Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] Fallout: Knajpa
Autor Wiadomość
Mestari 
VIP


Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2013
Wpisy: 1265
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-04, 01:20   [MOC] Fallout: Knajpa

Chciałbym Wam przedstawić swoją cześć makiety Fallout - knajpę, która ma być częścią kompleksu stacji benzynowej:



Zależało mi na oddaniu pustki, stąd zwiększenie powierzchni z 1 do 4 baseplatów. Dzięki temu knajpa nie leży bezpośrednio przy sąsiadach, mamy trochę więcej "powietrza". Zdecydowałem się nie dawać też żadnego minifiga - to po prostu opuszczony budynek w nienajlepszym stanie.
W trakcie budowy natrafiłem na dwie trudności natury "budulcowej": szalenie denerwująca mnie różnica w odcieniach sand green i druga - liście oliwkowe z supportu okazały się za krótkie... są prawie długości 4 studów, ale nie dokładnie. Przez to mają tendencję do odstawania. Nie dotyczy to też każdego liścia, tylko około połowy tych, których użyłem. Tak czy inaczej kiepsko...

Tutaj jeszcze widoki na każdą ze stron:







Całość składa się z 5 modułów. 4x baseplate i do tego luźno leżąca na tym knajpa jako ostatni klocek. Mam nadzieję, że nie będzie to sprawiało problemu w złożeniu w całość na miejscu ;)


Cała galeria tu: KLIK
 
 
 
kiohin 

Wiek: 33
Dołączył: 25 Wrz 2013
Wpisy: 23
Skąd: Jelcz-Laskowice
Wysłany: 2016-11-04, 05:05   

Praca ładna, klimatyczna.
Ja się na budowaniu nie do końca znam, więc tylko opiszę co mi "nie pasuję" tak trochę na moja skrzywioną logikę:
- Za mało zawalonego dachu w środku - fajnie wygląda ten opierający się o ścianę kawałek dachu. Lecz ze scenki wynika, że zawalił się do środka (sądzę, że brakuje około 30% dachu) a w knajpie leży 5 małych desek...
- Pojemniki na zewnątrz stoją... a nie powinny - to jest obraz po apokalipsie. Ocalałe zwierzęta szukając pożywienia wywróciły by je.
- No i jest za czysto - poza suchą roślinnością to knajpa powinna się rozlatywać też z zewnątrz.
- No i nie rozumiem tych biało-czarnych kafelków - są w rogu - ok, są rozsypane i rozwalone - ok ale co dalej, one były tylko na kawałku podłogi? Gdzie reszta? Kafelki to nie piórka, że by wyleciały przez dziurę w dachu.

Podsumowując:
Klimat jest, bez dwóch zdań. Dodałbym jeszcze szkielet wewnątrz budynku, żeby wzmocnić dramaturgie ale ta padlina na zewnątrz już i tak daje rade.
Zanim postawiłbym ją u siebie na półce poprawił bym kilka rzeczy, ale w takim stanie jak jest teraz zaprezentowana też czuć post apo.
 
 
 
SERVATOR 
VIP


Wiek: 47
Dołączył: 08 Lis 2013
Wpisy: 3438
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-04, 05:32   

Kolejny bardzo udany fragment naszej makiety. Fajnie, że zrobiłeś resztki szkła w okiennicach.
W sumie można domyślić się co to jest ale warto chyba było jeszcze walnąć w środku trochę butelek, talerzy czy sztućców... Jakiś banner z nazwą tej knajpy też by nie zaszkodził. :)

Naprawdę ciekaw jestem jak te wszystkie elementy makiety będą wyglądać razem. Mam nadzieję, że pojawią się jakieś fotki już dziś. :)
_________________
Mój "blożek"
Liga Gorących Szesnastek
 
 
 
Jellyeater 
VIP

Wiek: 36
Dołączył: 16 Mar 2014
Wpisy: 2252
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-04, 06:17   

Tak brakuje dużych zdjęć. Ale ładnie ci to wyszło.
_________________
Ile by nie było to i tak jest za mało.
Szacunek do klocków, nienawiść do COBI, tak zostałem wychowany.
foto
 
 
 
Mestari 
VIP


Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2013
Wpisy: 1265
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-04, 08:20   

Dziękuję za komentarze :)
Odrobinę większe zdjęcia są w galerii.
Co do dachu: założenie miałem takie, że reszta została rozkradziona i zuzyta.
Podłoga z kolei jest uproszczeniem. DBG ma robić za bród, kurz i syf wszelaki przykrywajacy stopniowo wszystko. Kafelki też. One z kolei celowo miały być tylko w części lokalu. W pozostałej klepka, ale w post apo ciężko było jej przetrwać. Generalnie wyszedłem z założenia, że z daleka takie uproszczenie się sprawdzi. Najwyraźniej byłem w błędzie ;)
 
 
 
Tranzystor 

Wiek: 26
Dołączył: 29 Sie 2016
Wpisy: 541
Skąd: Rybnik okolice
Wysłany: 2016-11-04, 14:53   

Fallouta tutaj nie widzę. Domek z zawalonym dachem.

W Fallout 4 stacje wyglądają tak:


Jeśli to ma być fallout to powinien kipieć od smaczków i nawiązań, tak żeby ludzie łapali się za głowy i mówili: "patrz to fallout". A tutaj nie ma dosłownie niczego, ot choćby automatu z nuka colą.

Niech wskazówką będzie to:

Fallout 4: Red Rocket Refuelling Station by Markus Rollbühler, on Flickr
_________________
YouTube Flickr Instrukcje
Ostatnio zmieniony przez Tranzystor 2016-11-04, 14:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Mestari 
VIP


Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2013
Wpisy: 1265
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-04, 18:47   

Najwyraźniej nie czytałeś dokładnie założeń makiety. Gdyby miało być to co linkujesz, każdy brałby do zbudowania konkretną lokalizację z gry.
 
 
 
bart_ilo 
VIP

Wiek: 26
Dołączył: 14 Maj 2015
Wpisy: 1394
Skąd: Iłowa
Wysłany: 2016-11-04, 19:13   

Bardzo fajnie wyszło. Mi się podoba.
Szkielet konia idealnie pasuje.
Pomysłowe zrobienie z modułów. Napewno ułatwi transport.

Pasowałby też jakiś wrak samochodu na parkingu.
_________________
Moja galeria zdjęć
Ostatnio zmieniony przez bart_ilo 2016-11-04, 19:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hobbit 


Wiek: 19
Dołączył: 14 Kwi 2016
Wpisy: 172
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-04, 20:03   

Wspaniale ci to wyszło, nie znam się za bardzo na Fallout, ale przypomina mi trochę plan filmowy z "Mad Max the Fury Road".Wg mnie na ścianach jest za mało uszkodzeń.
_________________
Hobbit
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,056 sekundy. Zapytań do SQL: 12