Kalais pisze:NS i Dartmoor to wśród młodzieży mega popularne marki teraz. U mnie lokalnie (Kazoora BikePark) praktycznie wszystkie małolaty na tym latają. Ale starsi jednak wybierają częściej zachodnie marki. Ja np. mam kanadyjskiego fulla Konę Entourage i brytyjskiego stalowego sztywniaka On-One. Wcześniej francuski Commencal, ale połamałem ;( Ale jakieś pojedyncze części Darta też wszędzie mam powsadzane.
P.S. Polecam kask na beton ;)
Teraz w sobotę byłem na kazoorce i rzeczywiście były prawie same dartmoory :D
Ale to chyba wynika z tego, że są to teraz najtańsze rowery do latania i stosunek cena/jakość nie do przebicia. Tylko szkoda, że fulle mają zacofane z poprzedniej epoki na jednym zawiasie bez wirtualnego punktu obrotu. Ale to chyba dla obniżenia kosztów produkcji.
A bez kasku to ja nawet nie patrze na rower, miałem już dwa razy wstrząśnienie mózgu i i oba tak samo, przez niedolot przednim kołem w kant lądowania dirtu.. i połamany na szczęście tylko kask a nie czaszka ;]
Na rowerach się za bardzo nie znam, tym bardziej takich profesjonalnych, ale sam MOC mi się bardzo podoba. Film to mistrzostwo świata. W ogóle fajnie, że szukasz nowych pomysłów na prezentację MOCy (ten film jak i ten z taksówką są bardzo nowatorskie porównując je ze innymi filmami modeli jakie zwykle można oglądać).
Moc całkiem fajny, niestety bardziej wygląda jak motor ale co poradzić, bo ciężko oddać klimatu rowerów.
Co do rowerów to fakt jeśli chodzi o NS i Dart'a są bardzo popularne. Kona fajna firma polecam. Niestety ja siedzę w XC. może kiedyś się uda zrobić MOC'a przypominającego rower do XC.
Kruk pisze:Moc całkiem fajny, niestety bardziej wygląda jak motor ale co poradzić, bo ciężko oddać klimatu rowerów.
W końcu koła od motoru i wszystko nienaturalnie grube, ale znalazłem przykład, że da się przechytrzyć system :)
Chociaż mnie bardziej zależało na odwzorowaniu zawieszenia niż wyglądzie.