Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] Wiedźmińska robota - licho w studni.
Autor Wiadomość
Deckard Cain 
VIP


Wiek: 36
Dołączył: 17 Cze 2010
Wpisy: 247
Skąd: Krosno
Wysłany: 2019-10-25, 21:04   [MOC] Wiedźmińska robota - licho w studni.

Jak na razie chyba największa z moich prac.
Przestała na stole ze dwa lata, raz ulęgając częściowemu zniszczeniu.
Ostatecznie udało mi sie ją dokończyć. Z góry wybaczcie za nie do końca udane tło i resztki kurzu występujące gdzieniegdzie.





Jedna z pierwszych misji z Wiedźmina 3 jakie otrzymujemy w Białym Sadzie. Myślę że owa scenka jest dobrze znana fanom gry, a przynajmniej jest rozpoznawalna - mam taka nadzieje.
Pozwolę sobie przytoczyć wpis z dziennika gry:

W Białym Sadzie Geralt natrafił na ogłoszenie wywieszone przez Odolana jednego z mieszkańców wsi. Mężczyzna pragnął pozbyć się upiora, który nawiedzał okolice starej studni a do tego potrzebny był zawodowiec. Była to typowa robota dla wiedźmina, więc Geralt postanowił porozmawiać ze zleceniodawcą.
Duchy zwykle straszą w okolicach zrujnowanych zamków, warowni, ostatecznie wież. Upiór z Białego Sadu wybrał sobie skromniejszą siedzibę okolice starej studni. Jeden z mieszkańców wsi, Odolan, zapragnął przegnać widziadło i najął do tej roboty Geralta.
Choć południca została przegnana, Geralt nie mógł przestać o niej myśleć. Kto zgotował kobiecie ze studni tak okrutny los? Czym sobie na niego zasłużyła? Kim była? Dzięki dedykacji na bransolecie znalezionej w jaskiniach, wiedźmin uzyskał odpowiedzi na te pytania od zielarki Tomiry i tym samym poznał kolejną smutną historię z przeszłości Białego Sadu.
Okazało się, że lichem straszącym przy studni była południca czyli dusza młodej kobiety, zmarłej nagłą i okrutną śmiercią. Wiedźmin znalazł jej ciało, wiszące wciąż na kołowrocie, oraz należącą do niej bransoletę. Zniszczenie tego przedmiotu zerwało nić łączącą nieszczęśniczkę z doczesnym światem i pozwoliło Geraltowi przepędzić ją raz na zawsze.





Osobiście całe to zadanie miało dla mnie tak niesamowity klimat że po prostu musiałem zrobić go w wersji lego. Zdaje sobie sprawę z kilku niedoróbek jak na przykład braku jeszcze jednego częściowo zniszczonego domostwa, ale na to nie miałem już klocków. Czuprynka Geralta to tak naprawdę włosy Qui-Gon Jinna pomalowane aerografem - tutaj podziękowania dla Łukasz Augustyna za tą modelarską przysługę.




Zapraszam do ogladania i komentowania.

Galeria na BS:
http://www.brickshelf.com...ry.cgi?f=578373

Galeria na Flickr:
https://www.flickr.com/ph...157711439318468
_________________
Ostatni z Horadrimów
Ostatnio zmieniony przez Deckard Cain 2019-10-25, 21:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Jellyeater 
VIP

Wiek: 34
Dołączył: 16 Mar 2014
Wpisy: 2066
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-10-26, 04:10   

Klimat jest. Warto by popracować nad techniką. Chociażby ten grunt taki fraktalny Ci wyszedł. Dach studni pewnie mógłby być lepszy. Dałeś strasznie dużo zdjęć (jak dla mnie ze 3x za dużo). I jednak przydałoby się lepsze tło. To bardzo zmienia odbiór pracy.

Ten płot i powalony gołębnik są najbardziej klimatyczne. No i sam Gerald oczywiście.
_________________
Ile by nie było to i tak jest za mało.
Szacunek do klocków, nienawiść do COBI, tak zostałem wychowany.
foto
 
 
 
Ex3qtor 
VIP
Szkieletofan


Wiek: 35
Dołączył: 01 Lut 2008
Wpisy: 391
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-10-26, 06:41   

Bardzo rozpoznawalne, od razu wiadomo, o co chodzi.
Dlatego brakiem tej trzeciej chałupy się nie przejmuj, bo dzięki temu łatwiej się fotografowało pewnie.
Co do tego podłoża o który pisał Jelly, to fakt, widać tą plackowatość, ale to z czasem przychodzi wprawa w jego modelowaniu - tutaj miała być wypalona ziemia wokół studni i jest :) fajnie, że zadbałeś o duperelki w otoczeniu jak te meble.
Mógłbyś podać jakiej główki i których nóżek użyłeś dla Geralta?
_________________
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce...
 
 
 
 
Deckard Cain 
VIP


Wiek: 36
Dołączył: 17 Cze 2010
Wpisy: 247
Skąd: Krosno
Wysłany: 2019-10-26, 19:44   

Jellyeater napisał/a:
Chociażby ten grunt taki fraktalny

Przy robieniu terenu zawsze właczają mi się naleciałości ze starych gier 2D jak Golden Axe, czy Setllers 2 i być może dlatego wychodzi mi taki efekt.

Jellyeater napisał/a:
Dach studni pewnie mógłby być lepszy.

Chciałem uzyskac efekt takiej rozklekotanej ledwo trzymającej się strzechy - ale chyba wyszła zbyt gruba.

Ex3qtor napisał/a:
Mógłbyś podać jakiej główki i których nóżek użyłeś dla Geralta?

Główka to barbarzyńca z serii 11 minifigurek


Nóżki należa do Żylety z serii The Lego Movie 2



No i zdaje sobie sprawę że tło jest koszmarne i poważnie psuje efekt. Trzeba będzie zainwestować w tło fotograficzne.
_________________
Ostatni z Horadrimów
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,043 sekundy. Zapytań do SQL: 10