Wiek: 33 Dołączył: 19 Maj 2006 Wpisy: 2096 Skąd: KrakóVW
Wysłany: 2007-09-06, 20:09
Jesli chodzi o kompaktowosc, to super, bardzo ostro wszystko poupychane i za to ogromny plus.
Funkcjonalnosc: nic dodac, nic ujac, to nie moze byc niefunkcjonalne.
Tylko po co os skretna? W takich maszynach albo jest przegub,albo os skretna, niepotrzebnie to wcisnales, ale moze bla w tym jakas glebsza ideologia... nie wiem :)
Stylistyka: dno dna, wyglada jak zmota na bazie motocykla Junak (silnik) z kabina od jakiegos Zetora i to wszystko zlozona na podwoziu wozidla technologicznego z Flinstone'ow.
Ale nie przejmuj sie ta stylistyka, to jest do dopracowania, a taka ilosc bajerow technicznych daje bardzo dobre wrazenie, ktore nieco odwraca uwage od tego, ze to po prostu paskudnie wyglada.
Byćmoże jestem nowicjuszem ale jak go zobaczyłem to mnie zatkało. Bardzo dobrze wszystko poupychane. Oby tak dalej. Ale nad stylistyką musisz popracować ale jak na początek to daje -5/6.
Wiek: 47 Dołączył: 07 Kwi 2007 Wpisy: 2531 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-09-09, 12:13
Przede wszystkim o wiele za małe kółka, byle większy krzaczek juz by był przeszkodą nie do pokonania. Maszyny do pracy w lesie mają zwykle ogromne koła.
Oś skrętna faktycznie bez sensu, przy tym jeśli jest napęd na tył, to skrętna oś szybko uległaby zniszczeniu.
_________________ \/1 ______________
RzEpKaPL [Usunięty]
Wysłany: 2007-10-13, 09:48
a ja uważam, że jest bardzo fajny bo wsio jest bardzo dobrze rozplanowane i upchnięte lecz tylko jedno ale... po co ta oś skrętna? ;p a co do kółek to nie były by za małe jeśli byś spróbował skrócić mu trochę przód i usuną ta skrętną oś i od razu by był sztywniejszy i ładniejszy :P pozdr co złego to nie ja :>
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich wpisów Nie możesz usuwać swoich wpisów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum