[Zawody LTTC] Zgłoszenia modeli na sezon 2019
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
marka i model pierwowzoru Gaz 66
skala modelu (od 1:12 do 1:14) 1:12,5
długość pierwowzoru oraz modelu (od przedniego zderzaka do obrysu kół ostatniej osi) (długość całkowita 5655 mm), około 4900 mm, 415 mm
rozstawy osi pierwowzoru oraz modelu 3300 mm, 254 mm
szerokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (bez lusterek) 2352 mm, 182 mm
wysokość kabiny pierwowzoru oraz modelu 1330 mm, 110 mm
długość kabiny pierwowzoru oraz modelu bd, 105 mm
silniki napędowe (numer katalogowy i liczba) 2xPF XL
materiały referencyjne (zdjęcia, schematy) w formie umożliwiającej porównanie modelu z rzeczywistym pojazdem
skala modelu (od 1:12 do 1:14) 1:12,5
długość pierwowzoru oraz modelu (od przedniego zderzaka do obrysu kół ostatniej osi) (długość całkowita 5655 mm), około 4900 mm, 415 mm
rozstawy osi pierwowzoru oraz modelu 3300 mm, 254 mm
szerokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (bez lusterek) 2352 mm, 182 mm
wysokość kabiny pierwowzoru oraz modelu 1330 mm, 110 mm
długość kabiny pierwowzoru oraz modelu bd, 105 mm
silniki napędowe (numer katalogowy i liczba) 2xPF XL
materiały referencyjne (zdjęcia, schematy) w formie umożliwiającej porównanie modelu z rzeczywistym pojazdem
Ostatnio zmieniony 2019-05-16, 21:01 przez smyk, łącznie zmieniany 2 razy.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
marka i model pierwowzoru Ural 375D
skala modelu (od 1:12 do 1:14) 1:12,8
długość pierwowzoru oraz modelu (od przedniego zderzaka do obrysu kół ostatniej osi) 6640 mm, 515 mm (na oponach 96mm For Tamiya CC01), 520 mm (na oponach „Class”)
rozstawy osi pierwowzoru oraz modelu osie 1-2: 3525 mm, 280 mm, osie 2-3: 1400 mm, 112 mm
szerokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (bez lusterek) 2390 mm, 184 mm
wysokość kabiny pierwowzoru oraz modelu 1460 mm, 112 mm (do górnej krawędzi szyby - stelaż pod dach zdemontowany)
długość kabiny pierwowzoru oraz modelu 2690 mm, 208 mm
silniki napędowe (numer katalogowy i liczba) 3xPF XL
materiały referencyjne (zdjęcia, schematy) w formie umożliwiającej porównanie modelu z rzeczywistym pojazdem
skala modelu (od 1:12 do 1:14) 1:12,8
długość pierwowzoru oraz modelu (od przedniego zderzaka do obrysu kół ostatniej osi) 6640 mm, 515 mm (na oponach 96mm For Tamiya CC01), 520 mm (na oponach „Class”)
rozstawy osi pierwowzoru oraz modelu osie 1-2: 3525 mm, 280 mm, osie 2-3: 1400 mm, 112 mm
szerokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (bez lusterek) 2390 mm, 184 mm
wysokość kabiny pierwowzoru oraz modelu 1460 mm, 112 mm (do górnej krawędzi szyby - stelaż pod dach zdemontowany)
długość kabiny pierwowzoru oraz modelu 2690 mm, 208 mm
silniki napędowe (numer katalogowy i liczba) 3xPF XL
materiały referencyjne (zdjęcia, schematy) w formie umożliwiającej porównanie modelu z rzeczywistym pojazdem
Marka i model pierwowzoru Tatra 815 S3
Skala modelu (od 1:12 do 1:14) 1:12,9
Długość pierwowzoru oraz modelu (od przedniego zderzaka do obrysu kół ostatniej osi) 6385 mm, 508 mm
Wysokość pierwowzoru oraz modelu 2900 mm, 240 mm
Rozstawy osi pierwowzoru oraz modelu 3550 mm, 271 mm i 1320 mm, 111 mm.
Szerokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (bez lusterek) 2500mm, 200 mm
Wysokość kabiny pierwowzoru oraz modelu 1787,52 mm, 128 mm
długość kabiny pierwowzoru oraz modelu 1617 mm, 120 mm
Średnica opony pierwowzoru oraz modelu 1149 mm, 95 mm
Silniki napędowe (numer katalogowy i liczba) 3xPF XL
Materiały porównawcze:
Skala modelu (od 1:12 do 1:14) 1:12,9
Długość pierwowzoru oraz modelu (od przedniego zderzaka do obrysu kół ostatniej osi) 6385 mm, 508 mm
Wysokość pierwowzoru oraz modelu 2900 mm, 240 mm
Rozstawy osi pierwowzoru oraz modelu 3550 mm, 271 mm i 1320 mm, 111 mm.
Szerokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (bez lusterek) 2500mm, 200 mm
Wysokość kabiny pierwowzoru oraz modelu 1787,52 mm, 128 mm
długość kabiny pierwowzoru oraz modelu 1617 mm, 120 mm
Średnica opony pierwowzoru oraz modelu 1149 mm, 95 mm
Silniki napędowe (numer katalogowy i liczba) 3xPF XL
Materiały porównawcze:
- Załączniki
-
- 3s tat.jpg (87.3 KiB) Przejrzano 2996 razy
-
- 3s.jpg (39.9 KiB) Przejrzano 2996 razy
-
- VIP
- Posty: 1263
- Rejestracja: 2009-04-13, 22:21
- Lokalizacja: Karczew/Warszawa
- brickshelf: cieslu12
-
Marka i model pierwowzoru : Kamaz 5350
Skala modelu (od 1:12 do 1:14) : 1:12
Długość pierwowzoru oraz modelu (od przedniego zderzaka do obrysu kół ostatniej osi) : 6775 mm/ 565mm
Rozstawy osi pierwowzoru oraz modelu: 1-2 3340/275mm 2-3 1320/110mm
Szerokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (bez lusterek) 2500/200 mm
Wysokość kabiny pierwowzoru oraz modelu bd/135mm
Długość kabiny pierwowzoru oraz modelu bd/135 mm
Silniki napędowe (numer katalogowy i liczba) 3xPF XL
Materiały referencyjne (zdjęcia, schematy) w formie umożliwiającej porównanie modelu z rzeczywistym pojazdem:
Skala modelu (od 1:12 do 1:14) : 1:12
Długość pierwowzoru oraz modelu (od przedniego zderzaka do obrysu kół ostatniej osi) : 6775 mm/ 565mm
Rozstawy osi pierwowzoru oraz modelu: 1-2 3340/275mm 2-3 1320/110mm
Szerokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (bez lusterek) 2500/200 mm
Wysokość kabiny pierwowzoru oraz modelu bd/135mm
Długość kabiny pierwowzoru oraz modelu bd/135 mm
Silniki napędowe (numer katalogowy i liczba) 3xPF XL
Materiały referencyjne (zdjęcia, schematy) w formie umożliwiającej porównanie modelu z rzeczywistym pojazdem:
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Marka i model pierwowzoru: TATRA 815 S3
Skala modelu: 1 : 12,7
Długość pierwowzoru: 6232 mm
modelu: 490 mm
Wysokość pierwowzoru: 2900 mm
modelu: 220 mm
Rozstawy osi pierwowzoru: 3550 / 1320
modelu: 280 / 104
Szerokość kabiny pierwowzoru: 2500 mm
modelu: 200 mm
Wysokość kabiny pierwowzoru: ~1700 mm
modelu: 124 mm
Długość kabiny pierwowzoru: ~1550 mm
modelu: 112 mm
Średnica opony pierwowzoru: ~1100 mm
modelu: 95 mm
Silniki napędowe: 3 x PF XL
Materiały:
Skala modelu: 1 : 12,7
Długość pierwowzoru: 6232 mm
modelu: 490 mm
Wysokość pierwowzoru: 2900 mm
modelu: 220 mm
Rozstawy osi pierwowzoru: 3550 / 1320
modelu: 280 / 104
Szerokość kabiny pierwowzoru: 2500 mm
modelu: 200 mm
Wysokość kabiny pierwowzoru: ~1700 mm
modelu: 124 mm
Długość kabiny pierwowzoru: ~1550 mm
modelu: 112 mm
Średnica opony pierwowzoru: ~1100 mm
modelu: 95 mm
Silniki napędowe: 3 x PF XL
Materiały:
marka i model pierwowzoru: Gaz 34
skala modelu (od 1:12 do 1:14): 1:12,1
długość pierwowzoru oraz modelu (od przedniego zderzaka do obrysu kół ostatniej osi): 5600 mm, 465 mm
rozstawy osi pierwowzoru oraz modelu: 1-2 2817 mm, 235 mm, 2-3 1277 mm, 105mm
szerokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (bez lusterek): 2322 mm, 184 mm
wysokość kabiny pierwowzoru oraz modelu: 1500 mm, 120 mm
długość kabiny pierwowzoru oraz modelu: 1490 mm, 125 mm
silniki napędowe (numer katalogowy i liczba): 3xPF XL
materiały referencyjne (zdjęcia, schematy) w formie umożliwiającej porównanie modelu z rzeczywistym pojazdem:
skala modelu (od 1:12 do 1:14): 1:12,1
długość pierwowzoru oraz modelu (od przedniego zderzaka do obrysu kół ostatniej osi): 5600 mm, 465 mm
rozstawy osi pierwowzoru oraz modelu: 1-2 2817 mm, 235 mm, 2-3 1277 mm, 105mm
szerokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (bez lusterek): 2322 mm, 184 mm
wysokość kabiny pierwowzoru oraz modelu: 1500 mm, 120 mm
długość kabiny pierwowzoru oraz modelu: 1490 mm, 125 mm
silniki napędowe (numer katalogowy i liczba): 3xPF XL
materiały referencyjne (zdjęcia, schematy) w formie umożliwiającej porównanie modelu z rzeczywistym pojazdem:
smyk - Gaz 66 - Zgłoszenie przyjęte pod warunkiem, ze na zawody przesuniesz zderzak do tyłu o min. 1 studa. Aktualnie masz nieco za długi model względem oryginału.
