Jeśli nie telefon, to skorzystaj z tego maila: legoservice@lego.comAnaniasz pisze:Czy jest jakiś w miarę szybki sposób skontaktowania się z obsługą klienta, oprócz telefonu (mam teraz zablokowane połączenia międzynarodowe)?
Państwo LEGO dwukrotnie obciążyło mi kartę za jedno zamówienie raz 01.08, a przed chwilą po raz drugi. Jako, że zamówienie było na sporą kwotę to mam teraz problem...
Customer Service - Czyli jak złożyć reklamację
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
Spoko loko. Zobacz w historii konta. Podwójnie pewnie nie zabrali.Ananiasz pisze:Czy jest jakiś w miarę szybki sposób skontaktowania się z obsługą klienta, oprócz telefonu (mam teraz zablokowane połączenia międzynarodowe)?
Państwo LEGO dwukrotnie obciążyło mi kartę za jedno zamówienie raz 01.08, a przed chwilą po raz drugi. Jako, że zamówienie było na sporą kwotę to mam teraz problem...
Po prostu przy zamówieniu autoryzują konto pobierając kwotę. Po tygodniu autoryzacja wygasa i oddają. Jak maja towar to zabierają znowu.
Mi zabrali kasę, wczoraj oddali, a zaraz zabiorą. Bo crawlera właśnie pakują :)
Rozmawiałem 20 sekund tego z Gracją właśnie o tym tajemnym zwrocie 800.
mniam mniam -> http://www.brickshelf.com/gallery/barte ... lfurix.gif
Już wiem (znalazłem stacjonarkę i dodzwoniłem się do pani Gracji)... Problem jest u mnie w banku, że od tygodnia nie zdjęli blokady z autoryzacji. A boli dosyć bo kwota zamówienia czterocyfrowa, a tu piątek i bank ma już wszystko w pompie, a tu termin raty hipo, a tu polecenie zapłaty na cośtam i tak dalej i tak dalej :-)
Kolekcjoner dziurawych klocków.
- Hegemon
- Posty: 275
- Rejestracja: 2011-05-15, 19:47
- Lokalizacja: Pyrlandia
- brickshelf: Hegemon78
- Kontakt:
-
W czwartek dostałem dwie przesyłki z LEGO. W jednej "ptaki" i dopychacze a w drugiej Minecraft 21115 też z dopełniaczami. Po otwarciu wkurzenie. Ptaki z bocznej strony opakowania "dziabnięte" w dwóch miejscach. Minecraft zgnieciony z jednej strony. Dopiero dziś dodzwoniłem się do CS aby powiadomić o uszkodzeniach. Jako, że "ptaki" nie są aż tak tragiczne to nie chcąc robić zamieszania zgłosiłem Minecrafta a o "ptakach" tylko wspomniałem. Pani Marta przeprosiła i zaproponowała wymianę na standardowych warunkach. Ja odsyłam a oni oddają kasę za przesyłkę i wysyłają nowy zestaw. Zgodziłem się i dodatkowo zareklamowałem brak dodatkowych punktów VIP za zakup z 5 stycznia. W gratisie zamiast około 50 punktów naliczyli mi 100. Ucieszyłem się i podczas rozmowy wyszło, że rano dostałem kolejną przesyłkę od nich i nie powinno być nic uszkodzone, bo był tylko jeden mały kartonik z LEGO movie 70801 a reszta to jakieś packi z figurkami (akurat była przecena). Rozłączyłem się i poszedłem otworzyć karton. Krew mnie zalała po odsłonięciu woreczków z powietrzem. Kartonik od LEGO movie na chama wciśnięty do kartona i bok uszkodzony o plastikowe opakowania z figurkami. Kolejny telefon do Pani Marty i reklamacja kolejnego kartonika z klockami. Ostatecznie mam odesłać Minecrafta i przesłać zdjęcia 70801 a oni odeślą mi braki. Doślę im zdjęcie "ptaków". Porobiłem też foty naklejek pakowaczy.
Przez cały zeszły rok pomimo kilkudziesięciu przesyłek tylko raz reklamowałem zniszczone opakowanie a w tym roku na 3 przesyłki miałem 3 zonki. Jak obrobię foty to dodatkowo umieszczę. Pakowanie kiepskie ale serwis reklamacyjny jak zwykle na najwyższym poziomie.
Przez cały zeszły rok pomimo kilkudziesięciu przesyłek tylko raz reklamowałem zniszczone opakowanie a w tym roku na 3 przesyłki miałem 3 zonki. Jak obrobię foty to dodatkowo umieszczę. Pakowanie kiepskie ale serwis reklamacyjny jak zwykle na najwyższym poziomie.