ był krótki, ale wierze, że to autko jeszcze nas zaskoczy.
1. Tatra UJa - ponownie pierwsze miejsce. Tatra jak zwykle, bez jakiegokolwiek zająknięcia pokonywała kolejnie przeszkody. Magia 8x8 czy kunszt budowy kierującego? Pewnie jedno i drugie. Ewidentnie jedyną słabą stroną jest długość i promień skrętu, więc przy każdym manewrze trzeba już myśleć o następnym, żeby jak najmniej manewrować. Mimo tego póki co, tatra nam odjeżdża.
2. Aec Sebanma - mała żwawa biedroneczka :) mały, lekki, zwrotny bolid 4x4, który wydawałoby się, że jest idealny do miasta. Nic bardziej mylnego, moc, która w nim drzemie powoduje, że model świetnie sobie radzi w terenie. Progi czy najazdy nie stanowiły żadnego problemu. Te plusy w połączeniu z doświadczeniem kierującego zaowocowały drugim miejscem.
3. Tatra Kamyka - magia, nie dość, że jeździ bokiem, to lata (na nieszczęście). Model stosunkowo wywrotny, ale widać, że z rajdu na rajd opanowanie rośnie i samych rolek coraz mniej. Wszystko prawdopodobnie za sprawą "magicznego" - skrętnego - tylnego mostu. Czasem ustawienie tylnych kół powodowało niekorzystne ułożenie środka ciężkości. Z drugiej strony, zawracanie niemal w miejscu, czy podjazd do bramki bokiem naprawdę robi duże wrażenie. Nawet jeśli gdzieś przypadkiem zawiśnie, to skrętny przód i tył dają tyle kombinacji, że tatra za każdy razem da sobie radę. Dość dużo uwagi też na ostatnim rajdzie przykuwało ustawienie tylnych kół przy podjazdach/progach. Zawieszenie wyginało się do tego stopnia, że przypominało to negatyw ;) Co w sumie wydawało się, że pomaga.
4. Kamaz, mój - dużo jeszcze do poprawy, biegi przydałoby się, żeby szybciej się zmieniały, poprawić PRZEŚWIT!, i przerobić zejście na tylny tandem tak, żeby zaoszczędzić trochę mocy - wszyscy widzieli co działo się na 2 sekcji... Tak, w miarę stabilny, wydaje się pancerny, jestem ogólnie zadowolony. W sumie przegrałem o 1ptk :)
5. Tatra Blahy - dzielnie walczące 6x6. Brak jakiś większych błędów konstrukcyjnych, odważne posunięcie z konstrukcją na silnikach "L", maszyna dzielnie pneła do przodu. Wszyscy się tylko zastanawiają o co chodziło z tymi kardanami... Pieron wie.
6. Bedford Zozoleona - dzika bestia, ciężko okiełznać, duuużo mocy i prędkości. Jak to mówią "miota nim jak szatan". Również, mały i lekki ale z tym zapasem mocy bardzo narowisty. Co prawda z baraku czasu występ był krótki, ale wierze, że to autko jeszcze nas zaskoczy.
Ostatnio zmieniony 2016-07-03, 22:21 przez Lomeltor, łącznie zmieniany 1 raz.
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-
3x L to zbyt duża moc pomimo układu 6x6 przypadająca na jedno koło, które jak gdzieś chyci to zabiera kardana do krainy wiecznych łowów.lomeltor pisze: Wszyscy się tylko zastanawiają o co chodziło z tymi kardanami... Pieron wie.
Kule, Mati, jak jeszcze zwiększysz prześwit to uważaj na rolki :/
Pies utonął, łańcuch pływa