omen - Ural 375D - Zgłoszenie przyjęte
sebanm - Tatra 815 S3 - Zgłoszenie przyjęte
Cieślu - Kamaz 5350 - Zgłoszenie przyjęte (przy wyliczonej z blueprinta Wysokości kabiny pierwowzoru 1787mm i Długości kabiny pierwowzoru 1617 i skali 1:12,2... Na drugi raz sam obliczaj :) )
Blaha - TATRA 815 S3 - Zgłoszenie przyjęte
William - Gaz 34 - Zgłoszenie przyjęte
omen - Ural 375D - Zgłoszenie przyjęte
sebanm - Tatra 815 S3 - Zgłoszenie przyjęte
Cieślu - Kamaz 5350 - Zgłoszenie przyjęte (przy wyliczonej z blueprinta Wysokości kabiny pierwowzoru 1787mm i Długości kabiny pierwowzoru 1617 i skali 1:12,2... Na drugi raz sam obliczaj :) )
Blaha - TATRA 815 S3 - Zgłoszenie przyjęte
William - Gaz 34 - Zgłoszenie przyjęte
marka i model pierwowzoru: ZIL-131
skala modelu 1:12.13
długość pierwowzoru oraz modelu (od przedniego zderzaka do obrysu kół ostatniej osi) 6000 mm/500 mm
rozstawy osi pierwowzoru oraz modelu 3350 mm/ 270 mm
między drugą i trzecią osią 1250 mm/ 107 mm
szerokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (bez lusterek) 2110 mm/178 mm
wysokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (od spodu ramy) 1800 mm/140 mm
długość kabiny pierwowzoru oraz modelu 2530 mm/ 200 mm
silniki napędowe (numer katalogowy i liczba) 3x PF L 88003
skala modelu 1:12.13
długość pierwowzoru oraz modelu (od przedniego zderzaka do obrysu kół ostatniej osi) 6000 mm/500 mm
rozstawy osi pierwowzoru oraz modelu 3350 mm/ 270 mm
między drugą i trzecią osią 1250 mm/ 107 mm
szerokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (bez lusterek) 2110 mm/178 mm
wysokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (od spodu ramy) 1800 mm/140 mm
długość kabiny pierwowzoru oraz modelu 2530 mm/ 200 mm
silniki napędowe (numer katalogowy i liczba) 3x PF L 88003
- Załączniki
-
- zil profile.jpg (27.98 KiB) Przejrzano 2888 razy
-
- zil side.jpg (31.16 KiB) Przejrzano 2888 razy
Fiat 6605
skala modelu ~12,5
długość pierwowzoru oraz modelu (od przedniego zderzaka do obrysu kół ostatniej osi) 6550/515 mm
rozstawy osi pierwowzoru oraz modelu: rozstawy 3220+1370/264+112
szerokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (bez lusterek) 2400/184mm
wysokość kabiny pierwowzoru oraz modelu 700/55mm
długość kabiny pierwowzoru oraz modelu 1915/152mm
silniki napędowe 2x PF XL
• materiały referencyjne:
IMG_20180411_232020 by barrtek, on Flickr
skala modelu ~12,5
długość pierwowzoru oraz modelu (od przedniego zderzaka do obrysu kół ostatniej osi) 6550/515 mm
rozstawy osi pierwowzoru oraz modelu: rozstawy 3220+1370/264+112
szerokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (bez lusterek) 2400/184mm
wysokość kabiny pierwowzoru oraz modelu 700/55mm
długość kabiny pierwowzoru oraz modelu 1915/152mm
silniki napędowe 2x PF XL
• materiały referencyjne:
IMG_20180411_232020 by barrtek, on Flickr
Ostatnio zmieniony 2019-05-17, 06:27 przez BJ, łącznie zmieniany 1 raz.
