[Zawody] Rajd STT #4 / 2017
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
[Zawody] Rajd STT #4 / 2017
Hej
Następne zawody już 2 lipca!
Zgłoszenia można przysyłać na adres southtrucktrial@gmail.com do piątku przed rajdem tj. do 30.06.2017 r. do godz. 24.00 wg następującego formatu (zgłoszenie przykładowe):
Swoje imię lub nick - Aro
Markę pojazdu i jego typ - Tatra 815-7
Układ i liczbę osi w tym osi skrętnych z ich wskazaniem - 8x8 1-0-0-1
Wymiary modelu w studach (długość, szerokość, wysokość) - 88/25/28
Nr katalogowy i liczbę silników napędowych - 58121c01 x2
Skala modelu (1:12-1:14) - 1 : 13
Zdjęcie modelu - w załączniku
Dane oryginału i zdjęcie porównawcze (w tym zdjęcie podwozia w celu weryfikacji rozstawów) - w załączniku
Załączniki:
1) Zdjęcie zbudowanego modelu
(załącz zdjęcie swojego modelu)
2) Zdjęcie rzeczywistego pojazdu lub blueprint (jeśli posiadasz) wraz z naniesionym skalowaniem,
(w przypadku braku blueprinta wymiary można nanieść na zdjęcie profilu rzeczywistego pojazdu lub podać np. w ten sposób:
15/37/14/16 wysokość 28, szerokość 25)
Zgłoszenie pojazdu po terminie skutkuje odjęciem 0,15 od przelicznika.
Następne zawody już 2 lipca!
Zgłoszenia można przysyłać na adres southtrucktrial@gmail.com do piątku przed rajdem tj. do 30.06.2017 r. do godz. 24.00 wg następującego formatu (zgłoszenie przykładowe):
Swoje imię lub nick - Aro
Markę pojazdu i jego typ - Tatra 815-7
Układ i liczbę osi w tym osi skrętnych z ich wskazaniem - 8x8 1-0-0-1
Wymiary modelu w studach (długość, szerokość, wysokość) - 88/25/28
Nr katalogowy i liczbę silników napędowych - 58121c01 x2
Skala modelu (1:12-1:14) - 1 : 13
Zdjęcie modelu - w załączniku
Dane oryginału i zdjęcie porównawcze (w tym zdjęcie podwozia w celu weryfikacji rozstawów) - w załączniku
Załączniki:
1) Zdjęcie zbudowanego modelu
(załącz zdjęcie swojego modelu)
2) Zdjęcie rzeczywistego pojazdu lub blueprint (jeśli posiadasz) wraz z naniesionym skalowaniem,
(w przypadku braku blueprinta wymiary można nanieść na zdjęcie profilu rzeczywistego pojazdu lub podać np. w ten sposób:
15/37/14/16 wysokość 28, szerokość 25)
Zgłoszenie pojazdu po terminie skutkuje odjęciem 0,15 od przelicznika.
Ostatnio zmieniony 2017-06-29, 11:15 przez Blaha, łącznie zmieniany 3 razy.
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Jest sprawa:
Wydaje mi się, że musimy rozważyć przesunięcie zawodów na późniejszy termin ponieważ:
1. Seba nie da rady odbudować zniszczonej maszyny na czas. Niedługo wystawa i nie zdąży po prostu.
2. Nie będzie Krowkensa.
3. Moja ręka nie jest w najlepszej kondycji, co też utrudnia mi znacząco udział, sędziowanie i organizację...
Zatem ja jestem ZA przesunięciem 4 rajdu.
I tutaj mamy możliwy termin 30 lipca lub następny kolejny z terminarza, czyli 6 sierpień.
Mi i Jacy pasują obydwa.
Proszę zatem, każdą zainteresowaną osobę o wypowiedzenie się w tym temacie.
Wydaje mi się, że musimy rozważyć przesunięcie zawodów na późniejszy termin ponieważ:
1. Seba nie da rady odbudować zniszczonej maszyny na czas. Niedługo wystawa i nie zdąży po prostu.
2. Nie będzie Krowkensa.
3. Moja ręka nie jest w najlepszej kondycji, co też utrudnia mi znacząco udział, sędziowanie i organizację...
Zatem ja jestem ZA przesunięciem 4 rajdu.
