Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] Lancia Delta Integrale
Autor Wiadomość
Porsche96 


Wiek: 23
Dołączył: 24 Cze 2014
Wpisy: 44
Skąd: Chodzież
Wysłany: 2018-10-04, 19:14   [MOC] Lancia Delta Integrale

Lancia Delta Integrale



Dane techniczne

Skala 1:14
Dł. 37s / szer. 19s / wys. 13s (54/23,5/13,5 cm)
Waga: 1050 g
Zawieszenie przód: brak
Zawieszenie tył: brak
Napęd AWD

Funkcje
Jazda - 3L
Skręt - Servo

Dzisiaj chciałbym zaprezentować Lancię Delta Integrale. Oryginał chyba każdy zna, w latach swojej świetności Lancia wygrała wiele rajdów. Występowało kilka wersji Integrale: od drogowych dla „przeciętnego” Kowalskiego po wyczynowe potwory wygrywające wyścigi. Ten model to zwykła wersja, którą rzadko można spotkać na drogach. Moim głównym celem było zbudowanie małego, szybkiego pojazdu, który dawałby sporo frajdy.

Konstrukcja modelu nie jest skomplikowana. Napęd jest realizowany za pomocą 3L. Tył jest napędzany 2L z przełożeniem 1:3, zasilany przez Battery Box 8878 (napięcie 7,2V) i wieżę V2, a przód za pomocą jednej Lki z przełożeniem 2,15, zasilanej przez Battery Box 8800 (napięcie 9V) i wieżę V1. Inne przełożenie z przodu wynika z zastosowania dyferencjału. Różnicę jaka z tego wynika zrekompensowałem przez zastosowanie BB o różnych napięciach i użycie odbiorników V1 i V2. Za skręt (z systemem Ackermanna) odpowiada Servo.




Zdjęcia




Galeria


Zachęcam do obserwowania mojego świeżego konta na Instagramie 😊
_________________
Youtube Instagram
 
 
 
M_longer 
VIP


Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2007
Wpisy: 5084
Skąd: Lubin
Wysłany: 2018-10-04, 19:28   

Zacznijmy może od pozytywów, bo podobno za bardzo narzekam.
Bardzo zwinny model, szkoda że tak nisko zawieszony bo gubi koła ;)
Fajnie że udało się zmieścić napęd 4x4 w stosunkowo małym autku.

A teraz wygląd. Delta ma baaardzo charakterystyczne nadkola, których u Ciebie brakuje. Chociaż z drugiej strony, jedyna opcja by oddać ich kształt to klocki systemowe, których się tu nie uświadczy, bo to typowy Technic.
Ogólnie wydaje mi się że całe nadwozie jest zbyt nisko nad podłożem.
_________________
m1longer.com
 
 
 
Porsche96 


Wiek: 23
Dołączył: 24 Cze 2014
Wpisy: 44
Skąd: Chodzież
Wysłany: 2018-10-04, 20:41   

Dzięki :) Błotniki starałem się odwzorować za pomocą soft axli, klocki systemowe na pewno lepiej by oddały kształt, ale model trochę by też przytył.
Jest nisko zawieszony, bo chciałem, żeby podwozie było na jednym poziomie - Lki wystają studa poniżej osi koła.
_________________
Youtube Instagram
 
 
 
Kubrick 
VIP
Volkswageniarz


Wiek: 32
Dołączył: 19 Maj 2006
Wpisy: 1994
Skąd: KrakóVW
Wysłany: 2018-10-04, 20:55   

M_longer napisał/a:
szkoda że tak nisko zawieszony
M_longer napisał/a:
Ogólnie wydaje mi się że całe nadwozie jest zbyt nisko nad podłożem.

Weź, wyjdź!
Samochód o tak sportowym charakterze musi mieć na asfalt odpowiednie nastawy zawieszenia. Tu jest w porządku.
M_longer napisał/a:
Delta ma baaardzo charakterystyczne nadkola, których u Ciebie brakuje

Z tyłu jest jakiś zaczątek - możesz trochę rozwinąć patent z tym giętkim cosiem, którego nigdy nie umiem sensownie nazwać, a patrząc z góry lekko nieśmiało, ale podkreśla poszerzenie.
_________________
Cieślu napisał/a:
kup volvo nie bądź janusz
Cieślu napisał/a:
Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,041 sekundy. Zapytań do SQL: 9