(19:28:58) Toltomeja: teraz powiem absolutnie serio, nawet jeśli zaraz będę żałował: trialowki wygrywają ten pojedynek
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
marka i model pierwowzoru KRAZ 256b
skala modelu (od 1:12 do 1:14) ~13
długość pierwowzoru oraz modelu (od przedniego zderzaka do obrysu kół ostatniej osi) 7045 mm, 555 mm
rozstawy osi pierwowzoru oraz modelu I oś - 4080 mm, 304 mm; II oś - 1400 mm, 114 mm
szerokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (bez lusterek) 1950 mm, 141 mm
wysokość kabiny pierwowzoru oraz modelu 1650 mm, 130 mm
długość kabiny pierwowzoru oraz modelu 3130 mm, 255 mm
silniki napędowe (numer katalogowy i liczba) 3 X PF XL
materiały referencyjne (zdjęcia, schematy) w formie umożliwiającej porównanie modelu z rzeczywistym pojazdem
Na zdjęciu poniżej bez zderzaka:
skala modelu (od 1:12 do 1:14) ~13
długość pierwowzoru oraz modelu (od przedniego zderzaka do obrysu kół ostatniej osi) 7045 mm, 555 mm
rozstawy osi pierwowzoru oraz modelu I oś - 4080 mm, 304 mm; II oś - 1400 mm, 114 mm
szerokość kabiny pierwowzoru oraz modelu (bez lusterek) 1950 mm, 141 mm
wysokość kabiny pierwowzoru oraz modelu 1650 mm, 130 mm
długość kabiny pierwowzoru oraz modelu 3130 mm, 255 mm
silniki napędowe (numer katalogowy i liczba) 3 X PF XL
materiały referencyjne (zdjęcia, schematy) w formie umożliwiającej porównanie modelu z rzeczywistym pojazdem
Na zdjęciu poniżej bez zderzaka:
Ostatnio zmieniony 2019-05-17, 21:07 przez Emilus, łącznie zmieniany 1 raz.
Mechanik - ZIL-131 - Zgłoszenie przyjęte
BJ - Fiat 6605 - Zgłoszenie przyjęte
Emilus - KRAZ 256b - Wygląda na to, że zamiast wysokości kabiny zmierzyłeś odległość od ziemi do dachu kabiny. Poprawny wymiar możemy już zmierzyć na zawodach bo i tak wysłałeś zgłoszenie po terminie (który był do końca czwartku)
BJ - Fiat 6605 - Zgłoszenie przyjęte
Emilus - KRAZ 256b - Wygląda na to, że zamiast wysokości kabiny zmierzyłeś odległość od ziemi do dachu kabiny. Poprawny wymiar możemy już zmierzyć na zawodach bo i tak wysłałeś zgłoszenie po terminie (który był do końca czwartku)
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
Racja, zaktualizowałem.
Wiesz Atros, mogę jeździć w klasie open jak za późno zgłosiłem.
Dowiedziałem się, że mogę być dopiero dziś.
Ale aby Smyk musiał przesuwać zderzak o jakieś milimetry, bo skala nie ta... to już chyba przesada...
Wiesz Atros, mogę jeździć w klasie open jak za późno zgłosiłem.
Dowiedziałem się, że mogę być dopiero dziś.
Ale aby Smyk musiał przesuwać zderzak o jakieś milimetry, bo skala nie ta... to już chyba przesada...
Ostatnio zmieniony 2019-05-17, 21:10 przez Emilus, łącznie zmieniany 3 razy.
Już przesunąłem, ale biorę zestaw, żeby "odprzesunąć". ;PEmilus pisze:Racja, zaktualizowałem.
Wiesz Atros, mogę jeździć w klasie open jak za późno zgłosiłem.
Dowiedziałem się, że mogę być dopiero dziś.
Ale aby Smyk musiał przesuwać zderzak o jakieś milimetry, bo skala nie ta... to już chyba przesada...
Do zobaczenia!
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9