I tutaj mamy możliwy termin 30 lipca lub następny kolejny z terminarza, czyli 6 sierpień.
Mi i Jacy pasują obydwa.
Proszę zatem, każdą zainteresowaną osobę o wypowiedzenie się w tym temacie.
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
o MMamo... a jakieś terminy Wam pasują? Coś dopasujemy.
Dla przypomnienia:
Terminarz Rajdów STT 2017:
1. 02.04
2. 23.04
3. 28.05
4. 25.06
5. 02.07
6. 6.08
7. 27.08
Termin alternatywny/zapasowy: 10.09
Natomiast 19-20 sierpień jest wystawa w Jordanowie.
Dla przypomnienia:
Terminarz Rajdów STT 2017:
1. 02.04
2. 23.04
3. 28.05
4. 25.06
5. 02.07
6. 6.08
7. 27.08
Termin alternatywny/zapasowy: 10.09
Natomiast 19-20 sierpień jest wystawa w Jordanowie.
Ostatnio zmieniony 2017-06-28, 11:44 przez Blaha, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli o mnie chodzi to możemy przełożyć, ale 06.08 mi nie pasuje.
Edit:
A jeśli chodzi o sam sierpień to później od 10 do 21 jestem jeszcze na wyjeździe, więc jedyna niedziela mi pasująca to 27.08
Edit:
A jeśli chodzi o sam sierpień to później od 10 do 21 jestem jeszcze na wyjeździe, więc jedyna niedziela mi pasująca to 27.08
Ostatnio zmieniony 2017-06-28, 21:14 przez Kamyk, łącznie zmieniany 1 raz.
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Miśki ze względu na to, że ciężko tutaj coś dopasować i terminy się zagęszczają, to rozegrajmy ten rajd 02.07 jak jest w terminarzu. Bo potem będziemy w listopadzie zawody robić...
A następny, piąty rajd pod rozwagę - 30.07 czy 06.08.
Pamiętajcie o zgłoszeniach na 4 rajd - termin mija jutro o północy.
A następny, piąty rajd pod rozwagę - 30.07 czy 06.08.
Pamiętajcie o zgłoszeniach na 4 rajd - termin mija jutro o północy.
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Kod: Zaznacz cały
Myślę, że ze względu na baardzo niepewną pogodę, najrozsądniej będzie rozegrać rajd na hali w Bytomiu.
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-
Dziękówka Panowie za super rajd dzisiaj!!!
Podsumuję, pomimo, że jeszcze nie ma wyników i tylko domyślam się jakie one będą. Rajd rozegrany na hali, księżycowa miejscówka, bardzo zmieniona od ostatniej wizyty. Sporo pousypywane ale i wygładzone a zarośnięte jak w dżungli (dojście masakra). Teren mocno złudny i zdradliwy, sporo kopania i usypywania się. O dziwo, miejscami gubił się zasięg.
Pojazdy (alfabetycznie):
Bedford 4x4. Zwinne niemożliwie i bardzo zrywne. Sporo jeździłem czwórkami i wiem jak ciężko takie opanować, błędy lubią prędkość jednak Ty Olo ich unikałeś dość skutecznie. Fajnie jeździł ten zły Ford i ciekawe były pomysły na przejazdy sekcji. "Pierwsze dwie sekcje to była rozgrzewka" taak, potem już lepiej i chyba nawet dwie sekcje wygrane. Dobry występ nieokiełznanym autem.
Tatra 813 z kabinką 815. Bardzo mocny pojazd. Widać, że maszynka wykoksowana. Zdziwiony bardzo byłem podczas podjazdów?! W jakiś magiczny sposób usypywała się zamiast wjeżdżać... ciekawe... szkoda, bo wynik myśle powinien być lepszy. Chyba po prostu takie zawieszenie dziś się nie sprawdziło. Nwm. Nie widzę innej przyczyny, bo masa i gęsto ułożone koła podobnie jak w Zisie. Tak czy siak występ bardzo udany a auto koks. Ściągaj tą łapę robocopa i rób ten epicki wynior na jaki zasługuje ta Tatera!
