Moja wersja autka na zawody DFC 2017/2018
Zgodnie z ustaleniami samochód ma spełniać minimalne wymagania tj podwozie zgodne z samochodem zaprojektowanym przez Madoca1977, w modelu Type R. Dozwolone były modyfikacje polegające na wzmocnieniu lub odchudzeniu, przy zachowaniu rozstawu osi, szerokości, skrętu i przeniesienia napędu. Nadwozie można było zrobić wg własnego uznania.
Ja wymyśliłem takie. Zbudowane i zabrane na zawody bez testów. Zderzak, co się okazało na zawodach jest zbyt okrągły co powoduje podbijanie na bandach.
Specyfikacja:
- skręt: serwo
- napęd: sinik L + dyferencjał
- sztywne zawieszenie
- zasilanie bateria Li-Po
- waga ~595g
maskę można podnosić ale w środku nie ma nic ciekawego, tylko czasem potrafi się podnieść w czasie jazdy
Reszta zdjęć w galerii
[MOC] DFC Cobra
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- Lomeltor
- Posty: 264
- Rejestracja: 2015-03-01, 21:19
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Kolejny członek naszych zawodów i kolejna publikacja. Fajnie, że wrzucasz na forum. Może zachęci to pozostałych do publikacji swoich modeli.
Pokazałaś, że da się budować coś swojego ale i też wytrzymałego bez problemu na bazie podwozia innego modelu.
Mankamentem, jak już wspomniałeś, okazał się zderzak. Ja nie ukrywam w pierwszej wersji zrobiłem ten sam błąd. Zaokrąglone panele zamiast ułatwiać to tylko pogarszały przejazd. No cóż, projektując, budując nie zawsze się wszystko przewidzi, nawet przy testach. Czasem "wychodzi dopiero w praniu".
Ogromny + za zrobienie swojego nadwozia.
Pokazałaś, że da się budować coś swojego ale i też wytrzymałego bez problemu na bazie podwozia innego modelu.
Mankamentem, jak już wspomniałeś, okazał się zderzak. Ja nie ukrywam w pierwszej wersji zrobiłem ten sam błąd. Zaokrąglone panele zamiast ułatwiać to tylko pogarszały przejazd. No cóż, projektując, budując nie zawsze się wszystko przewidzi, nawet przy testach. Czasem "wychodzi dopiero w praniu".
Ogromny + za zrobienie swojego nadwozia.
STT | Typowy technicowiec