Customer Service - Czyli jak złożyć reklamację

Składnica wiedzy

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
bacon
Adminus Emeritus
Posty: 1501
Rejestracja: 2012-07-26, 15:21
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#46 Post autor: bacon »

Ananiasz pisze:Czy jest jakiś w miarę szybki sposób skontaktowania się z obsługą klienta, oprócz telefonu (mam teraz zablokowane połączenia międzynarodowe)?
Państwo LEGO dwukrotnie obciążyło mi kartę za jedno zamówienie raz 01.08, a przed chwilą po raz drugi. Jako, że zamówienie było na sporą kwotę to mam teraz problem...
Jeśli nie telefon, to skorzystaj z tego maila: legoservice@lego.com

Awatar użytkownika
bartek_mi
Posty: 286
Rejestracja: 2007-12-03, 14:11
Lokalizacja: wawa
brickshelf: bartekmi

 

#47 Post autor: bartek_mi »

Ananiasz pisze:Czy jest jakiś w miarę szybki sposób skontaktowania się z obsługą klienta, oprócz telefonu (mam teraz zablokowane połączenia międzynarodowe)?
Państwo LEGO dwukrotnie obciążyło mi kartę za jedno zamówienie raz 01.08, a przed chwilą po raz drugi. Jako, że zamówienie było na sporą kwotę to mam teraz problem...
Spoko loko. Zobacz w historii konta. Podwójnie pewnie nie zabrali.
Po prostu przy zamówieniu autoryzują konto pobierając kwotę. Po tygodniu autoryzacja wygasa i oddają. Jak maja towar to zabierają znowu.

Mi zabrali kasę, wczoraj oddali, a zaraz zabiorą. Bo crawlera właśnie pakują :)
Rozmawiałem 20 sekund tego z Gracją właśnie o tym tajemnym zwrocie 800.

Ananiasz
Posty: 47
Rejestracja: 2012-08-09, 13:00
Lokalizacja: Gdańsk
brickshelf: Ananiasz

 

#48 Post autor: Ananiasz »

Już wiem (znalazłem stacjonarkę i dodzwoniłem się do pani Gracji)... Problem jest u mnie w banku, że od tygodnia nie zdjęli blokady z autoryzacji. A boli dosyć bo kwota zamówienia czterocyfrowa, a tu piątek i bank ma już wszystko w pompie, a tu termin raty hipo, a tu polecenie zapłaty na cośtam i tak dalej i tak dalej :-)
Kolekcjoner dziurawych klocków.

Awatar użytkownika
Hegemon
Posty: 275
Rejestracja: 2011-05-15, 19:47
Lokalizacja: Pyrlandia
brickshelf: Hegemon78
Kontakt:

 

#49 Post autor: Hegemon »

W czwartek dostałem dwie przesyłki z LEGO. W jednej "ptaki" i dopychacze a w drugiej Minecraft 21115 też z dopełniaczami. Po otwarciu wkurzenie. Ptaki z bocznej strony opakowania "dziabnięte" w dwóch miejscach. Minecraft zgnieciony z jednej strony. Dopiero dziś dodzwoniłem się do CS aby powiadomić o uszkodzeniach. Jako, że "ptaki" nie są aż tak tragiczne to nie chcąc robić zamieszania zgłosiłem Minecrafta a o "ptakach" tylko wspomniałem. Pani Marta przeprosiła i zaproponowała wymianę na standardowych warunkach. Ja odsyłam a oni oddają kasę za przesyłkę i wysyłają nowy zestaw. Zgodziłem się i dodatkowo zareklamowałem brak dodatkowych punktów VIP za zakup z 5 stycznia. W gratisie zamiast około 50 punktów naliczyli mi 100. Ucieszyłem się i podczas rozmowy wyszło, że rano dostałem kolejną przesyłkę od nich i nie powinno być nic uszkodzone, bo był tylko jeden mały kartonik z LEGO movie 70801 a reszta to jakieś packi z figurkami (akurat była przecena). Rozłączyłem się i poszedłem otworzyć karton. Krew mnie zalała po odsłonięciu woreczków z powietrzem. Kartonik od LEGO movie na chama wciśnięty do kartona i bok uszkodzony o plastikowe opakowania z figurkami. Kolejny telefon do Pani Marty i reklamacja kolejnego kartonika z klockami. Ostatecznie mam odesłać Minecrafta i przesłać zdjęcia 70801 a oni odeślą mi braki. Doślę im zdjęcie "ptaków". Porobiłem też foty naklejek pakowaczy.

Przez cały zeszły rok pomimo kilkudziesięciu przesyłek tylko raz reklamowałem zniszczone opakowanie a w tym roku na 3 przesyłki miałem 3 zonki. Jak obrobię foty to dodatkowo umieszczę. Pakowanie kiepskie ale serwis reklamacyjny jak zwykle na najwyższym poziomie.
"Wiwat Krwawy Hegemon"

Moja kolekcja LEGO

Awatar użytkownika
OmenGda
Posty: 873
Rejestracja: 2007-02-05, 21:58
Lokalizacja: Gdańsk
brickshelf: OmenGda

 

#50 Post autor: OmenGda »

A ja mam chyba trochę laickie pytanie... Czy wymieniając uszkodzone elementy podaję numerki takie jak na bricklink?
Dla przykładu mam napisać 'power functions m' czy może '58120c01'?

Pozdrawiam
Michu
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!

Ojek
Posty: 136
Rejestracja: 2015-10-20, 10:25
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#51 Post autor: Ojek »

Jak zgłaszałem wadliwe klocki to wybierałem na stronie Lego numer zestawu, a następnie "wyklikiwałem" z dostępnych w danym zestawie.

Awatar użytkownika
OmenGda
Posty: 873
Rejestracja: 2007-02-05, 21:58
Lokalizacja: Gdańsk
brickshelf: OmenGda

 

#52 Post autor: OmenGda »

Ojek pisze:Jak zgłaszałem wadliwe klocki to wybierałem na stronie Lego numer zestawu, a następnie "wyklikiwałem" z dostępnych w danym zestawie.
No dobra, a przez telefon?
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!

Awatar użytkownika
bacon
Adminus Emeritus
Posty: 1501
Rejestracja: 2012-07-26, 15:21
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#53 Post autor: bacon »

Powiedz silnik M numer 8883

Awatar użytkownika
OmenGda
Posty: 873
Rejestracja: 2007-02-05, 21:58
Lokalizacja: Gdańsk
brickshelf: OmenGda

 

#54 Post autor: OmenGda »

bacon pisze:Powiedz silnik M numer 8883
Dziękuję bardzo :-) komplet danych, można dzwonić.
czyli jednak inny numer niż na bricklink :-)

Pozdrawiam
Michu
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!

ODPOWIEDZ