Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Zawody] LTTC 2019 rajd #4
Autor Wiadomość
Blaha 
VIP


Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2011
Wpisy: 673
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2019-08-11, 15:28   

Dzięki Smyku :)
Dzięki Sarielu za film.
Dobrze się wczoraj bawiłem. Pojeździliśmy dość ciekawe sekcje. Pogoda nie popsuła nam szyków. Moja maszyna spisała się dobrze. Chciałem serdecznie podziękować Gospodarzom za podjęcie bandy trialowców i ugoszczenie nas :)

Graty dla Zawodników, a teraz to na co wszyscy czekamy, czyli wyniki:








Dzięki za zawody i do następnego!
 
 
 
smyk 
VIP


Wiek: 35
Dołączył: 14 Mar 2006
Wpisy: 2042
Skąd: Warszawa-Ochota
Wysłany: 2019-08-11, 20:53   

tomaq napisał/a:
Panowie powiedzcie mi proszę co to za maszyny w 2:30 i 5:35? Są może opisane na forum? Chętnie bym coś więcej o nich poczytał.
Furka z 5 minuty, 35 sekundy to mój AM General M818. Pierwotna wersja fury powstała w 2016 roku: jako M817.

Wymiary znajdziesz w zgłoszeniu modeli.
Z technikaliów: sercem modelu jest moduł RC, który odpowiada za zasilanie napędu i zmiany biegów, a steruje również skrętem poprzez switcha podpiętego pod małego boxa PF. Rozwiązanie to nie daje jakiejś super precyzji skrętu, ale przynajmniej jego moc jest większa, niż jakbym zastosował drugie wyjście prądowe modułu, które jest wyraźnie słabsze (za to zupełnie wystarcza do zmiany biegów).

W napędzie są 3 XLe, na jednym rajdzie pojechałem z dwoma i też się dało, choć było dużo nudniej ;) W skręcie też XL.

Auto jest kompaktowe, rozstaw kół jest o 2 kropki mniejszy od popularnego standardu, geometria podwozia jest całkiem niezła. Niezawodność i łatwość obsługi to kolejne atuty tego auta. Wymiana akumulatorów do napędu zajmuje między sekcjami kilkadziesiąt sekund.

Z wad wymieniłbym odrobiną za wysoko położony środek ciężkości oraz zbyt wolny mocniejszy bieg. A jak już jesteśmy przy skrzyni biegów, to jest konstrukcja trójwałkowa i są w niej użyte kombinacje z20 -> z48 i z48 -> z20. Zębatka pośrednicząca to z12. Za zmianę odpowiada krótki popychacz. Skrzynie oczywiście są dwie - za przednią osią i w tylnym tandemie.
_________________
GPM '07 #2 | '08 #2 | '09 #5 | '10 #3 | '11 #4
LTTC '11 #6 | '12 #2 | '13 #3 | '14 #3 | '15 #3 | '16 #2 | '17 #4
Ostatnio zmieniony przez smyk 2019-08-11, 20:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
tomaq 

Wiek: 35
Dołączył: 23 Wrz 2012
Wpisy: 40
Skąd: Lubenia k.Rzeszowa
Wysłany: 2019-08-13, 18:52   

smyk, dziękuję za informacje.
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,052 sekundy. Zapytań do SQL: 11