Zombie Brikz - autorski mod BrikWars

Dział przeznaczony na dyskusje i prezentacje gier planszowych, bitewnych (Brikwars etc.), rpg i innych z użyciem produktów LEGO.

Moderatorzy: Szerszen, Mod Team, Szerszen, Mod Team

Autor
Wiadomość
księgowy
Posty: 77
Rejestracja: 2016-08-29, 13:54
Lokalizacja: Poznań
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

Zombie Brikz - autorski mod BrikWars

#1 Post autor: księgowy »

Hej, razem z kolegą opublikowaliśmy dziś w sieci naszą kooperacyjną grę opartą na zmodyfikowanych zasadach QuikWars.

link: https://bit.ly/zombiebrikz

W tym momencie jest w wersji angielskiej, polska pojawi się pewnie nieco później.

Główne założenia to prowadzenie jednej postaci na gracza zamiast armii i "zautomatyzowanie" ruchu zombie, żeby gra mogła być kooperacyjna. W przeciwieństwie do klasycznych BW jest trochę większy nacisk na tworzenie scenariusza i budowanie terenu.

Na Pyrkonie wrzucę gdzieś okolicznościową dioramkę 16x16 z tym związaną. Wszelkie uwagi mile widziane, mamy zamiar jeszcze dopracowywać grę.

naugtur
Posty: 40
Rejestracja: 2017-05-11, 09:57
Lokalizacja: Poznań

#2 Post autor: naugtur »

Współodpowiedzialny za powyższe melduje dołączenie do forum ;)

Awatar użytkownika
Jaco3011
Posty: 240
Rejestracja: 2016-09-07, 17:03
Lokalizacja: Kielce / Kraków
brickshelf: ---
Kontakt:

 

#3 Post autor: Jaco3011 »

Podrzucę wam pewien pomysł.

Minifig z 0 HP leży nieprzytomny, zombie może go dobić "jednym ruchem" ze 100% szansą. Ujemne HP (obrażenia w wyniku overkilla) oznacza natychmiastową śmierć.
"Kim jesteśmy? Z czego budujemy? Dokąd to wszystko zmierza?" ~własne
"Człowiek człowiekowi wilkiem, a LEGO LEGO LEGO" ~własne

naugtur
Posty: 40
Rejestracja: 2017-05-11, 09:57
Lokalizacja: Poznań

#4 Post autor: naugtur »

Problem w tym, że nie mamy HP. Zakładamy tylko że ktoś może być ranny. Ale pomysł z przewracaniem zamiast rany jest spoko. I widziałem to ostatnio w jakiejś grze komputerowej. Fajne jest to że zmusza innego gracza do podejścia.

ODPOWIEDZ