Ural 6x6. Moja konstrukcja spokojnie się dziś sprawdziła. Było sporo miejsc gdzie mogłem fiknąć rolkę ale Ural jechał jak przyklejony do ziemi. Niestety przytrafiało się trochę pecha, jak nie opona spadła to zapomniałem bramki albo na mecie zrobiłem głupie dotknięcie.. noszz.. mogło być dużo lepiej. Ostatnia sekcja, w moim odczuciu najtrudniejsza i najdłuższa myślę, że wygrana i satysfakcja z dziś jest. Ural bez serwisu podszedł do rajdu i dał sobie spokojno radę. Dobry występ z kilkoma, niestety, błędami.
Zis 8x8. Czołg na kołach, najcięższy w stawce. Dobrze okiełznany i już sprawdzony w boju. Widać bardzo dobre kierowanie dziś tylko pomagało. Najmniej błędów i szybkie przejazdy. Sądzę, że dziś wygrał. Podoba mi się praca zawieszenia i to z jaką łatwością wciągał podjazdy. Bardzo dobry występ. Gratuluję.
Podsumowując, muszę powiedzieć, że już nie ma chłopców do bicia i ciężko się rywalizuje. Auta są wykoksowane, niemal bezserwisowe i liczy się głównie kierowanie. Dziś nie było zdecydowanego lidera. Wyniki będą chyba zbliżone, raczej ciasne, jestem ciekaw jak to się ułoży aczkolwiek kamyk wygrał, to pewne. Jechał najrówniej. Z 6 sekcji Olo urwał dwie, ja chyba jedną, a powinienem trzy, ale pech to pech. Poziom bardzo wysoki i aut i kierowania. Każdy mógł dziś zwyciężyć a i kto zajął ostatni plac to nie powinien być zły, bo było bardzo ciasno, ciężko i trialowo!!!
Atmosfera bardzo fajna i sporo pomocy ze strony dziewczyn - dziękówka!!!
Super rajd, frekwencja słaba i pogoda tyż do d.. ale na hali już fajno. Dzięki i do następnego!!!
Podsumuję, pomimo, że jeszcze nie ma wyników i tylko domyślam się jakie one będą. Rajd rozegrany na hali, księżycowa miejscówka, bardzo zmieniona od ostatniej wizyty. Sporo pousypywane ale i wygładzone a zarośnięte jak w dżungli (dojście masakra). Teren mocno złudny i zdradliwy, sporo kopania i usypywania się. O dziwo, miejscami gubił się zasięg.
Pojazdy (alfabetycznie):
Bedford 4x4. Zwinne niemożliwie i bardzo zrywne. Sporo jeździłem czwórkami i wiem jak ciężko takie opanować, błędy lubią prędkość jednak Ty Olo ich unikałeś dość skutecznie. Fajnie jeździł ten zły Ford i ciekawe były pomysły na przejazdy sekcji. "Pierwsze dwie sekcje to była rozgrzewka" taak, potem już lepiej i chyba nawet dwie sekcje wygrane. Dobry występ nieokiełznanym autem.
Tatra 813 z kabinką 815. Bardzo mocny pojazd. Widać, że maszynka wykoksowana. Zdziwiony bardzo byłem podczas podjazdów?! W jakiś magiczny sposób usypywała się zamiast wjeżdżać... ciekawe... szkoda, bo wynik myśle powinien być lepszy. Chyba po prostu takie zawieszenie dziś się nie sprawdziło. Nwm. Nie widzę innej przyczyny, bo masa i gęsto ułożone koła podobnie jak w Zisie. Tak czy siak występ bardzo udany a auto koks. Ściągaj tą łapę robocopa i rób ten epicki wynior na jaki zasługuje ta Tatera!
Ural 6x6. Moja konstrukcja spokojnie się dziś sprawdziła. Było sporo miejsc gdzie mogłem fiknąć rolkę ale Ural jechał jak przyklejony do ziemi. Niestety przytrafiało się trochę pecha, jak nie opona spadła to zapomniałem bramki albo na mecie zrobiłem głupie dotknięcie.. noszz.. mogło być dużo lepiej. Ostatnia sekcja, w moim odczuciu najtrudniejsza i najdłuższa myślę, że wygrana i satysfakcja z dziś jest. Ural bez serwisu podszedł do rajdu i dał sobie spokojno radę. Dobry występ z kilkoma, niestety, błędami.
