Stud.io dodawanie klocków do bazy

Mindstorms, WeDo, Lego Digital Desinger, Stud.io

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Crow
Posty: 12
Rejestracja: 2017-07-17, 10:06
Lokalizacja: Reda
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

Stud.io dodawanie klocków do bazy

#1 Post autor: Crow »

Jak dodać do bazy części Stud.io silnik M (58120), L (99499) oraz odbiornik (58123)? Import z LDD kończy się tym, że odbiornika nie ma a silniki są niekompletne.

romkoo
Posty: 805
Rejestracja: 2016-11-12, 10:54
Lokalizacja: Gdańsk
brickshelf: Romkoo

 

#2 Post autor: romkoo »

Proponujê spróbowaæ File -> Import -> Import Official Lego Set.
Wrzuca do sceny wszystkie klocki z zestawu. Wybierz taki zestaw, który zawiera to co chcesz.
Poni¿ej screen importowanego zestawu 42030.
Załączniki
screen.jpg
screen.jpg (37.95 KiB) Przejrzano 3393 razy
Ostatnio zmieniony 2018-03-13, 12:00 przez romkoo, łącznie zmieniany 1 raz.

Crow
Posty: 12
Rejestracja: 2017-07-17, 10:06
Lokalizacja: Reda
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#3 Post autor: Crow »

Tego patentu też próbowałem i niestety efekt ten sam jak opisałem powyżej.
Ostatnio zmieniony 2018-03-13, 12:05 przez Crow, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Jarema1980
Posty: 207
Rejestracja: 2015-04-07, 19:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

#4 Post autor: Jarema1980 »


Crow
Posty: 12
Rejestracja: 2017-07-17, 10:06
Lokalizacja: Reda
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#5 Post autor: Crow »

Super. Jeżeli dobrze rozumiem plik podmieniam TYLKO w C:\Program Files (x86)\LEGO Company\LEGO Digital Designer. Projekt eksportuję spod LDD do formatu LDraw (ldr) i importuję go w stud.io?

Zrobiłem jak powyżej i mam problem z silnikiem XL i M.
Załączniki
Untitled1.png
Untitled1.png (106.1 KiB) Przejrzano 3303 razy
Ostatnio zmieniony 2018-03-14, 12:12 przez Crow, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarema1980
Posty: 207
Rejestracja: 2015-04-07, 19:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

#6 Post autor: Jarema1980 »

Spróbuj LDCad'a użyć. Zawsze można jakiś skrypt w LUA pchnąć.

ODPOWIEDZ