Dzięki Smyku :)
Dzięki Sarielu za film.
Dobrze się wczoraj bawiłem. Pojeździliśmy dość ciekawe sekcje. Pogoda nie popsuła nam szyków. Moja maszyna spisała się dobrze. Chciałem serdecznie podziękować Gospodarzom za podjęcie bandy trialowców i ugoszczenie nas :)
Graty dla Zawodników, a teraz to na co wszyscy czekamy, czyli wyniki:
Dzięki za zawody i do następnego!
[Zawody] LTTC 2019 rajd #4
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
Furka z 5 minuty, 35 sekundy to mój AM General M818. Pierwotna wersja fury powstała w 2016 roku: jako M817.tomaq pisze:Panowie powiedzcie mi proszę co to za maszyny w 2:30 i 5:35? Są może opisane na forum? Chętnie bym coś więcej o nich poczytał.
Wymiary znajdziesz w zgłoszeniu modeli.
Z technikaliów: sercem modelu jest moduł RC, który odpowiada za zasilanie napędu i zmiany biegów, a steruje również skrętem poprzez switcha podpiętego pod małego boxa PF. Rozwiązanie to nie daje jakiejś super precyzji skrętu, ale przynajmniej jego moc jest większa, niż jakbym zastosował drugie wyjście prądowe modułu, które jest wyraźnie słabsze (za to zupełnie wystarcza do zmiany biegów).
W napędzie są 3 XLe, na jednym rajdzie pojechałem z dwoma i też się dało, choć było dużo nudniej ;) W skręcie też XL.
Auto jest kompaktowe, rozstaw kół jest o 2 kropki mniejszy od popularnego standardu, geometria podwozia jest całkiem niezła. Niezawodność i łatwość obsługi to kolejne atuty tego auta. Wymiana akumulatorów do napędu zajmuje między sekcjami kilkadziesiąt sekund.
Z wad wymieniłbym odrobiną za wysoko położony środek ciężkości oraz zbyt wolny mocniejszy bieg. A jak już jesteśmy przy skrzyni biegów, to jest konstrukcja trójwałkowa i są w niej użyte kombinacje z20 -> z48 i z48 -> z20. Zębatka pośrednicząca to z12. Za zmianę odpowiada krótki popychacz. Skrzynie oczywiście są dwie - za przednią osią i w tylnym tandemie.
Ostatnio zmieniony 2019-08-11, 19:55 przez smyk, łącznie zmieniany 1 raz.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9