Zis 8x8. Czołg na kołach, najcięższy w stawce. Dobrze okiełznany i już sprawdzony w boju. Widać bardzo dobre kierowanie dziś tylko pomagało. Najmniej błędów i szybkie przejazdy. Sądzę, że dziś wygrał. Podoba mi się praca zawieszenia i to z jaką łatwością wciągał podjazdy. Bardzo dobry występ. Gratuluję.
Podsumowując, muszę powiedzieć, że już nie ma chłopców do bicia i ciężko się rywalizuje. Auta są wykoksowane, niemal bezserwisowe i liczy się głównie kierowanie. Dziś nie było zdecydowanego lidera. Wyniki będą chyba zbliżone, raczej ciasne, jestem ciekaw jak to się ułoży aczkolwiek kamyk wygrał, to pewne. Jechał najrówniej. Z 6 sekcji Olo urwał dwie, ja chyba jedną, a powinienem trzy, ale pech to pech. Poziom bardzo wysoki i aut i kierowania. Każdy mógł dziś zwyciężyć a i kto zajął ostatni plac to nie powinien być zły, bo było bardzo ciasno, ciężko i trialowo!!!
Atmosfera bardzo fajna i sporo pomocy ze strony dziewczyn - dziękówka!!!
Super rajd, frekwencja słaba i pogoda tyż do d.. ale na hali już fajno. Dzięki i do następnego!!!
Pies utonął, łańcuch pływa
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Dobri,
No to pojeździliśmy! :)
Poniżej prezentuję wyniki czwartego już rajdu STT:
oraz generalkę:
Graty dla Podium, podzięki za pomoc w ogarnianiu. Kamyk wywalczył dziś zwycięstwo, ale rywalizacja była praktycznie do końca :)
Atmosfera świetna, czego nie można było powiedzieć o pogodzie.. prognozy się sprawdziły i padało ;/ Dlatego pojeździliśmy na hali. I fajnie, bo dawno nas tam nie było i to ciekawa odmiana po ostatnich plenerach. Deczko się na hali teren zmienił, ale wszystko dla nas do wykorzystania :)
Trasy układaliśmy umiarkowanie trudne, było trochę lawirowania i trudnych przechyłów.
Kilka słów o Posadkach ;)
1. Kamyk - Zis 134 (8x8) solidna, zwinna i bezawaryjna maszyna. Wzorowa trakcja - zachodzę w głowę jak udało Ci się zbudować na pływających mostach tak stabilne i dobrze wybierające nierówności auto? Myślę, że znaczna masa pomagała przy podjazdach i nie odbijała się na dynamice jazdy. Jakieś drobne kłopoty przy mechanizmie zmiany biegów, ale to chyba materiał się poddał - kardan nie wytrzymał. No ale nie przeszkodziło to zając pierwszego miejsca na podium - gratulacje!
2. UJa - odkurzony Ural 6x6 znów pokazał na co go stać. Wąska, bardzo stabilna i dzielna konstrukcja. Nie raz wydawało mi się, że zaraz fiknie na bok na przechyle, ale Kierowiec full opanowanie, wie na co stać jego maszynę. Gdzieś na początku pękł łącznik z przodu ramy - chyba przeżył już swoje i chciał do klockowego nieba - po sekcji szybki serwis i Uralos znów zwarty i gotowy :)
Całkiem równa i bardzo czysta jazda zaowocowała wysoką drugą lokatą - graty!
3. Zozoleon - pierwszy raz w tym sezonie i miejsce na podium - piknie! Bedford 4x4 to specyficzna konstrukcja - lekki, wąski, niezbyt długi, nieco wywrotny i strasznie dynamiczny - narowisty wręcz! To sprawia, że maszyna jest trudna w prowadzeniu, ale jak widać okiełznałeś ją. Jedno aku dawało radę to napędzać - nie zauważyłem aby coś zamulało. Wydaje mi się jedynie, że niewielka masa powodowała pewne problemy przy podjazdach.
