Gięcie flex-axli i flex-hose w MLcad

Mindstorms, WeDo, Lego Digital Desinger, Stud.io

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
noniusz
VIP
Posty: 1073
Rejestracja: 2011-11-23, 21:02
Lokalizacja: Poznań
brickshelf: gkurkowski
Kontakt:

 

Gięcie flex-axli i flex-hose w MLcad

#1 Post autor: noniusz »

Krótko i treściwie jak w temacie - czy jest możliwość i jeśli tak, to jak "zgiąć" flex-axle i/lub flex-hose w MLcad?

Znalazłem taki guzik "Flex Hose Generator", ale po jego wciśnięciu wstawia się jakiś karbowany wężyk. Dodatkowo jest to mało intuicyjne, fajnie by było przeciągnąć myszką jeden z punktów takiego wężyka aż do uzyskania pożądanej krzywej, jak w większości programów graficznych.

Awatar użytkownika
M_longer
VIP
Posty: 5429
Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
Lokalizacja: Lubin
brickshelf: M-longer
Kontakt:

 

Re: Gięcie flex-axli i flex-hose w MLcad

#2 Post autor: M_longer »

noniusz pisze:Krótko i treściwie jak w temacie - czy jest możliwość i jeśli tak, to jak "zgiąć" flex-axle i/lub flex-hose w MLcad?

Znalazłem taki guzik "Flex Hose Generator", ale po jego wciśnięciu wstawia się jakiś karbowany wężyk. Dodatkowo jest to mało intuicyjne, fajnie by było przeciągnąć myszką jeden z punktów takiego wężyka aż do uzyskania pożądanej krzywej, jak w większości programów graficznych.
Tak?

Obrazek

To mam dla Ciebie złą wiadomość, bo trzeba w MLcadzie uruchomić Lsynth.
A potem nauczyć się jak go obsługiwać, co jest na początku katorgą.

ODPOWIEDZ