Claas Scorpion 756

...gdzie widać jak MOC rodzi się w bólu :)

Moderatorzy: JAREMA., JAREMA.

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
noniusz
VIP
Posty: 1073
Rejestracja: 2011-11-23, 21:02
Lokalizacja: Poznań
brickshelf: gkurkowski
Kontakt:

 

#16 Post autor: noniusz »

Idziesz jak burza, pakt z diabłem podpisałeś czy co? :)

Dopiero teraz dostrzegam, że model ma min. 5 funkcji, tj. przynajmniej 3 odbiorniki IR, pomimo tej wystajacej w kabinie model jest bardzo kompaktowy i zgrabny.

To będzie kolejny fajny punkt wystawy w kooperacji z jednym z ciągników, oby konwencjonalne sterowanie podczerwienią pozwoliło na sprawną obsługę.

Awatar użytkownika
eric trax
Administrator
Posty: 2454
Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: erictrax

 

#17 Post autor: eric trax »

noniusz pisze:Idziesz jak burza, pakt z diabłem podpisałeś czy co? :)
Właśnie ostatnio w rozmowie ze Żbikiem wyraziłem głębokie zaniepokojenie tą sytuacją. Już przerabiałem takie scenariusze wieć wyjścia są dwa. Pierwsze takie że napotkam jeszcze problem natury machanicznej nie do przeskoczenia i projekt pójdzie do kosza. Drugi, że zatrzymam się na kabinie albo osłonie silnika tak długo, że nadrobię to spore tempo :D

noniusz pisze:Dopiero teraz dostrzegam, że model ma min. 5 funkcji, tj. przynajmniej 3 odbiorniki IR, pomimo tej wystajacej w kabinie model jest bardzo kompaktowy i zgrabny.

To będzie kolejny fajny punkt wystawy w kooperacji z jednym z ciągników, oby konwencjonalne sterowanie podczerwienią pozwoliło na sprawną obsługę.
Wadzi mi strasznia ta 5 funkcja. Najlepiej jest budować standardową ładowarkę bo tam w podstawowej wersji potrzeba 4 kanałów. Tutaj jest ramie teleskopowe. Faktycznie udało się wypełnić model kosztem prześwitu. O dziwo jak na tak upakowaną ramę wszystko działa bardzo sprawnie.

Co do zabawy wystawowej to masz rację fajnie to będzie razem działać. Cały czas zastanawiam się czy zainstalować Sbricki bo to jednak znaczący upgrade nie wspominając już o komforcie sterowania ładowarką za pomocą Pada. Pewnie tak się skończy pytanie czy przed czy po prezentacji. Tutaj wszystko zależy czy model nada się by wypuścić do niego instrukcję.
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.

Awatar użytkownika
M_longer
VIP
Posty: 5429
Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
Lokalizacja: Lubin
brickshelf: M-longer
Kontakt:

 

#18 Post autor: M_longer »

eric trax pisze:Tutaj wszystko zależy czy model nada się by wypuścić do niego instrukcję.
I to by wyjaśniało tempo prac :P

Awatar użytkownika
eric trax
Administrator
Posty: 2454
Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: erictrax

 

#19 Post autor: eric trax »

M_longer pisze:
eric trax pisze:Tutaj wszystko zależy czy model nada się by wypuścić do niego instrukcję.
I to by wyjaśniało tempo prac :P
Akurat to mnie dodatkowo spowalnia
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.

Awatar użytkownika
Bricksley
VIP
Posty: 2572
Rejestracja: 2005-03-29, 23:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
brickshelf: KAROL4

 

#20 Post autor: Bricksley »

Oho, ktoś sobie przypomniał o istnieniu karbowanych rurek :)
Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
eric trax
Administrator
Posty: 2454
Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: erictrax

 

#21 Post autor: eric trax »

To już chyba ostatni update w tym wątku przez oficjalną premierą. Jest jakieś 90% modelu pozostałe 10% to wymodelowanie obudowy silnika, poprawki kabiny, detale i naklejki. Jak na stopień skompresowania mechanizmów te działają nadspodziewanie dobrze. Z ważniejszych zmian udało mi się przebudować tył pojazdu skracając go o jeden stud co przełożyło się na znacznie lepsze proporcje.

Obrazek
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.

ODPOWIEDZ