4. Moja Tatra 8x8 - dopiero czwarte i zarazem ostatnie miejsce. Przyznam się, że jestem zawiedzony wynikiem. Myślę, że konstrukcja ma potencjał, jest nieźle zbudowana nie psuje się, ale.. co poszło nie tak? Wydaje się, że kumulacja błędów na sekcjach, kontuzja lewej ręki, która ogranicza mi precyzję i szybkość reakcji. Przeszkadza mi natomiast dość nieprzewidywalne zachowanie auta podczas manewrowania na nierównym ubitym terenie - może coś w zawieszeniu trzeba poprawić? A już zupełnie nie potrafię pojąć sytuacji z 4 sekcji, gdzie nie potrafiłem podjechać pod górę!!! Kurczę - osiem kół, masa 2580g, mocy dość, pracowałem skrętem i kilka minut męczyłem się aby wjechać, przez co położyłem sekcję... Bezsensu... Ktoś ma jakieś pomysły o co chodzi??
Pozdrawiam i do następnego!
No to pojeździliśmy! :)
Poniżej prezentuję wyniki czwartego już rajdu STT:
oraz generalkę:
Graty dla Podium, podzięki za pomoc w ogarnianiu. Kamyk wywalczył dziś zwycięstwo, ale rywalizacja była praktycznie do końca :)
Atmosfera świetna, czego nie można było powiedzieć o pogodzie.. prognozy się sprawdziły i padało ;/ Dlatego pojeździliśmy na hali. I fajnie, bo dawno nas tam nie było i to ciekawa odmiana po ostatnich plenerach. Deczko się na hali teren zmienił, ale wszystko dla nas do wykorzystania :)
Trasy układaliśmy umiarkowanie trudne, było trochę lawirowania i trudnych przechyłów.
Kilka słów o Posadkach ;)
1. Kamyk - Zis 134 (8x8) solidna, zwinna i bezawaryjna maszyna. Wzorowa trakcja - zachodzę w głowę jak udało Ci się zbudować na pływających mostach tak stabilne i dobrze wybierające nierówności auto? Myślę, że znaczna masa pomagała przy podjazdach i nie odbijała się na dynamice jazdy. Jakieś drobne kłopoty przy mechanizmie zmiany biegów, ale to chyba materiał się poddał - kardan nie wytrzymał. No ale nie przeszkodziło to zając pierwszego miejsca na podium - gratulacje!
2. UJa - odkurzony Ural 6x6 znów pokazał na co go stać. Wąska, bardzo stabilna i dzielna konstrukcja. Nie raz wydawało mi się, że zaraz fiknie na bok na przechyle, ale Kierowiec full opanowanie, wie na co stać jego maszynę. Gdzieś na początku pękł łącznik z przodu ramy - chyba przeżył już swoje i chciał do klockowego nieba - po sekcji szybki serwis i Uralos znów zwarty i gotowy :)
Całkiem równa i bardzo czysta jazda zaowocowała wysoką drugą lokatą - graty!
3. Zozoleon - pierwszy raz w tym sezonie i miejsce na podium - piknie! Bedford 4x4 to specyficzna konstrukcja - lekki, wąski, niezbyt długi, nieco wywrotny i strasznie dynamiczny - narowisty wręcz! To sprawia, że maszyna jest trudna w prowadzeniu, ale jak widać okiełznałeś ją. Jedno aku dawało radę to napędzać - nie zauważyłem aby coś zamulało. Wydaje mi się jedynie, że niewielka masa powodowała pewne problemy przy podjazdach.
4. Moja Tatra 8x8 - dopiero czwarte i zarazem ostatnie miejsce. Przyznam się, że jestem zawiedzony wynikiem. Myślę, że konstrukcja ma potencjał, jest nieźle zbudowana nie psuje się, ale.. co poszło nie tak? Wydaje się, że kumulacja błędów na sekcjach, kontuzja lewej ręki, która ogranicza mi precyzję i szybkość reakcji. Przeszkadza mi natomiast dość nieprzewidywalne zachowanie auta podczas manewrowania na nierównym ubitym terenie - może coś w zawieszeniu trzeba poprawić? A już zupełnie nie potrafię pojąć sytuacji z 4 sekcji, gdzie nie potrafiłem podjechać pod górę!!! Kurczę - osiem kół, masa 2580g, mocy dość, pracowałem skrętem i kilka minut męczyłem się aby wjechać, przez co położyłem sekcję... Bezsensu... Ktoś ma jakieś pomysły o co chodzi??
Pozdrawiam i do następnego!
Ostatnio zmieniony 2017-07-02, 21:42 przez Blaha, łącznie zmieniany 1 raz.